Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090795/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00100283/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9a62de-a79f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036429/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane na terenie Miasta Siedlce w roku 2022"Przedmiotem zamówienia części I jest opróżnianie koszy ulicznych, stacji "psi pakiet" i pojemników na odpady segregowane na terenie Miasta Siedlce". Ilość koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Siedlce wynosi 678 szt., stacji „psi pakiet” - 57 szt., pojemników na odpady segregowane - 9 kompletów pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (każdy komplet pojemników składa się z czterech pojemników modułowych o pojemności 80 l każdy z przeznaczeniem na następujące odpady: papier, szkło, plastik, odpady zmieszane). Kosze uliczne ustawione są w pasach drogowych ulic oraz znajdują się na przystankach autobusowych na terenie Miasta Siedlce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz koszy ulicznych, wykaz stacji "psi pakiet", wykaz pojemników przeznaczonych na selektywną zbiórkę odpadów segregowanych dla części I stanowi załącznik nr 6 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 409733,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - "Wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce, wywóz nieczystości z pojemnika przy ul. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego oraz pojemników na odpady segregowane zlokalizowane przy ul. Bolesława Prusa, na terenie nad zalewem, ustawianie i opróżnianie pojemników ustawianych na imprezy kulturalne".Przedmiotem zamówienia części II jest ustawienie pojemników na odpady komunalne zmieszane wraz z opróżnianiem pojemników, wywozem nieczystości i przyjęciem odpadów na wysypisko z następujących miejsc:
* kontener o pojemności 5,5 m ³ - 1 szt. na terenie komunalnym przy ul. Gospodarczej
* kontenery o pojemności 2,5 m ³ – 3 szt. + kontener o pojemności 5,5 m3 – 1 szt. terenie rekreacyjnym nad Zalewem
* kontener o pojemności 2,5 m ³ - 1 szt. przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego,
oraz
* ustawienie i opróżnianie 2 razy w tygodniu pojemnika o pojemności 120 litrów
na zmieszane odpady komunalne na terenie pętli autobusowej komunikacji miejskiej
przy ul. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego
* ustawienie pojemników na odpady gromadzone selektywnie, tj. na papier, szkło i
plastik o pojemności 1,1 m ³ w następujących miejscach:
- teren rekreacyjny nad Zalewem - pojemniki na szkło 2 szt., tj. 1 szt. w okolicach
żaglówki i 1 szt. od strony osiedla Romanówka,
- teren przy ul. Bolesława Prusa 18 - pojemnik na szkło - 1 szt. , pojemnik na papier – 1 szt., pojemnik na plastik - 1 szt.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości pojemników, wówczas należność do zapłaty zostanie zwiększona.
* ustawienie i opróżnianie pojemników o pojemności 1,1 m ³ w związku z imprezami kulturalnymi oraz uroczystościami w związku z obchodami świąt państwowych i narodowych - 57 szt. pojemników w ciągu roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi załącznik nr 7 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 90322,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539711,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539711,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539711,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212239709
7.3.3) Ulica: Brzeska 110
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539711,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136458,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136458,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136458,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212090331
7.3.3) Ulica: Błonie 3
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136458,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
- Przebudowa ulicy Lipowej w miejscowości Pruszyn - Pieńki i ulicy Zacisznej w miejscowości Pruszyn, Gmina Siedlce
- Budowa placu zabaw przy świetlicy w miejscowości Białki, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- "Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2024 r. dla 25. WOG z podziałem na 2 zadania"
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- ADMINISTROWANIE I KONSERWACJA SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY ZALESIE
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.