Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00028172/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO, WĘDLIN Z MIĘSA DROBIOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/18wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO, WĘDLIN Z MIĘSA DROBIOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4e4043-927b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262350,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, wędlin z mięsa drobiowego.
Miejscem dostarczenia towaru jest wojskowy magazyn żywnościowy wojskowy Zamawiającego usytuowany na terenie jednostki wojskowej rejonu zaopatrywania 18. Wojskowego Oddziału Gospodarczego, tj.: Magazyn Żywnościowy 18WOG w m. Siemirowice, 84 - 312 Cewice.
Częstotliwość dostaw: 2 x w tygodniu (poniedziałek, środa) w godzinach od 07.30 do 10.00.
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI w postaci zwiększenia ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 99%. Maksymalne ilości zamówienia w ramach opcji określa rubryka „łączna ilość zamówienia” formularza cenowego. Rubryka „ilość podstawowa” zawiera ilości, które Zamawiający będzie realizował na pewno. Ceny jednostkowe towarów dostarczanych w ramach opcji będą tożsame z cenami realizacji dostawy w ramach zamówienia podstawowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483221,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502261,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483221,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891948191
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 7
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483221,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Opracowanie dokumentacji projektowych dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na 3 części
- Remont DP 1306G Sasino-Choczewo na odcinku Sasino-Ciekocino o długości ok. 2,2 km
- Remont drogi powiatowej nr 1432G Osieki Lęborskie - Lublewko o długości ok. 2,7 km
- Remont klatki schodowej w Internacie dziewcząt OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie
- Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa.
- Utrzymanie czystości dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa - powtórzony
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ożarowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Przedszkoli Nr 4 w Białymstoku
- "Dostawa artykułów spożywczych"(7.2025.)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2025
więcej: Świeży drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.