eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Wycinka i korekta drzew na terenie Gminy Słubice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka i korekta drzew na terenie Gminy Słubice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka i korekta drzew na terenie Gminy Słubice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce2fe2e9-9adc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061860/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wycinka i korekta drzew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074373/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew z frezowaniem, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew i frezowanie pni na terenie Gminy Słubice.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części bądź na jedną wybraną.

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA:

„Wycinka drzew z frezowaniem, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew i frezowanie pni na terenie Gminy Słubice.”
Zadanie I zamówienia obejmuje usługę polegającą na wycince drzew wycinkę drzew z frezowaniem 50 cm poniżej poziomu gruntu, wykonanie cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew oraz frezowanie 50 cm poniżej poziomu gruntu pni na terenie Gminy Słubice, zgodnie z załącznikiem W1, K2, F3 wraz z wyrobieniem drewna na 1 metrowe odcinki (1 m) z wywozem na plac remizy OSP Słubice przy ul. Słowackiego 7 w Słubicach oraz z ułożeniem na stosy z podziałem na gatunki, i przekazanie protokolarne wyrobionego drewna Zamawiającemu
Wykonawca przed przystąpieniem do wycinki dokonana bezwzględnie przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych gniazd ptasich.
Zabiegi cięć pielęgnacyjno – technicznych powinny uwzględniać cechy poszczególnych gatunków drzew, a mianowicie: sposób wzrostu, rozgałęzienie i zagęszczenie gałęzi, konstrukcję korony.
Wszystkie prace w obrębie koron powinny być przeprowadzane zgodnie z art. 87a ust. 2 ustawy o ochronie przyrody, a mianowicie nie mogą prowadzić do usunięcia gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, chyba że mają na celu:
1) usunięcie gałęzi obumarłych lub nadłamanych;
2) utrzymywanie uformowanego kształtu korony drzewa;
3) wykonanie specjalistycznego zabiegu w celu przywrócenia statyki drzewa (niezbędna dokumentacja fotograficzna, wskazująca na konieczność wykonania takiego zabiegu).
Zakres prac przy wykonywaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew, obejmuje:
• usuwanie wszystkich chorych, obumarłych oraz połamanych pędów, gałęzi i konarów,
• usunięcie drobnych i cienkich gałęzi równomiernie w całej koronie, max do 10 cm średnicy gałęzi,
• usuwanie gałęzi i konarów, w skrajni drogowej, zagrażających i kolidujących z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, tj.: linie energetyczne , lampy oświetlenia ulicznego.
Wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych i ich zakres, należy każdorazowo ustalić z Zamawiającym z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa oraz warunków estetycznych. Zabiegi należy wykonywać przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu podnośnika bądź wysięgnika, metodą alpinistyczną bez narażania drzew na ewentualne uszkodzenie. Wykonawca przed przystąpieniem do wycinki dokonana bezwzględnie przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych gniazd ptasich.
Frezowanie pni wyciętych drzew oraz zgodnie z załącznikiem Nr 3F na głębokość 50 cm poniżej powierzchni ziemi.
Termin realizacji zadania 2 (dwa) miesiące od dnia podpisania umowy lub zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryteria oceny ofert) od dnia podpisania umowy.
Wykonawca przed przystąpieniem do wycinki dokonana bezwzględnie przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych gniazd ptasich.
Wykonawca w przypadku wycięcia drzew, które posiadają czynne gniazda ptasie ponosi odpowiedzialność za zniszczenia i koszty jakie będzie trzeba ponieść w przypadku uszkodzenia czynnych gniazd ptasich.

Szczegółowy zakres prac określony został w SWZ z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew z frezowaniem, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew i frezowanie pni na terenie Gminy Słubice.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części bądź na jedną wybraną.
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA:
"Usunięcie suchych oraz połamanych drzew z terenu Parku SOSiR”
Zadanie II zamówienia obejmuje usługę polegającą na usunięciu suchych i połamanych drzew z terenu Parku SOSiR o łącznej ilości 500 sztuk z powierzchni 40 ha., z wyrobieniem drewna na czterometrowe odcinki (4 m) oraz:
1) uprzątnięcie ściętych drzew i gałęzi,
2) wyprofilowanie powierzchni gruntu w miejscu wycinki,
3) uporządkowanie terenu po wykonanych pracach oraz zrąbkowane gałęzie wywieść na składowisko - na koszt wykonawcy,
4) zabiegi należy wykonywać przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu podnośnika bądź wysięgnika, metodą alpinistyczną bez narażania drzew na ewentualne uszkodzenie;
5) przekazanie protokolarne wyrobionego drewna Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu wycinki i przycinki, do wywozu na składowisko konarów i gałęzi oraz uporządkowania terenu, nie stwarzając przy tym zagrożenia dla ludzi, mienia i ruchu drogowego oraz przekazać dla Zamawiającego karty przekazania odpadów ze składowiska. Zabezpieczenie, wywiezienie pozyskanego drewna, złożenie i poukładanie wg. gatunku, we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. Wykonawca przed przystąpieniem do wycinki dokonana bezwzględnie przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych gniazd ptasich.
Termin realizacji zadania do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy lub zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryteria oceny ofert) od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy zakres prac określony został w SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diabelskie Ranczo Monika Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992905556

7.3.3) Ulica: ul. Szosowa 55

7.3.4) Miejscowość: Lipki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-431

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diabelskie Ranczo Monika Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992905556

7.3.3) Ulica: ul. Szosowa 55

7.3.4) Miejscowość: Lipki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-431

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.