eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziejowice › Remont dróg dojazdowych wewnętrznych w miejscowości Kustrzyce na długości 926 m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg dojazdowych wewnętrznych w miejscowości Kustrzyce na długości 926 m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436771693

1.5.8.) Numer faksu: 436771006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg dojazdowych wewnętrznych w miejscowości Kustrzyce na długości 926 m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e249d781-9931-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025615/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dróg dojazdowych wewnętrznych w miejscowości Kustrzyce na długości 926 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg dojazdowych wewnętrznych w miejscowości Kustrzyce na długości 926 m”, który swoim zakresem obejmuje: Etap I – odcinek PT1 – KT1 od km 0+000 do km 0+522 oraz Etap II – odcinek PT1 – KT1 od km 0+522 do km 0+652 oraz odcinki PT2 i KT2 i PT3 – KT3.
2. Zakres przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu następujących robót:
a. odtworzenie osi istniejących dróg w terenie wraz z określeniem granicy pasa drogowego,
b. plantowaniu istniejącej nawierzchni jezdni celem uzyskania równości podłużnej i uzyskania założonych w projekcie spadków poprzecznych; na odcinkach PT2 – KT2 i PT3 – KT3 istniejący grunt należy zagęścić do wskaźnika is≥1.00,
c. wykonaniu warstwy wyrównawczo – wzmacniającej z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcjach mieszanki 0÷32mm i 0÷63mm, zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi,
d. skropieniu emulsją asfaltową kationową K ≥65% w ilości 0.70 kg/m2 krawędzi podbudowy na szerokości 0.50m,
e. ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0÷11 mm KR-1 AC11S,
f. uzupełnieniu istniejących poboczy ziemnych gruntem uzyskanym z plantowania pod warstwy konstrukcyjne na odcinkach PT2 – KT2 i PT3 – KT3,
g. ustawieniu barier stalowych sprężystych zgodnie z PN-EN 1327 na przepuście w km 0+277,
h. ustawienie oznakowania pionowego zgodnie z projektem oznakowania „znaki małe”,
i. wyregulowania skrzynek zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej nawierzchni oraz poboczy ziemnych.
3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:
a. projekt budowlany – załącznik nr 9 do SWZ,
b. przedmiar robót – załącznik nr 10 do SWZ,
c. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357367,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399591,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357367,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁODAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311006586

7.3.4) Miejscowość: Porszewice 31

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357367,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.