eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oUS£UGA UBEZPIECZENIA MIASTA JAS£A WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI



Og³oszenie z dnia 2025-02-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
US£UGA UBEZPIECZENIA MIASTA JAS£A WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jas³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.jas³o.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Supra Brokers S.A

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370440301

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.11.5.) Kod pocztowy: 38-200

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

US£UGA UBEZPIECZENIA MIASTA JAS£A WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b95abf5-8ac2-4aeb-aaf0-733820a66799

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00118110

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00094530/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Ubezpieczenie maj±tku Miasta Jas³a wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

Czê¶æ SWZ objêta poufno¶ci± mo¿e zostaæ udostêpniona wy³±cznie Wykonawcom na podstawie z³o¿onego wniosku. Przez pojêcie Wykonawcy nale¿y rozumieæ osobê fizyczn±, osobê prawn± albo jednostkê organizacyjn± nieposiadaj±c± osobowo¶ci prawnej, która oferuje na rynku ¶wiadczenie us³ug lub ubiega siê o udzielenie zamówienia, z³o¿y³a ofertê lub
zawar³a umowê w sprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt 30 ustawy).
Powy¿sz± klauzul± poufno¶ci objête s±: szczegó³owe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia informacje do oceny ryzyka, rejestr maj±tku, rejestr pojazdów, zestawienie sum ubezpieczenia

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym oraz przekazywanie informacji,
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ i dokumentów odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja
miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y na stronie platformazakupowa.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
osób fizycznych sk³adaj±cych w imieniu Wykonawcy ofertê, pe³nomocników, osób reprezentuj±cych Wykonawcê oraz osób
prowadz±cych postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizuj±c obowi±zek o którym mowa w art. 13 RODO informuje
siê, co nastêpuje: 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o ustawê PZP oraz broker Zamawiaj±cego przygotowuj±cy i przeprowadzaj±cy postêpowanie - Supra Brokers S.A. z
siedzib± we Wroc³awiu.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie bêd±
przekazywane do pañstwa trzeciego.
6. Posiada Pan/Pani prawo dostêpu do danych osobowych, sprostowania danych, ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych,wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7. Nie przys³uguje Panu/Pani w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych, prawo do przenoszenia
danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych osób
fizycznych sk³adaj±cych w imieniu Wykonawcy ofertê, pe³nomocników, osób reprezentuj±cych Wykonawcê oraz osób prowadz±cych postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizuj±c obowi±zek o którym mowa w art. 13 RODO informuje siê, co nastêpuje: 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê PZP oraz broker Zamawiaj±cego przygotowuj±cy i przeprowadzaj±cy postêpowanie - Supra Brokers S.A. z siedzib± we Wroc³awiu. 3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 4. Obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy PZP. 5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego. 6. Posiada Pan/Pani prawo dostêpu do danych osobowych, sprostowania danych, ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 7. Nie przys³uguje Panu/Pani w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26/2025/Jas³o

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET I
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tyt. prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia

Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tyt. administrowania drogami
2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych
10% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II

1. Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków - pracownicy wykonuj±cy prace porz±dkowo-remontowe
2. Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków - zwiedzaj±cy w Budynku Generatora Nauki – GEN, ul. Bednarska 2 oraz Muzeum Regionalne w Ja¶le, ul. Kadyiego 11, 38-200 Jas³a
3. Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków dzieci niepe³nosprawnych podczas przejazdu do placówki edukacyjnej z miejsca zamieszkania i z powrotem.
4. Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków OSP

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych
10% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET III

1. Ubezpieczenia komunikacyjne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych
10% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET IV
1. Ubezpieczenie cyberrisk

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych
10% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z punktem V SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Poza
o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (sk³adanym wraz z ofert± na formularzu udostêpnionym w ramach SWZ) Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Poza o¶wiadczeniem, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o braku podstaw wykluczenia z postêpowania (sk³adanym wraz z
ofert± na formularzu udostêpnionym w ramach SWZ) Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostan± wprowadzone do tre¶ci przysz³ej umowy znajduj± siê we wzorach umów generalnych stanowi±cych za³±czniki do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-04 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 11:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy dzia³aj±cy w formie towarzystwa ubezpieczeñ wzajemnych: Je¿eli Wykonawca dzia³a w formie towarzystwa ubezpieczeñ wzajemnych w przypadku udzielenia mu zamówienia umowa nie bêdzie zawarta na zasadzie wzajemno¶ci, a Zamawiaj±cy nie bêdzie zobowi±zany zostaæ jego cz³onkiem

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.