eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Poprawa dostępności komunikacyjnej miejscowości, w których funkcjonowały bPPGR w gminie Goniądz



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności komunikacyjnej miejscowości, w których funkcjonowały bPPGR w gminie Goniądz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38

1.5.2.) Miejscowość: Goniądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857380043

1.5.8.) Numer faksu: 857380307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_goniadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności komunikacyjnej miejscowości, w których funkcjonowały bPPGR w gminie Goniądz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d10fae9-a399-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056821/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa dostępności komunikacyjnej miejscowości, w których funkcjonowały bPPGR w gminie Goniądz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FD.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2439024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103361B Goniądz - Białosuknia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

- Wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa.

- Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa.

- Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PF-U stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 453913,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 103369B Białosuknie Kolonia do granicy gminy (gm. Mońki)

Przedmiot zamówienia obejmuje:

- Wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa.

- Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa.

- Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PF-U stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 1868672,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej na odcinku od drogi powiatowej nr 1849B do drogi gminnej nr 103361B w m. Białosuknia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

- Wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa.

- Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa.

- Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PF-U stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 116438,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych.
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podana została przez Zamawiającego przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 3.000.000,00 zł brutto, w tym na niżej wymienione części: część 1) Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103361B Goniądz - Białosuknia – kwota: 558 313,85 PLN, część 2) Remont drogi gminnej nr 103369B Białosuknie Kolonia do granicy gminy (gm. Mońki) – kwota: 2 298 467,19 PLN oraz część 3) Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej na odcinku od drogi powiatowej nr 1849B do drogi gminnej nr 103361B w m. Białosuknia – kwota: 143 218,96PLN.
W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty na wszystkie z trzech części. W każdej z trzech części zamówienia, oferty złożone przez Wykonawców przewyższyły kwoty przeznaczone na poszczególne części zamówienia, jak również całkowitą kwotę, którą dysponuje Zamawiający. Wobec braku możliwości zwiększenia kwoty, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 706710,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743551,67 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych.
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podana została przez Zamawiającego przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 3.000.000,00 zł brutto, w tym na niżej wymienione części: część 1) Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103361B Goniądz - Białosuknia – kwota: 558 313,85 PLN, część 2) Remont drogi gminnej nr 103369B Białosuknie Kolonia do granicy gminy (gm. Mońki) – kwota: 2 298 467,19 PLN oraz część 3) Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej na odcinku od drogi powiatowej nr 1849B do drogi gminnej nr 103361B w m. Białosuknia – kwota: 143 218,96PLN.
W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty na wszystkie z trzech części. W każdej z trzech części zamówienia, oferty złożone przez Wykonawców przewyższyły kwoty przeznaczone na poszczególne części zamówienia, jak również całkowitą kwotę, którą dysponuje Zamawiający. Wobec braku możliwości zwiększenia kwoty, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2556890,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3284096,74 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych.
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podana została przez Zamawiającego przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 3.000.000,00 zł brutto, w tym na niżej wymienione części: część 1) Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103361B Goniądz - Białosuknia – kwota: 558 313,85 PLN, część 2) Remont drogi gminnej nr 103369B Białosuknie Kolonia do granicy gminy (gm. Mońki) – kwota: 2 298 467,19 PLN oraz część 3) Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej na odcinku od drogi powiatowej nr 1849B do drogi gminnej nr 103361B w m. Białosuknia – kwota: 143 218,96PLN.
W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty na wszystkie z trzech części. W każdej z trzech części zamówienia, oferty złożone przez Wykonawców przewyższyły kwoty przeznaczone na poszczególne części zamówienia, jak również całkowitą kwotę, którą dysponuje Zamawiający. Wobec braku możliwości zwiększenia kwoty, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431453,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431453,21 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.