eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierzgońPrzebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu z przeznaczeniem dla nowego oddziału przedszkolnego



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu z przeznaczeniem dla nowego oddziału przedszkolnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu z przeznaczeniem dla nowego oddziału przedszkolnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74643bbb-a4ae-46fa-868f-bdd49dc77f13

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028023/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa pom. Szkoły Podst. w Dzierzgoniu, w ramach projektu pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w gm. Dzierzgoń (przebudowa i remont infrastruktury oddziału przedszkolnego wraz z wyposażeniem)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń - przebudowa i remont infrastruktury oddziału przedszkolnego wraz z wyposażeniem, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.1. Infrastruktura edukacji przedszkolnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1133471,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową (modernizacją) pomieszczeń w przyziemiu budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Zawadzkiego 38A w Dzierzgoniu - według parametrów określonych w załączonej dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót. Zadanie jest realizowane w ramach umowy nr FEPM.06.01-IZ.00-0014/24-00 o dofinansowanie Projektu pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń - przebudowa i remont infrastruktury oddziału przedszkolnego wraz z wyposażeniem, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.1. Infrastruktura edukacji przedszkolnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Modernizacja wskazanych pomieszczeń, winna być wykonana w zakresie niezbędnym do stworzenia w nich prawidłowych funkcji dydaktyczno-oświatowych, zgodnie z obowiązującymi standardami i przepisami dla tego typu obiektów.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Brak podziału zamówienia na części ustalono ze względu na przewidywane trudności w koordynacji działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia (która mogłaby zagrozić właściwemu oraz terminowemu wykonaniu zamówienia), a także ze względu na przewidywane zwiększenie kosztów realizacji całego zamówienia, wynikających z konieczności osobnej organizacji zaplecza budowy przez różnych Wykonawców. Poszczególne elementy realizowanego przedsięwzięcia są ze sobą powiązane funkcjonalnie i nie dają możliwości jednoznacznego rozgraniczenia stref prowadzonych robót budowlanych, umożliwiających ewentualną realizację tych robót przez różnych Wykonawców w sposób bezkolizyjny. Ponadto docelowa eksploatacja obiektu pod względem efektywności i bezawaryjności, ma być zabezpieczona odpowiednim zobowiązaniem gwarancyjnym, wobec czego zasadnym jest powierzenie realizacji zadania tylko jednemu Wykonawcy. W niniejszym postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zadania.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji, na zastosowane technologie i wykonane roboty budowlano-montażowe oraz na wbudowane wyroby i materiały. Niezależnie od uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji jakości, Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. Termin rękojmi jest równy terminowi ustawowemu zastrzeżonemu w art. 568 ust. 1 KC.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga:
1) Wobec faktu, że roboty budowlane będą wykonywane w czynnej placówce oświatowej (w trakcie trwającego roku szkolnego) - Zamawiający wymaga, aby harmonogram prowadzonych prac zaplanować w sposób najmniej uciążliwy dla realizacji bieżących zajęć dydaktycznych, a w szczególności - rozpoczęcie i wykonanie robót najbardziej hałaśliwych (kucie betonu itp.), w czasie 2-tygodniowych ferii zimowych, rozpoczynających się od dn. 14.02.2025r.
2) W ramach realizowanego zadania, Wykonawca jest dodatkowo zobowiązany do wykonania i zainstalowania tablicy informacyjnej o wymiarach 120 cm x 60 cm, zgodnie z wytycznymi Programu Regionalnego - Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, określonymi w dokumencie pn. Zasady promowania projektów, pkt. 2.1 - Tablice informacyjne (https://funduszeuepomorskie.pl/strona/4678-zasady-promowania-projektow). Przykładowy wzór w/w tablicy zawarto w Załączniku nr 10 do SWZ. Koszt wykonania i zainstalowania tablicy informacyjnej, należy skalkulować i zawrzeć w cenie składanej oferty.
3) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
4) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.
5) Ponadto, jeżeli gdziekolwiek w SWZ (przedmiarze robót), przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie norm, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym normom i wówczas należy przyjąć, że każdemu z takich wskazań, towarzyszy określenie „lub równoważne”. W przypadku oferowania rozwiązań o parametrach/cechach równoważnych w stosunku do norm wskazanych w SWZ, Wykonawca w składanej ofercie jest zobligowany do udowodnienia (w szczególności za pomocą odpowiednich przedmiotowych środków dowodowych), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W celu wykazania równoważności jw., Wykonawca winien wskazać odpowiednie dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 2 lub ust. 3 ustawy PZP, umożliwiające Zamawiającemu jednoznaczną weryfikację prawidłowości oferowanych rozwiązań, w stosunku do wymagań wynikających z norm wskazanych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1318998,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1517568,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1318998,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ANDYS Andrzej Mieleszczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791142057

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 1

7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń

7.3.5) Kod pocztowy: 82-440

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1318998,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.