eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiZakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117777 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a8f6823-ba0e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002071/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa jakości powietrza w Gminie Ożarów Mazowiecki” współfinansowanyz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 585538,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych z podziałem na kotły gazowe i na biomasę przeznaczonych dla około 100 gospodarstw domowych znajdujących się na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w ramach ,,Programu ograniczenia niskiej emisji dla Gminy Ożarów Mazowiecki - edycja 2021”.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z pierwszym rozruchem:

a) kotłów gazowych w ilości 98 szt., w tym:
- jednofunkcyjnych kotłów gazowych w ilości 77 szt.
- dwufunkcyjnych kotłów gazowych w ilości 21 szt.
b) kotłów na biomasę w ilości 2 szt.
c) zasobników c.w.u. w ilości: 77 szt. do kotłów gazowych.

3. Wszystkie kotły grzewcze, zasobniki winny być fabrycznie nowe, nieużywane ( wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą składania ofert ), kategorii pierwszej.

4. Miejsca - adresy dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wskazane zostaną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany jest do przetwarzania powierzonych danych osobowych wyłącznie w celach związanych z realizacją zadania i wyłącznie w zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji tych celów, zgodnie z zawartą umową powierzenia przetwarzania danych osobowych.

5. Przed montażem Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji u wszystkich mieszkańców, w celu weryfikacji czy instalacja wewnętrzna została dostosowana we właściwy sposób.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych i zamontowanych kotłów grzewczych oraz zasobników wskazanych w pkt 4.3 SWZ w przypadku rezygnacji z udziału w programie przez któregokolwiek z mieszkańców gminy zakwalifikowanych do programu (zwanego dalej Beneficjentem), u którego urządzenie ma być zamontowane, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta w programie, o którym mowa powyżej. ( zakres dostaw może w tym wypadku ulec zmniejszeniu maksymalnie o 20 % przewidywanej ilości dostaw )

7. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, parametry techniczne urządzeń zawarte zostały w załączniku Nr 1 do SWZ.

Zestawienie cenowe – cennik przedmiotu zamówienia wraz nazwą producenta, modelem urządzenia stanowi załącznik do oferty.

8. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji na roboty montażowe to 36 miesięcy.
Oceniany przez Zamawiającego max. okres gwarancji na roboty montażowe to 60 miesięcy.

Na zamontowane kotły grzewcze i zasobniki c.w.u. wymagana jest gwarancja producenta na okres minimum 24 miesięcy z możliwością jej przedłużenia przez właściciela budynku.
(gwarancja na zamontowane kotły i zasobniki c.w.u. nie będzie oceniana przez Zamawiającego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze

44621200-1 - Kotły grzewcze

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934759,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU SANIT s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIBEX, Disan-Jabłonski Grupa SBS Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381675910

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Skargi 8

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.