eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaDostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu
Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OŚWIATY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191925936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zogk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu
Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c759feac-3240-4f87-bfa4-08a4df72a1c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029562/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027, 5.7 Edukacja przedszkolna.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246353,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia Część 1 obejmuje: Zajęć z logopedii
Gry językowe i logopedyczne 7 szt.

Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Podłoga interaktywna wraz z pilotem 7 szt.
2. Mata do podłogi interaktywnej 7 szt.
3. Dodatkowe oprogramowanie (pakiet REW do podłogi interaktywnej 7 szt.
4. Pakiet z dysleksją na Ty do podłogi interaktywnej 7 szt.

Zajęć z robotyki
pakiet do nauki kodowania 7 szt.



Zajęć z logopedii
Gry językowe i logopedyczne 7 szt.

Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Podłoga interaktywna wraz z pilotem 7 szt.
2. Mata do podłogi interaktywnej 7 szt.
3. Dodatkowe oprogramowanie (pakiet REW do podłogi interaktywnej 7 szt.
4. Pakiet z dysleksją na Ty do podłogi interaktywnej 7 szt.

Zajęć z robotyki
pakiet do nauki kodowania 7 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

4.5.5.) Wartość części: 107263,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia Część 2 obejmuje: L.P. Rodzaj narzędzi i pomocy do Ilość
Zajęć z gimnastyki korekcyjnej
1. Kolorowe kamienie rzeczne motoryka równowaga ruchowa 7 szt.
2. Zestaw do ćwiczenia motoryki dużej i równowagi 7 szt.
3. Pakiet narzędzi do zajęć gimnastyki korekcyjnej:




7 zestawów
worki do skakania 20 szt.
woreczki gimnastyczne "piramidki" 20 szt.
lina animacyjna o długości min.4m 20 szt.
szarfa gimnastyczna szkolna znacznik do ćwiczeń zajęć wf 30 szt.
piłka gimnastyczna 20-25 cm – 10 szt.
piłka gimnastyczna do siedzenia ćwiczeń 65 cm – 3 szt.
piłka gimnastyczna orzeszek /fasolka 40cm – 5 szt.
woreczki gimnastyczne z grochem 20 szt.

Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Domek sensoryczny mały 7 szt.
2. Kompletny program terapii SAZ (Komplet (Stosowana Analiza Zachowania z ćwiczeniami) 7 szt.
3. Lalka empatyczna 7 szt.
4. Sensoryczny tor równoważny 7 szt.
5. Gra ruchowa 10 skoków 7 szt.
6. LEGO Education litery
7 szt.
7. Zestaw do rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (koduj mata) 7 szt.
8. Diagnoza ucznia w ramach dostosowania wymagań edukacyjnych 7 szt.
Zajęć z doradztwa zawodowego
1. Lego – ludziki 7 szt.
2. Lego –mój świat XL 7 szt.
Zajęć z rytmiki
1. Mata muzyczna z wyzwaniami pamięciowymi 5 szt.
2. Zestaw pomocy do rytmiki
5 szt.
Zajęć z robotyki
1. zestaw Lego Education Spike z częściami zamiennymi 11 szt.
2. Stolik aktywności LEGO 11 szt.


L.P. Rodzaj narzędzi i pomocy do Ilość
Zajęć z gimnastyki korekcyjnej
1. Kolorowe kamienie rzeczne motoryka równowaga ruchowa 7 szt.
2. Zestaw do ćwiczenia motoryki dużej i równowagi 7 szt.
3. Pakiet narzędzi do zajęć gimnastyki korekcyjnej:




7 zestawów
worki do skakania 20 szt.
woreczki gimnastyczne "piramidki" 20 szt.
lina animacyjna o długości min.4m 20 szt.
szarfa gimnastyczna szkolna znacznik do ćwiczeń zajęć wf 30 szt.
piłka gimnastyczna 20-25 cm – 10 szt.
piłka gimnastyczna do siedzenia ćwiczeń 65 cm – 3 szt.
piłka gimnastyczna orzeszek /fasolka 40cm – 5 szt.
woreczki gimnastyczne z grochem 20 szt.

Zajęć specjalistycznych i kompetencji kluczowych
1. Domek sensoryczny mały 7 szt.
2. Kompletny program terapii SAZ (Komplet (Stosowana Analiza Zachowania z ćwiczeniami) 7 szt.
3. Lalka empatyczna 7 szt.
4. Sensoryczny tor równoważny 7 szt.
5. Gra ruchowa 10 skoków 7 szt.
6. LEGO Education litery
7 szt.
7. Zestaw do rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (koduj mata) 7 szt.
8. Diagnoza ucznia w ramach dostosowania wymagań edukacyjnych 7 szt.
Zajęć z doradztwa zawodowego
1. Lego – ludziki 7 szt.
2. Lego –mój świat XL 7 szt.
Zajęć z rytmiki
1. Mata muzyczna z wyzwaniami pamięciowymi 5 szt.
2. Zestaw pomocy do rytmiki
5 szt.
Zajęć z robotyki
1. zestaw Lego Education Spike z częściami zamiennymi 11 szt.
2. Stolik aktywności LEGO 11 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 139089,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107263,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247482,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107263,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051

7.3.3) Ulica: Starowiejska 4

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107263,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139089,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248887,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139089,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233

7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-150

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139089,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.