Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128202/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00148579/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00231239/01 - Wynik z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŚRODA ŚLĄSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI
ORGANIZACYJNYMI SWZ NR 30/2025/Środa Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: SUPRA BROKERS
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja Śląska 1
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 54-118
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŚRODA ŚLĄSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI
ORGANIZACYJNYMI SWZ NR 30/2025/Środa Śląska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99cecfa4-a26a-46ee-8ad9-2dea19deb59b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022571/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŚRODA ŚLĄSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie oraz w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za
datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1 Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Marek Kopecki.
9.2 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
9.3 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie oraz w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za
datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
9.4 Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
9.5 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
9.5.1 akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
9.5.2 zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
9.6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.
9.7 Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9.8 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
9.9 Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcą w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 281 ust 1 pkt 9 z zw. z art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 14.1.1 W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o
którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
14.1.2 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
14.1.3 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę oraz broker Zamawiającego przygotowujący i przeprowadzający postępowanie – Supra Brokers S.A z siedzibą we Wrocławiu
a także podmioty uczestniczące w postępowaniu na platformazakupowa.pl
14.1.4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
14.1.5 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
14.1.6 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
14.1.7 Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
14.1.8 Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ NR 30/2025/Środa Śląska
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i
posiadanego mienia
Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami
2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk
4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP
3.3 Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia znajdują się w
załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia.
3.4 Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia (zwane dalej
OWU) wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Przed zawarciem
umowy o udzielenie zamówienia publicznego wybrany Wykonawca jest zobowiązany przekazać
Zamawiającemu, za pośrednictwem pełnomocnika Zamawiającego Supra Brokers S.A.
ustandaryzowany dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym, o którym
mowa w art. 8 ust. 4 Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń dla
poszczególnych ubezpieczeń stanowiących przedmiot zamówienia wraz z OWU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2028-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 20.1 Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących 5% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenia komunikacyjne
3.3 Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia znajdują się w
załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia.
3.4 Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia (zwane dalej
OWU) wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Przed zawarciem
umowy o udzielenie zamówienia publicznego wybrany Wykonawca jest zobowiązany przekazać
Zamawiającemu, za pośrednictwem pełnomocnika Zamawiającego Supra Brokers S.A.
ustandaryzowany dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym, o którym
mowa w art. 8 ust. 4 Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń dla
poszczególnych ubezpieczeń stanowiących przedmiot zamówienia wraz z OWU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2028-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 20.1 Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących 5% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:5.1.1 spełniający warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a w przypadku gdy rozpoczęli oni
działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności
ubezpieczeniowej zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych na terenie budynku Sądu Rejonowego w Środzie Śląskiej
- DOSTAWA WRAZ Z WDROŻENIEM I URUCHOMIENIEM OPROGRAMOWANIA ORAZ INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ DLA POWIATU ŚREDZKIEGO realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny samorząd"
- Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn.: "Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska w formie zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM I BLOKIEM SZATNIOWYM PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
- PRZEBUDOWA BUDYNKÓW BIUROWYCH ADMINISTRACYJNYCH w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej 42
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE GMINY STAROGARD GDAŃSKI
- UBEZPIECZENIE WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W ADMINISTRACJI GŁUCHOŁASKIEGO KOMUNALNEGO TOWARZYSTWA BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
- "Kompleksowa organizacja wyspowego stoiska wystawienniczego "ODPOCZYWAJ NA WSI" podczas 3 imprez targowych i plenerowych odbywających się w II połowie 2025 r".
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ DYNÓW
- Usługa ubezpieczenia pojazdów i innych interesów Województwa Lubelskiego
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.