eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onnaROZBUDOWA SIECI INFORMATYCZNEJ W BUDYNKU URZÊDU GMINY JAB£ONNA



Og³oszenie z dnia 2022-04-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ROZBUDOWA SIECI INFORMATYCZNEJ W BUDYNKU URZÊDU GMINY JAB£ONNA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270442

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Modliñska 152

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://jablonna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA SIECI INFORMATYCZNEJ W BUDYNKU URZÊDU GMINY JAB£ONNA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7fd855a6-b9a1-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00118068

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024615/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby rozwoju e-administracji w Gminie Jab³onna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„ROZWÓJ E-ADMINISTRACJI W GMINIE JAB£ONNA”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.jablonna.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna mo¿liwa jest przy u¿yciu platformy e-ProPublico (wymagana rejestracja konta) oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej.
Sk³adanie ofert mo¿liwe jest wy³±cznie przy u¿yciu platformy e-ProPublico. Szczegó³owe informacje dotycz±ce komunikacji elektronicznej zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1) w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym, przetwarzane bêd± dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) administratorem danych osobowych wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onna, ul. Modliñska 152, 05-110 Jab³onna, tel.: 22 767 73 00, Faks: 22 774 38 34;
3) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Jab³onna jest Beata Wojciechowska, z któr± kontakt mo¿liwy jest pod adresem: iod@jablonna.pl;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin± Jab³onna przetwarzaj± dane osobowe, dla których administratorem jest Wójt Gminy Jab³onna;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) wykonawca udostêpniaj±cy swoje dane posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych, z tym ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO;
9) osobie udostêpniaj±cej swoje dane nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) zamawiaj±cy do³o¿y wszelkich starañ, aby zapewniæ odpowiednie ¶rodki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostêpem, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie oraz instalacja w siedzibie zamawiaj±cego fabrycznie nowego specjalistycznego sprzêtu sieciowego, celem rozbudowy sieci informatycznej, na potrzeby rozwoju poziomu e us³ug dostêpnych mieszkañcom gminy Jab³onna.
Zamówienie obejmuje dostawê i monta¿ wed³ug projektu sieci, elementów sieci informatycznej w budynku Urzêdu Gminy Jab³onna. W zakres zamówienia wchodz± równie¿ prace zwi±zane z rozbudow± sieci - u³o¿enie nowego okablowania sieciowego w budynku, zgodnie z projektem sieci

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie obejmuj±ce dostawê sieciowego sprzêtu komputerowego, w tym budowê lub modernizacjê sieci informatycznej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (np. budynki biurowe, us³ugowe, edukacyjne, kulturalne, gastronomiczne, szpitale itp.), z u³o¿eniem okablowania sieciowego - na kwotê brutto min. 50 000 z³ (piêædziesi±t tysiêcy z³otych).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków
dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy odst±pi od wzywania wykonawcy do z³o¿enia tego dokumentu, je¿eli bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ samodzielnego uzyskania go za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór - Za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) zobowi±zanie innego podmiotu lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (wzór - Za³±cznik nr 3 do SWZ);
3) dowód wniesienia wadium (je¿eli wnoszone jest w formie innej ni¿ pieni±dzu);
4) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, gdy umocowanie osoby nie wynika z dokumentów rejestrowych;
5) pe³nomocnictwo wystawione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 800 z³.
Szczegó³owe informacje na temat wadium zosta³y zawarte w Rozdziale XIII SWZ

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Instrukcja dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zosta³a zawarta w Rozdziale VIII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym okoliczno¶ci zmiany umowy, które zostan± wprowadzone do jej tre¶ci, zosta³y zawarte w za³±czonym do SWZ Wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-ProPublico (https://e-propublico.pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-19 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.