Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056299/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadów ściekowych na wirówce dekantacyjnej dla oczyszczalni ścieków GWDA sp. z o.o. w Pile, ul. Na Leszkowie 4 w ilości 50 ton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572051342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Leszkowie 4
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gwda.pl/pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oczyszczalnia ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadów ściekowych na wirówce dekantacyjnej dla oczyszczalni ścieków GWDA sp. z o.o. w Pile, ul. Na Leszkowie 4 w ilości 50 ton2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc443e99-8d07-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056299/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWDA/ZP/2/22/AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający żąda polielektrolitu w proszku. Dostawa polielektrolitu prowadzona będzie sukcesywnie, jednorazowo 2-5 ton, maksymalny czas dostawy - 4 dni robocze od zgłoszenia zamówienia e-mailem.
2. Zamawiający wymaga aby osad po odwirowaniu przez wirówkę z zastosowaniem oferowanego polielektrolitu osiągnął suchą masę placka większą lub równą 16% suchej masy, natomiast stężenie zawiesiny ogólnej w odcieku nie może być większe niż 1000 mg/litr. Nie może również występować zjawisko tworzenia się piany w odcieku.
3. W trakcie realizacji umowy w przypadku istotnego pogorszenia się jakości parametrów osadu odwirowanego – spadek suchej masy poniżej 16% lub wzrost zawiesiny w odcieku powyżej 1500 mg/litr, Wykonawca, w terminie do 30 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia od Zamawiającego, dokona ponownego doboru polielektrolitu w celu spełnienia warunków
technologicznych z przetargu i w przypadku zmiany polimeru dostarczy go w tej samej cenie, jak polimer oferowany w przetargu. W przypadku zmiany produktu Zamawiający żąda polielektrolitu w proszku.
4. Do pierwszej dostawy należy dołączyć kartę charakterystyki produktu w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24542000-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) zwanej dalej „Pzp” - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 22.02.20222 r. wpłynęły następujące oferty: OFERTA Nr 1 „KORONA JV” Sp. z o.o., ul. Przy Bażantarni 11, 02-793 Warszawa, OFERTA NR 2 Kemipol Sp. z o.o., ul. Kuźnicka 6, 72-010 Police; OFERTA NR 3 EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach ul. Brzozowa 19, 87-100 Toruń.
Zamawiający w dniu 16.03.2022 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach, ul. Brzozowa 19, 87-100 Toruń. W dniu 30.03.2022 r. Wykonawca poinformował, że nie przystąpi do podpisania umowy, z uwagi na zmiany cen surowców wywołane konfliktem wojennym na Ukrainie.
Zamawiający, działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp, dokonał ponownego badania i oceny ofert, spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców i zwrócił się do Wykonawcy „KORONA JV” Sp. z o.o., ul. Przy Bażantarni 11, 02-793 Warszawa o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po terminie związania ofertą. Dany Wykonawca w dniu 01.04.2022 r. złożył pismo o niewyrażeniu zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym Zamawiający ponownie dokonał badania i oceny ofert, spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców i zwrócił się do Wykonawcy Kemipol Sp. z o.o., ul. Kuźnicka 6, 72-010 Police o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po terminie związania ofertą.
Wykonawca w dniu 05.04.2022 r. poinformował, że nie podpisze umowy na warunkach określonych w zamówieniu, w związku z tym nie wyraził zgody na wybór jego oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 953250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 953250,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego
- ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADANIA NASIENIA
- Wygrabianie i utylizacja liści na terenach zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-3)
- Dostawa sprzętu gastronomicznego do budynku bursy należącego do Szkoły Policji w Pile
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia Muzeum Okręgowego w Pile oraz Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią - Oddział Muzeum Okręgowego w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





