eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątek › "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego."



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIĄTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Piątek

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-120

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 722-19-19

1.5.8.) Numer faksu: 24 722-19-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatek@ugpiatek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugpiatek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ugpiatek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce38a0e-8e2d-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001044/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup lekkiego samochodu dla OSP celem dowozu mieszkańców na szczepienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057098/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego. Rodzaj Samochód specjalny.
Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.
Wymagania techniczne:
1.Agregat wysokociśnieniowy.
2.Zbiornik wody- min. 1000 L.
3.Zabudowa - konstrukcja zabudowy szkieletowa, z profili/blach aluminiowych anodowanych.
4.Wymiary:
- długość całkowita po zabudowie min. 6500 mm,
- wysokość minimalna pojazdu min. 2300 mm (ok. 2600 mm z drabiną),
- szerokość min. 2200 mm z lusterkami bocznymi.
5. DMC – min. 5500 kg.
6. Napęd – 4x4
7. Kabina - Kabina załogowa, min. 6 osobowa, klimatyzacja.
8. Silnik:
- min. 170 KM,
- pojemność skokowa silnika min. 2.0 l,
- norma spalin Euro 6.
9.Paliwo – olej napędowy, zbiornik paliwa o pojemności min.70 L.
10.Skrzynia biegów – 6 biegowa manualna + bieg wsteczny.
11.Zawieszenie - Oś przednia wzmocniona. Zawieszenie tylne na resorach ze stabilizatorem.
12.Układ elektryczny – instalacja elektryczna jednobiegunowa o napięciu znamionowym 12V, zasilana alternatorem 180 A.
13.Układ kierowniczy – ze wspomaganiem hydraulicznym.
14.Układ hamulcowy – hydrauliczny dwuobwodowy ze wspomaganiem wyposażony w min. ABS z ASR, system stabilizacji toru jazdy ESP.
15.Lakier:
- błotniki i zderzaki – białe,
- kabina lakierowana,
- zabudowa malowana proszkowo lub oklejana folią,
- elementy podwozia – czarne,
- żaluzje skrytek w kolorze naturalnego aluminium.
16.Ogumienie:
- przód koła pojedyncze, tył podwójne (bliźniaki) z ogumieniem o wymiarach minimalne wymagania 205/70/ R16,
- koło zapasowe nieprzewożone w pojeździe.
17.Konstrukcja zabudowy – szkieletowa, system profili aluminiowych, anodowanych, łączonych poprzez skręcania (niespawanych) z ramą pośrednią przykręcaną do ramy podwozia.
18.Zasilanie zabudowy - System ładowania i podtrzymania napięcia akumulatorze źródła zewnętrznego, z gniazdem przyłączeniowym zasilania rozłączanym automatycznie w trakcie rozruchu silnika. W komplecie prostownik zamontowany w pojeździe, wyposażony w funkcję automatycznego ładowania akumulatora.
19.Skrytki i mocowanie sprzętu - Skrytki na sprzęt wykonane z materiałów odpornych na korozję, zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi. Skrytki, wyposażone w zamki zamykane na klucz. Dodatkowe zabezpieczenie przed samoczynnym otwieraniem skrytek. Skrytki na sprzęt wyposażone w oświetlenie LED włączane automatycznie po otwarciu żaluzji skrytki. Sygnalizacja otwarcia żaluzji w kabinie. Wysuwana taca dla motopompy. Konstrukcja skrytki motopompy i szybkiego natarcia zapewniająca odprowadzenie wody z wnętrza i skuteczną wentylację.
20.Dach - w systemie wolno opadowym.
Rolety – rolety aluminiowe pyło – i wodoszczelne:
- Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę o szer. Min. 1248 mm i 1685 mm
Szerokość rolety w ścianie tylnej min.1680 mm
21.Zbiornik na wodę - Zbiornik kompozytowy, min.1000 L
22. W zbiorniku zamontowane falochrony, zbiornik wyposażony w przewody przelewowe odprowadzające nadmiar wody poza pojazd i elektrozawór do spuszczania wody.
23.Wyposażenie:

- kompletne oświetlenie kabiny, zabudowy oraz pola pracy, sygnały dźwiękowe, belka świetlna.
- agregat wysokociśnieniowy ze zbiornikiem 100l na środek pianotwórczy
- linia szybkiego natarcia ze zwijadłem elektrycznym i ręcznym min 50m
- maszt oświetleniowy z najaśnicami.
- fala świetlna
- wyciągarka elektryczna min 4t. z liną stalową co najmniej 25m.
- orurowanie przednie.
- radiotelefon przewoźny
- ogrzewanie postojowe kabiny oraz zabudowy.
- wysuwane tace pod dwa aparaty powietrzne.
- hak holowniczy
- możliwość zamontowania sprzętu dostarczonego przez OSP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392124,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392124,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRAGON s.c. S.Kucharz, B.Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292339345

7.3.3) Ulica: Ul. Kazdębie 121

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.