Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00097737/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116799 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa warzyw i owoców do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanguszków 28A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 688 00 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@zaz.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.malopolska.pl/zaztarnow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa warzyw i owoców do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2412e0fa-d8b1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowanemu przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego na dofinansowanie Projektu numer: RPMP.09.01.02-12-0314/17 pn.: „Od Bierności do Aktywności w Centrum Rehabilitacji Społecznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097737/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42857,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ oraz załącznik do SWZ- formularz cenowy. ( warzywa i owoce)
- dostawa odbywać się będzie co najmniej trzy razy w tygodniu po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, dostarczana przez dostawcę bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28 A, dostawca zobowiązuje się wnieść towar we wskazane przez Zamawiającego miejsce,
-podane przez Zamawiającego ilości są ilościami maksymalnymi na przewidziany okres, Zamawiający nie ma obowiązku zamówić towaru w takiej ilości jaką przewidział w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny, tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako przykładowe.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:15300000-1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63636,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63636,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63636,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „ZZ” S.J.CZOCH ZBIGNIEW,BAŁUSZYŃSKI ZDZISŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: 33-300 NOWY SĄCZ UL KILIŃSKIEGO 58
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63636,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31| 2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- IDEA TARNÓW - ROZŚWIETLONY I EFEKTYWNY TARNÓW - Przebudowa istniejącego pasa drogowego w ramach zadania pn. "Budowa oświetlenia na ulicy Zaremby w Tarnowie"
- IDEA TARNÓW - ROZŚWIETLONY I EFEKTYWNY TARNÓW - Przebudowa istniejącego pasa drogowego w ramach zadania pn. "Budowa oświetlenia na ulicy Olgi Boznańskiej w Tarnowie"
- IDEA TARNÓW - ROZŚWIETLONY I EFEKTYWNY TARNÓW - Przebudowa istniejącego pasa drogowego w ramach zadania pn. "Budowa oświetlenia na ulicy Zamkniętej w Tarnowie"
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - I półrocze 2026 (cz. IX i XIII)
- Dostawa, montaż oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2026 r.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Gminy Tarnów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 im. Jana Brzechwy we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania.
- Przetarg nieograniczony nr 8/2025 na zakup i dostawę artykułów spożywczych - owoce, warzywa - dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie, w okresie 1 stycznia do 30 czerwca 2026r oraz od 1 września do 31 grudnia 2026 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Mistrzostwa Sportowego na rok 2026
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaPSTEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





