eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onowo Pomorskie › "Sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-03-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA JAB£ONOWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onowo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.jablonowopomorskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a90a5c2a-b87b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00117043

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00029271/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa opa³u do obiektów Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/734737

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/728876
1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 PZP, komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, w niniejszym postêpowaniu, jest platforma zakupowa, zwana dalej „Platform±”, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl oraz formularz (modu³) „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga - Formularz (modu³) „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” nie s³u¿y do sk³adania ofert.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne zosta³y opisane w „Regulaminie platformazakupowa.pl” (dostêpnym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin), który jest uzupe³nieniem „Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl” . Za³o¿enie lub posiadanie na Platformie konta u¿ytkownika jest równoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê warunków aktualnego regulaminu Platformy.
2. Szczegó³owe instrukcje korzystania z Platformy, w tym instrukcja sk³adania ofert znajduj± siê pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
3. W przypadku pytañ dot. zasad korzystania z Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta (CWK), które udziela informacji zwi±zanych z: procesem sk³adania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy. CWK dostêpne jest codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. Od 8.00 do 17.00 pod nr tel. +48221010202 lub cwk@platformazakupowa.pl , z zastrze¿eniem harmonogramu pracy dostêpnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/40-kontakt .
4. Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
5. Zaleca siê wykonawcom za³o¿enie bezp³atnego konta u¿ytkownika na Platformie. W przeciwnym wypadku wykonawca bêdzie mia³ ograniczone funkcjonalno¶ci Platformy art. nie bêdzie widzia³ wiadomo¶ci prywatnych od zamawiaj±cego lub wycofania oferty bez kontaktu z CWK.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), tj. art. .doc, .odt, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .ppt, .pdf, .jpg, .zip, .7Z. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf, za¶ w celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje .zip lub .7Z .
7. Minimalne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce udzia³ w niniejszym postêpowaniu, w tym korzystanie z Platformy:
1) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
2) ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s,
3) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
4) zainstalowana przegl±darka internetowa inna ni¿ Internet Explorer, preferowane: EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
8) posiadanie wa¿nego (aktualnie obowi±zuj±cego): kwalifikowanego podpisu elektronicznego do podpisywania plików w formie elektronicznej lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego do podpisywania plików w postaci elektronicznej,
9) strona platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli,
10) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, (dane kontaktowe Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie).
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie na adres: Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie lub iodo@jablonowopomorskie.pl .
3) Pani / Pana dane bêd± przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.Urz.UE.L.2016.119 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 18, art. 74), jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u Administratora lub okresu trwa³o¶ci projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych.
6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach sk³adanych przez wykonawcê oraz w publicznie dostêpnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz prawo do uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, które s± niekompletne. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8) Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych Zamawiaj±cemu jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób opieraj±cy siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani / Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
d) prawo do usuniêcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale I ust. 10 pkt 5 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPS.271.1.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa workowanego paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim przez okres 12 miesiêcy.
2. Planowane szacunkowe zapotrzebowanie kot³owni na opa³ (brykiet drzewny) w okresie 12 miesiêcy wynosi ok. 400 ton. W okresie letnim dostawy wynosz± od 12 do 24 ton miesiêcznie. Zapotrzebowanie wzrasta w okresie jesiennym od 24 ton do 36 ton na miesi±c. Okres zimowy charakteryzuje siê wzmo¿onym zapotrzebowaniem i wynosi od 48 ton do 72 na miesi±c.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilo¶ci brykietu okre¶lone w niniejszym rozdziale nie s± obligatoryjne i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci zamawianego brykietu, w stosunku do okre¶lonej ilo¶ci szacunkowej, bez ponoszenia dodatkowych op³at oraz bez jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy, z zastrze¿eniem ¿e zachowane zostan± ceny jednostkowe podane w ofercie. Przy czym minimaln± wielko¶æ ¶wiadczenia strony ustalaj± na poziomie 400 ton.
5. Wymaga siê, aby dostarczane paliwo (brykiet drzewny) posiada³o co najmniej poni¿sze parametry:
1) Workowany przez producenta,
2) Kszta³t – walec,
3) ¦rednica brykietu– od 65 mm do 68 mm,
4) Brykiet powinien charakteryzowaæ siê s³absz± si³± sprasowania, w celu ³atwego transportowania opa³u przez ¶limak podajnika kot³a,
5) Wilgotno¶æ ca³kowit± – poni¿ej 10,00 %,
6) D³ugo¶æ brykietu – od 50 mm do 60 mm,
7) Zawarto¶æ popio³u w stanie roboczym – do 0,5 %,
8) Ciep³o spalania w stanie analitycznym – minimum 17 000,00 J/g,
9) Warto¶æ opa³owa w stanie roboczym – minimum 16 000,00 J/g,
6. Zamawiaj±cy dopuszcza brykiet drzewny z drewna mieszanego.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza brykietu torfowego.
8. Brykiet powinien byæ wyprodukowany z drewna, z rozdrobnionych odpadów drzewnych takich jak trociny, wióry czy zrêbki, w postaci walca o regularnej bryle i d³ugo¶ci.
9. Brykiet nie mo¿e zawieraæ ¿adnych zwi±zków chemicznych, domieszek kleju, trocin z p³yt, plastiku, gumy, papieru, cia³ obcych itp. Brykiet nie mo¿e byæ wytwarzany z drewna zanieczyszczonego impregnatami i pow³okami ochronnymi, które mog± zawieraæ zwi±zki chlorowcoorganiczne lub metale ciê¿kie, oraz z drewna pochodz±cego odpadów budowlanych lub rozbiórki. Brykiet nie mo¿e byæ wytwarzany z py³ów i odpadów z p³yty pil¶niowej, wiórowej, MDF oraz HDF.
10. Dostawa brykietu ka¿dorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem brykietu sprzeda¿; za³adunek; transport; roz³adunek przy u¿yciu sprzêtu Wykonawcy i na jego koszt.
11. Do ka¿dej dostawy Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy ilo¶æ (wagê) dostarczonego opa³u zgodn± ze stanem faktycznym.
12. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce wymagane parametry jako¶ciowe i opa³owe dostarczanego brykietu drzewnego (np. protoko³y z badañ, protoko³y z analizy, certyfikaty potwierdzaj±ce jako¶æ dostarczonego paliwa opa³owego).
13. O ilo¶ciach brykietu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ Wykonawcê z wyprzedzeniem telefonicznie lub drog± elektroniczn±.
14. Dostawa brykietu do budynku kot³owni przy ul. Gen. Sikorskiego w Jab³onowie Pomorskim bêdzie nastêpowaæ partiami w terminach wyznaczanych przez Zamawiaj±cego po zawarciu umowy, zgodnie z ofert± z³o¿on± przez Wykonawcê.
15. Ka¿da dostawa bêdzie siê odbywa³a w terminach, godzinach i w ilo¶ciach wskazanych przez Zamawiaj±cego w dni robocze Zak³adu Us³ug Komunalnych od poniedzia³ku do pi±tku. Jednorazowa wielko¶æ dostawy nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 12 ton i nie wiêksza ni¿ 24 tony.
16. Dostawa brykietu odbywaæ siê bêdzie w obecno¶ci upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego.
17. Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ przyjêcia danej partii dostawy, bez ¿adnych konsekwencji finansowych, je¿eli potwierdzi ¿e dostarczony opa³ nie spe³nia warunków zamówienia w zakresie zamówionej ilo¶ci lub jako¶ci.
18. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszelkie koszty transportu zwi±zane z realizacj± przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na t± okoliczno¶æ umowy, bêdzie ponosi³ Wykonawca.
19. Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest:
1) dostarczyæ przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego;
2) dostarczyæ Zamawiaj±cemu produkt nowy, nieuszkodzony, o wymaganych parametrach i w³a¶ciwo¶ciach.
20. Obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca bêdzie zobowi±zany dostarczaæ brykiet w terminie nie d³u¿szym ni¿ 6 dni kalendarzowych, liczonych od dnia nastêpnego po dniu z³o¿enia zapotrzebowania na wskazany w umowie adres e-mail, chyba ¿e w zapotrzebowaniu okre¶lono inny termin dostawy.
2) Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji dostaw samochodami, posiadaj±cymi wa¿ne badania techniczne pojazdu i ubezpieczenie. Za osoby kieruj±ce oraz stan techniczny pojazdów w ca³o¶ci odpowiada Wykonawca.
22. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.) oraz ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
23. Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji dostaw, stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiaj±cego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze z³o¿on± ofert±, w szczególno¶ci z: nale¿yt± staranno¶ci±, bezpieczeñstwem, dobr± jako¶ci±, w³a¶ciw± organizacj±, postanowieniami umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111220-8 - Brykiety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Podana w formularzu ofertowym ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci szacunkowej dostaw, na warunkach i zasadach opisanych w SWZ. Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na zapotrzebowanie Zamawiaj±cego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci zamawianego towaru.
2. Zamawiaj±cy w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega zwiêkszenia ilo¶ci dostaw w ramach niniejszego zamówienia ponad zakres podstawowy zamówienia, powy¿ej – nie wiêcej jednak jak 10 % zamówienia podstawowego (zakres opcjonalny zamówienia).
3. Zamawiaj±cy podejmie decyzjê co do mo¿liwo¶ci i woli skorzystania z zastrze¿onego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi mo¿liwo¶ciami finansowymi. Zastrzega siê, i¿ zakres opcjonalny zamówienia objêty prawem opcji nie stanowi zobowi±zania umownego (w tym finansowego) Zamawiaj±cego zaci±ganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
3. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e cena jednostkowa przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.
4. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie z tytu³u wykonania zamówienia objêtego prawem opcji obliczone na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym oraz ilo¶ci dostarczonego brykietu.
6. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy o¶wiadczenie o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w formie pisemnej w terminie nie krótszym ni¿ 7 dni przed skorzystaniem z tego prawa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie wyniku osi±gniêtej liczby punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XXI SWZ i ustalon± punktacjê do 100 (100 % = 100 pkt).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy -minimalny termin dostawy 2 dni, maksymalny 6 dni od dokonania zg³oszenia.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie ;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – W ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± dostawê odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawê brykietu drzewnego) o ³±cznej warto¶ci co najmniej 350 000,00 z³ brutto, poparte dokumentem, ¿e dostawa ta wykonana by³a nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, wskazanych w art. 108 ust.1 ustawy Pzp – za³±cznik do SWZ nr 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z Wykonawców odrêbnie. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
Powy¿sze o¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym;
b) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wype³niony za³±cznik do SWZ nr 6. Wykaz nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e proponowany przez wykonawcê brykiet spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania okre¶lone w Rozdziale III ust. 5 pkt 5-9 SWZ, poprzez dostarczenie dokumentu w formie sprawozdania lub protoko³u z badañ lub analiz lub innego dokumentu wydanego przez niezale¿n± od Wykonawcy jednostkê oceniaj±c± lub laboratorium, potwierdzaj±ce ¿±dane parametry. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile oferta nie bêdzie podlega³a odrzuceniu albo nie zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy je¿eli umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa, obejmuj±cy swoim zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz.
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby reprezentuj±cej podmiot udostêpniaj±cy zasoby. W przypadku gdy zobowi±zanie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz;
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby reprezentuj±cej podmiot udostêpniaj±cy zasoby;
4. Tajemnica przedsiêbiorstwa.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa powinny byæ zgrupowane i stanowiæ oddzieln± czê¶æ oferty - odrêbny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) nale¿y opatrzyæ dopiskiem „tajemnica przedsiêbiorstwa” lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywaæ, i¿ dane w nim zawarte stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa).
Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 3 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawarty zosta³ w § 8 za³±cznika do SWZ projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-10 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/734737

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.