eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zabezpieczenie siedlisk ptaków na stawach hodowlanych w Dolinie Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie siedlisk ptaków na stawach hodowlanych w Dolinie
Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801

1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.katowice@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie siedlisk ptaków na stawach hodowlanych w Dolinie
Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45c71af3-9ead-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006108/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zabezpieczenie grobli i wysp na stawach hodowlanych w ramach realizacji projektu LIFE16 NAT/PL/000766 (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

LIFE16 NAT/PL/000766 „Ochrona siedlisk ptaków wodno – błotnych w Dolinie Górnej Wisły” (LIFE.VISTULA.PL).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2024893,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Zabezpieczenie grobli i wysp na stawach hodowlanych w ramach realizacji projektu LIFE16 NAT/PL/000766 „Ochrona siedlisk ptaków wodno – błotnych w Dolinie Górnej Wisły” (LIFE.VISTULA.PL).
2. Opis przedmiotu zamówienia
1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z zabezpieczeniem grobli i wysp na stawach hodowlanych: Rychlik oraz Łężny
w ramach realizacji projektu LIFE16 NAT/PL/000766 „Ochrona siedlisk ptaków wodno – błotnych w Dolinie Górnej Wisły” (LIFE.VISTULA.PL);
2) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do wykonania prac budowlanych na groblach i wyspach na stawach hodowlanych,
w podziale na etapy:
 I etap (2022 r.): wykonanie zabezpieczenia grobli i wysp na stawach hodowlanych - co najmniej 2 obiektów,
 II etap (2023 r.): wykonanie zabezpieczenia grobli i wysp na stawach – pozostałe obiekty;
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SWZ.
4) Zamawiający informuje, że opracowana przez niego dokumentacja techniczna zawiera maksymalne rozmiary długości grobli planowanych do wykonania w ramach przedmiotowego projektu. Na etapie rewizji możliwości wykonania prac, mając na uwadze posiadane środki finansowe na realizację zadania, Zamawiający zmniejszył wielkości robót przy jednoczesnym zachowaniu zaprojektowanych metod ich wykonania. Wykonawca ma obowiązek wykonania robót w wielkościach wskazanych zgodnie z Załącznikiem 1a do SWZ - Kalkulacja ofertowa;
5) Wykonawca będzie odpowiedzialny (wraz z ewentualną koniecznością wypłaty odszkodowania zarządcy stawu), za nieprawidłowości w przegłębieniu dna stawu
w wyniku refulowania gruntu, powodujące powstanie przegłębień i zastoisk wody w dnie stawu, które uniemożliwią swobodny odpływ wody w okresie odłowu ryb i gromadzenie się ryb w tych zastoiskach;
6) opis robót przedstawiony w załączonej kalkulacji ofertowej, stanowiącej Załącznik nr 1a ma charakter pomocniczy.

Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu LIFE16 NAT/PL/000766
“Ochrona siedlisk ptaków wodno–błotnych w Dolinie Górnej Wisły” (LIFE.VISTULA.PL), współfinansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.


Wykonawca zapewni właściwą jakość i efektywność robót z uwzględnieniem poszanowania środowiska. Wykonawca uwzględni w ofercie wszystkie niezbędne koszty do realizacji zamówienia, a w szczególności wykonania robót, kosztów uzyskania stosownych uzgodnień, zgód i pozwoleń. Wykonawca uwzględni w kosztach i sporządzi:
 Projekt Technologii i Organizacji Robót oraz w porozumieniu z Zamawiającym,
 harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
Wykonawca zobowiązany będzie wydrukować wszystkie egzemplarze dokumentacji i opracowań projektowych dwustronnie, na papierze ekologicznym, z wyjątkiem map, jeśli wydruk na takim papierze utrudniłby ich czytelność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

60600000-4 - Usługi transportu wodnego

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90720000-0 - Ochrona środowiska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 2 [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w postępowaniu została złożona tylko 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie wymaganego oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia
i spełniania warunków udziału w postępowaniu (w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust 1 ustawy). Ponadto, w dniu 01.04.2022 r. Wykonawca złożył oświadczenie
o rezygnacji z dalszego udziału w postępowaniu: cyt.: „z uwagi na bardzo krótkie terminy ważności ofert materiałowych i ich wysokie ceny” (…) dostawcy nie mogą zagwarantować sprzedaży materiału w zaoferowanych pierwotnie cenach i deklarują jedynie 2 tygodniowy okres ważności ofert”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2484038,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2484038,58 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.