Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074588/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117164 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48564729629
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
umnowemiasto.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1de26375-c530-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003547/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5.7. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074588/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134342,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy następujących robót budowlanych w ramach rewitalizacji Rynku w Nowym Mieście Lubawskim:
a) roboty rozbiórkowe w tym: istniejących nawierzchni utwardzonych wraz z podbudowami, elementów istniejącej kanalizacji deszczowej, murków z kamienia, ław fundamentowych, elementów wyposażenia publicznego, schodów wejściowych, słupów oświetleniowych
wraz z liniami kablowymi,
b) niwelacja terenu wraz z korytowaniem,
c) wykonanie niecki fontanny i technologii fontanny,
d) wykonanie stop fundamentowych dla estrady mobilnej oraz mocowania choinki,
e) wykonanie schodów wejściowych do budynków, studzienek przyokiennych i balustrad,
f) wykonanie jezdni z bruku granitowego,
g) wykonanie płyty rynku i chodnika przy pierzejach z płyt granitowych,
h) wykonanie płyty rynku z kostki paryskiej,
i) montaż krawężników granitowych i obramowań gazonu.
j) montaż elementów przestrzeni publicznej, w tym: ławek jednostronnych, koszy na śmieci, krat pod drzewa, stojaków na rowery, słupków z łańcuchem stalowym, donic stalowych, słupów ogłoszeniowych, pompy żeliwnej, masztów, stolików do gry w szachy, siedzisk granitowych, ław granitowych, obudowy granitowej przyłączy elektrycznych,
k) wykonanie zieleni i instalacji nawadniania, w tym: sadzenie drzew, krzewów i bylin,
l) wykonanie kanalizacji deszczowej,
m) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym: zasilanie elektroenergetyczne, instalacja oświetlenia zewnętrznego,
n) modernizacja sieci wodociągowej.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWIORB, przedmiary, pytania i odpowiedzi Zamawiającego dot. postępowania na wykonanie robót budowlanych dostępne pod adresem: https://bip.umnowemiasto.pl/zamowienie/postepowanie-pi-271-10-2020-na-rewitalizacje-rynku-w-nowym-miescie-lubawskim
5.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5.4. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
5.5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy – Pzp.
5.6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
Usługi nadzoru budowlanego – 71520000-9,
Nadzór nad robotami budowlanymi – 71247000-1.
5.7. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracowania Drogowa Grzegorz Drzycimski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510456350
7.3.3) Ulica: Wł. Sikorskiego 38
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Drogowa Grzegorz Drzycimski
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Drogowa Grzegorz Drzycimski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-292021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.