eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług zdrowotnych - profilaktyczne badania lekarskie pracowników Ministerstwa Finansów



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług zdrowotnych – profilaktyczne badania lekarskie pracowników Ministerstwa Finansów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mf.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185901

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług zdrowotnych – profilaktyczne badania lekarskie pracowników Ministerstwa Finansów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7266afd-1339-4eb2-b41d-6ba2ad73fc98

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00255522/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Zakup usług zdrowotnych - profilaktyczne badania lekarskie pracowników Ministerstwa Finansów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/980/24/BDG/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem umowy jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Ministerstwa Finansów polegających na:
2.1.1 Wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników kierowanych przez Dyrektora Generalnego Ministerstwa Finansów.
2.1.2 Zakres badań profilaktycznych obejmuje:
2.1.2.1 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w:
2.1.2.1.1 ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.),
2.1.2.1.2 ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 437),
2.1.2.1.3 rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 607),
2.1.2.1.4 rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165),
2.1.2.1.5 rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 roku w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2022 r., poz. 2503)
2.1.2.1.6 ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995),
2.1.2.1.7 rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2344),
2.1.2.1.8 ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U z 2024 r. poz. 924),
2.1.2.1.9 ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 44, z późn. zm.).
2.1.2.2 Wykonywanie badań przez lekarzy specjalistów - laryngologa, okulisty i neurologa przy pracy w szczególnych warunkach lub w szczególnym charakterze, a także podczas wykonywania prac szczególnie niebezpiecznych,
2.1.2.3 Wydawanie zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wydawanie zaświadczeń m.in. w zakresie wyrażenia zgody na rezygnację ze skróconej normy czasu pracy przez osoby zaliczone do znacznego lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności, zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
2.1.2.4 prowadzenie rejestru orzeczeń lekarskich dotyczących przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku pracy.
2.1.2.5 udział w pracach zespołu do oceny ryzyka zawodowego w Ministerstwie Finansów oraz przeglądu stanowisk pracy.
2.1.3 Zapewnieniu udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Ministerstwa Finansów.
2.1.4 Konsultowanie w zakresie dostosowania stanowisk pracy do potrzeb osób niepełnosprawnych.
2.1.5 Konsultacje z zespołem powypadkowym w zakresie niezbędnym do oceny rodzaju i skutków wypadku przy pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496003,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1169580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496003,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petra Medica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132463074

7.3.3) Ulica: Grochowska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-329

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1485000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa obowiązuje przez 36 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania maksymalnej wartości Umowy, określonej w § 5 ust. 1, w zależności które wystąpi pierwsze.
2. Cena całkowita oferty wskazywana była wyłącznie na potrzeby
porównania ofert. Do zawieranej umowy jako maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu jej wykonania została wpisana kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (zgodnie z zapisami Rozdz. 17 SWZ)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.