eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Kujawski › Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000843721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 98

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 265 41 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@dpspiotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dpspiotrkowkujawski.lo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.dpspiotrkowkujawski.lo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e62f2997-a3b2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037150/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.240.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opalowego dla Domu Pomocy Społecznej w
Piotrkowie Kujawskim
.Dostarczany rodzaj lekkiego oleju opalowego powinien spełniać wymagania polskiej normy
PN-C-96024:2020-12 oraz Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016r. w sprawie
wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz instalacji i warunków, w
których będą stosowane ciężkie oleje opalowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne do powyższych norm.
Zamawiający wymaga, by olej posiadał co najmniej niżej wymienione parametry:
gęstość w temperaturze 15°C max. 0,860 kg/m3
Skład frakcyjny:
do temperatury 250°C destyluje max. 65% (VN)
do temperatury 350°C destyluje min. 85% (V,V)
temperatura zapłonu min. 56°C
lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C max. 6,00mm2/s
temperatura plynięcia max. minus 20°C
pozostałość po koksowaniu (z10% pozostałości destylacji) max. 0,3% (m/m)
zawartość siarki 0,1% (m/m)
zawartość wody max. 200 mg/kg
zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg
pozostałość po spopieleniu max. 0,01% (m/m)
wartość opalowa min. 42,6 MJ/kg
zawarto znacznika SY 124 min. 6,0 max. 9,0 m/1
zawartość barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/1
Na spełnienie powyższych wymagań oferty Wykonawca dołączy świadectwo jakości
oferowanego oleju.
Zamawiający przewiduje ze w okresie trwania umowy zakupi około 70000 l
oleju opalowego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie stosownie do potrzeb
Zamawiającego, nie mniej niż 4 000 litrów jednorazowo. Paliwo rozliczane będzie
w temperaturze referencyjnej +l 5°C.
Dostawy oleju opałowego do Zamawiającego realizowane będą na koszt
Wykonawcy. Zamówienia składane będą telefonicznie, faksem lub e-mailem przez
Zamawiającego. Realizacja każdej zamówionej partii oleju odbędzie się w
ciągu 24 godzin od dnia złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389172 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391755 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389172 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-KOL PALIWA Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661975486

7.3.3) Ulica: Toruńska 186

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389172 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-27 do 2024-02-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.