eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Zakup drukarki wielkoformatowej



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup drukarki wielkoformatowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 730 68 51

1.5.8.) Numer faksu: 85 730 20 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielskpodlaski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup drukarki wielkoformatowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3df1a5d-82a2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029152/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup drukarki wielkoformatowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513977

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej drukarki wielkoformatowej (CPV 30232100-5 - Drukarki i plotery), Zastosowanie: Do wydruków wielkoformatowych oraz skanowania dokumentów wielkoformatowych w Urzędzie Gminy Bielsk Podlaski, Typ drukarki: min. 5-kolorowa, - min. 44 cali (111 mm), Prędkość wydruku: min. 3 strony/min (format A1), Minimalna długość drukowania: Papier w rolce: 110 mm, Maksymalna długość drukowania: Papier z rolki: 18 m, Komunikacja: USBA (drukowanie bezpośrednio z pamięci USB dla plików JPEG/PDF), USB, Ethernet (10/100/1000 base-T), Łączność bezprzewodowa, Minimalna grubość nośnika drukarki: min 0,07 mm, Maksymalna grubość nośnika drukarki: min. 0,8 mm, Zgodność z systemami operacyjnymi: Microsoft Windows 10, 11, Pamięć urządzenia: dysk twardy 500 GB, Dodatkowe wyposażenie: dwa komplety oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery w zależności od technologii wydruku), Skaner – rozdzielczość min. 1200 DPI, Sterowanie skanowaniem: Stop, przewijanie do przodu/do tyłu, Ścieżka papieru do skanowania: prosta, Maksymalna szerokość skanowania skanera: min. 36 cali (914 mm), Minimalna szerokość skanowania skanera: min. 6 cali (150 mm), Maksymalna długość skanu skanera: min. 8 m, Wsparcie techniczne: wsparcie techniczne dostępne w języku polskim, instalacja i uruchomienie w miejscu użytkowania.

2. Zamówienie to ma związek z potrzebą digitalizacji dokumentów w formatach większych niż A3, a na które urządzenia posiadane przez Urząd Gminy Bielsk Podlaski nie pozwalają.
3. Zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zamówienia na dostawę Zamawiający nie ma obowiązku określania w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wobec powyższego Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie i nie wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia.
4. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny, zgodny z wymaganiami minimalnymi, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone w SWZ.
5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61377,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61377,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61377,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,PROMIT" Lucjan Tymiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421773707

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-872

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61377,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.