eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu w ramach programu "Laboratoria Przyszłości".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia
do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANA DŁUGOSZA W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000209480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANA III SOBIESKIEGO 12

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 345-13-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp3.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp3.radom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://psp3-radom.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia
do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25744440-b38d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00107249/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosz w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107889/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSI.26.1.2022.AF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 – obejmuje dostawę sprzętu – laptopów oraz tabletów i laminatorów biurowych
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 – obejmuje dostawę sprzętu – drukarek 3D z akcesoriami
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3 – obejmuje dostawę sprzętu audio-video
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32341000-5 - Mikrofony

32342450-1 - Rejestratory głosu

4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4 – obejmuje dostawę wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych - audio-video
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5 – obejmuje dostawę sprzętu oraz pomocy dydaktycznych – robotyka
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 83000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 6 – obejmuje dostawę sprzętu do pracowni technicznej
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 7 – obejmuje dostawę mebli do przechowywania pomocy dydaktycznych
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 8 – obejmuje dostawę narzędzi oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 9 – obejmuje dostawę interaktywnych pomocy dydaktycznych
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 10 – obejmuje dostawę oprogramowania
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.


przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 3 oferty Zamawiający nie wskazał w ogłoszeniu o wyniku żadnej z nich, ponieważ postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 255 pkt 6 pzp przed upływem terminu składania ofert Postępowanie podzielone zostało na 10 części. Zamawiający nie ma wiedzy na którą z części złożono oferty które wpłynęły.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.