eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa sprzętu fotograficznego dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w ramach programu "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu fotograficznego dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w ramach programu „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af679cf5-88d4-11ec-9bc1-c2db95d08897

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu fotograficznego dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w ramach programu „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af679cf5-88d4-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby projektu "Laboratoria przyszłości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050413/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350488,78 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103358,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu fotograficznego w ramach Rządowego programu „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI” dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, według zapotrzebowania zgłoszonego przez następujące Jednostki:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Wacława Górskiego w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
2) Publiczna Szkoła Podstawowa Mistrzostwa Sportowego Nr 2 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola;
3) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bohaterów Westerplatte w Stalowej Woli, ul. Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola;
4) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola;
5) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli,
ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola;
6) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Stalowej Woli, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola;
7) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 10, 37-464 Stalowa Wola;
8) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
9) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli,
ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola.
2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawy na własny koszt i ryzyko, do siedziby Jednostek wymienionych w pkt 1, wraz z wniesieniem, ustawieniem/zainstalowaniem w odpowiednim miejscu (jeżeli jest to konieczne) oraz wydaniem go osobie upoważnionej w godzinach pracy poszczególnych Jednostek.
3. Przed planowaną dostawą Wykonawca winien poinformować Jednostkę telefonicznie lub e-mailem o dokładnym terminie realizacji zamówienia nie później niż 3 dni przed planowaną dostawą.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Jednostkę (Jednostkę na rzecz której dostawa jest wykonywana). Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu umowy z wymaganiami Jednostki określonymi w niniejszej SWZ. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym nastąpi zakończenie dostawy, a protokół odbioru zostanie podpisany przez Strony bez uwag.
5. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia spełnia wszystkie parametry techniczne i użytkowe określone przez Jednostki, a w szczególności:
1) posiada wszelkie wymagane prawem atesty i badania oraz niezbędne certyfikaty (jeżeli występują);
2) jest zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
3) jest fabrycznie nowy, posiada oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, materiały opakowaniowe muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych zapewniające właściwa jakość i trwałość wyrobu.;
4) posiada naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta;
5) udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji (zgodnie z deklaracją) na wszystkie produkty objęte niniejszym zamówieniem, licząc od daty dokonania odbioru dostawy bez uwag;
6) dostarczy Jednostkom najpóźniej w trakcie czynności podpisania protokołu odbioru:
a) pełną instrukcję obsługi w języku polskim;
b) kartę gwarancyjną sprzętu;
c) inne dokumenty jeżeli występują przy danym produkcie.
6. Szczegółowy zestawienie sprzętu fotograficznego zawiera Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140047,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151153000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140047,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924

7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140047,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.