Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083218/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej z im. Mikołaja Kopernika w Piaskach i Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e509937-a3b6-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej z im. Mikołaja Kopernika w Piaskach i Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e509937-a3b6-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.01.2023.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 596026,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres obejmuje:• świadczenie usług w zakresie cateringu (przygotowania i dostarczenia) posiłków dla dzieci oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I – VIII w postaci śniadań i obiadów (złożonych z dwóch dań) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć (nie dotyczy Przedszkola) w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach,
• Posiłki będą wydawane z kuchni w godz. 8.00-10.00 śniadanie, 11.00-13.00 obiad.
• Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu realizacji umowy w niniejszym zakresie.
• Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i wydawania posiłków w naczyniach będących wyposażeniem stołówki. W przypadku braku poszczególnych naczyń w wyposażeniu stołówki szkoły, Wykonawca we własnym zakresie dostarczy niezbędne naczynia.
• Wykonawca udostępni rodzicom lub innym osobom korzystającym z obiadów dostępu do bezpłatnej aplikacji, która winna być dostępna również z poziomu aplikacji mobilnych. Dostęp do systemu sterowania odbywa się poprzez zalogowanie się do serwisu, korzystając z loginu i hasła. Niezbędna funkcjonalność aplikacji:
- szybki sposób zgłaszania nieobecności dziecka/ucznia,
- ewidencja wydanych posiłków,
- dokonywanie zamówień na obiady jednorazowe, również przez pracowników szkoły,
- monitorowanie na bieżąco przez rodziców i szkołę wydawanych posiłków.
Przewidywana liczba dzieci objętych żywieniem w ww. okresie wynosi:
• Śniadania – 15 000 (250 dni * 60 posiłków/dzień)
• Obiady – 27 500 (250 dni * 110 posiłków/dzień)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 296750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres obejmuje:• świadczenie usług w zakresie cateringu (przygotowania i dostarczenia) posiłków dla dzieci oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I – VIII w postaci śniadań i obiadów (złożonych z dwóch dań) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć (nie dotyczy Przedszkola) Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz,
• Posiłki będą wydawane z kuchni w godz. 8.00-10.00 śniadanie, 11.00-13.00 obiad.
• Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu realizacji umowy w niniejszym zakresie.
• Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i wydawania posiłków w naczyniach będących wyposażeniem stołówki. W przypadku braku poszczególnych naczyń w wyposażeniu stołówki szkoły, Wykonawca we własnym zakresie dostarczy niezbędne naczynia.
• Wykonawca udostępni rodzicom lub innym osobom korzystającym z obiadów dostępu do bezpłatnej aplikacji, która winna być dostępna również z poziomu aplikacji mobilnych. Dostęp do systemu sterowania odbywa się poprzez zalogowanie się do serwisu, korzystając z loginu i hasła. Niezbędna funkcjonalność aplikacji:
- szybki sposób zgłaszania nieobecności dziecka/ucznia,
- ewidencja wydanych posiłków,
- dokonywanie zamówień na obiady jednorazowe, również przez pracowników szkoły,
- monitorowanie na bieżąco przez rodziców i szkołę wydawanych posiłków.
Przewidywana liczba dzieci objętych żywieniem w ww. okresie wynosi:
• Śniadania – 21 040 (263dni * 80 posiłków/dzień)
• Obiady – 30 960 (258 dni * 120 posiłków/dzień)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 346959 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292925,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Koguciki Przemysław Gołębiowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632208789
7.3.3) Ulica: Abramowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-442
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
jakie przetargi wygrała firma
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292925,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Koguciki Przemysław Gołębiowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632208789
7.3.3) Ulica: Abramowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-442
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
jakie przetargi wygrała firma
Catering Kogucik Przemysław Gołębiowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Zakładanie winnicy krok po kroku" w ramach operacji pn. ,,Przydomowa uprawa winorośli jako sposób na dodatkowe źródło dochodu w gospodarstwie"
- Organizacja konferencji pn."Praktyczne aspekty prowadzenia gospodarstwa ekologicznego" w ramach operacji "System rolnictwa ekologicznego jako element nowoczesnej gospodarki-promocja, wiedza, praktyka"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ NA RZECZ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŁĘGAJNACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.