Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091249/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu
Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OŚWIATY GMINY KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191925936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zogk@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektuDobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c759feac-3240-4f87-bfa4-08a4df72a1c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029562/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027, 5.7 Edukacja przedszkolna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 246353,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia Część 1 obejmuje: Zajęć z logopediiGry językowe i logopedyczne 7 szt.
Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Podłoga interaktywna wraz z pilotem 7 szt.
2. Mata do podłogi interaktywnej 7 szt.
3. Dodatkowe oprogramowanie (pakiet REW do podłogi interaktywnej 7 szt.
4. Pakiet z dysleksją na Ty do podłogi interaktywnej 7 szt.
Zajęć z robotyki
pakiet do nauki kodowania 7 szt.
Zajęć z logopedii
Gry językowe i logopedyczne 7 szt.
Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Podłoga interaktywna wraz z pilotem 7 szt.
2. Mata do podłogi interaktywnej 7 szt.
3. Dodatkowe oprogramowanie (pakiet REW do podłogi interaktywnej 7 szt.
4. Pakiet z dysleksją na Ty do podłogi interaktywnej 7 szt.
Zajęć z robotyki
pakiet do nauki kodowania 7 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 107263,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia Część 2 obejmuje: L.P. Rodzaj narzędzi i pomocy do IlośćZajęć z gimnastyki korekcyjnej
1. Kolorowe kamienie rzeczne motoryka równowaga ruchowa 7 szt.
2. Zestaw do ćwiczenia motoryki dużej i równowagi 7 szt.
3. Pakiet narzędzi do zajęć gimnastyki korekcyjnej:
7 zestawów
worki do skakania 20 szt.
woreczki gimnastyczne "piramidki" 20 szt.
lina animacyjna o długości min.4m 20 szt.
szarfa gimnastyczna szkolna znacznik do ćwiczeń zajęć wf 30 szt.
piłka gimnastyczna 20-25 cm – 10 szt.
piłka gimnastyczna do siedzenia ćwiczeń 65 cm – 3 szt.
piłka gimnastyczna orzeszek /fasolka 40cm – 5 szt.
woreczki gimnastyczne z grochem 20 szt.
Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Domek sensoryczny mały 7 szt.
2. Kompletny program terapii SAZ (Komplet (Stosowana Analiza Zachowania z ćwiczeniami) 7 szt.
3. Lalka empatyczna 7 szt.
4. Sensoryczny tor równoważny 7 szt.
5. Gra ruchowa 10 skoków 7 szt.
6. LEGO Education litery
7 szt.
7. Zestaw do rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (koduj mata) 7 szt.
8. Diagnoza ucznia w ramach dostosowania wymagań edukacyjnych 7 szt.
Zajęć z doradztwa zawodowego
1. Lego – ludziki 7 szt.
2. Lego –mój świat XL 7 szt.
Zajęć z rytmiki
1. Mata muzyczna z wyzwaniami pamięciowymi 5 szt.
2. Zestaw pomocy do rytmiki
5 szt.
Zajęć z robotyki
1. zestaw Lego Education Spike z częściami zamiennymi 11 szt.
2. Stolik aktywności LEGO 11 szt.
L.P. Rodzaj narzędzi i pomocy do Ilość
Zajęć z gimnastyki korekcyjnej
1. Kolorowe kamienie rzeczne motoryka równowaga ruchowa 7 szt.
2. Zestaw do ćwiczenia motoryki dużej i równowagi 7 szt.
3. Pakiet narzędzi do zajęć gimnastyki korekcyjnej:
7 zestawów
worki do skakania 20 szt.
woreczki gimnastyczne "piramidki" 20 szt.
lina animacyjna o długości min.4m 20 szt.
szarfa gimnastyczna szkolna znacznik do ćwiczeń zajęć wf 30 szt.
piłka gimnastyczna 20-25 cm – 10 szt.
piłka gimnastyczna do siedzenia ćwiczeń 65 cm – 3 szt.
piłka gimnastyczna orzeszek /fasolka 40cm – 5 szt.
woreczki gimnastyczne z grochem 20 szt.
Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Domek sensoryczny mały 7 szt.
2. Kompletny program terapii SAZ (Komplet (Stosowana Analiza Zachowania z ćwiczeniami) 7 szt.
3. Lalka empatyczna 7 szt.
4. Sensoryczny tor równoważny 7 szt.
5. Gra ruchowa 10 skoków 7 szt.
6. LEGO Education litery
7 szt.
7. Zestaw do rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (koduj mata) 7 szt.
8. Diagnoza ucznia w ramach dostosowania wymagań edukacyjnych 7 szt.
Zajęć z doradztwa zawodowego
1. Lego – ludziki 7 szt.
2. Lego –mój świat XL 7 szt.
Zajęć z rytmiki
1. Mata muzyczna z wyzwaniami pamięciowymi 5 szt.
2. Zestaw pomocy do rytmiki
5 szt.
Zajęć z robotyki
1. zestaw Lego Education Spike z częściami zamiennymi 11 szt.
2. Stolik aktywności LEGO 11 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 139089,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107263,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247482,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107263,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.3) Ulica: Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107263,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139089,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248887,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139089,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233
7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139089,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej .
- Przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia energetyczne gr.1 w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub II"
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej.
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji stanowisk edukacyjnych z robotem przemysłowym wraz z wyposażeniem przeznaczonych do Pracowni Robotyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji tokarek sterowanych numerycznie CNC przeznaczonych do Pracowni Obróbki Mechanicznej, w Swarzędzu.
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Boguszach
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.