Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00179346/01 - Wynik z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Bieżące utrzymanie obiektów rekreacyjnych i sportowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011312165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wenantego Burdzińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zptp@um.warszwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zptp.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie obiektów rekreacyjnych i sportowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652b0938-3c12-410e-b67b-294eef2ad825
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023751/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Bieżące utrzymanie obiektów rekreacyjnych na terenie Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zptp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zptp.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące
przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji
elektronicznej znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO dostępne są w rozdziale I pkt 8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPTP-ZP.271.2.1.2025 (TP)
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych i psiego parku na terenie Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy.
Zamówienie obejmuje m.in.:
- Miesięczne bieżące utrzymanie wszystkich obiektów wskazanych w załączniku nr 2 do umowy.
- Wykonanie prac naprawczych, konserwacyjnych i remontowych zlecanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
- Podejmowanie działań związanych ze zgłoszeniami interwencyjnymi Zamawiającego o zdarzeniach mogących stanowić zagrożenie zdrowia lub życia dla użytkowników obiektów rekreacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3a do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z dodatkowych usług w ramach „prawa opcji”. W wariancie opcjonalnym przewiduje się, w okresie obowiązywania umowy, wykonywanie tożsamych usług co w zamówieniu podstawowym w dodatkowych terminach uzależnionych od występujących sytuacji zleconych przez Zamawiającego.Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do końca okresu realizacji Umowy, o ile Wykonawca otrzyma zawiadomienie od Zamawiającego, że zamierza korzystać z prawa opcji, nie później niż do dnia 28.10.2025r.
Szczegółowy zakres opcji, rodzaj, wartość oraz okoliczności skorzystania
z prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4a do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3a do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej przez komisję przetargową. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu w odpowiedzi na zgłoszenie interwencyjne [T]
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania wskazanych usług [R]
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana piasku, uzupełnienie żwiru i oczyszczenie nawierzchni syntetycznej na placach zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy.
Zamówienie obejmuje m.in.:
- Dwukrotną wymianę piasku w piaskownicach.
- Jednorazowe wymianę piasku w polach piaskowych.
- Dwukrotną wymianę piasku w polu piaskowym w psim parku zlokalizowanym przy ul. Kawęczyńskiej.
- Jednorazowe uzupełnienie żwiru w polu żwirowym.
- Oczyszczenie nawierzchni syntetycznych przy pomocy myjki wysokociśnieniowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3b do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej przez komisję przetargową. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie do realizacji zamówienia samochodu spełniającego normę emisji spalin co najmniej Euro 5 [N]
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Dla części 1:
1) Doświadczenia wykonawcy,
2) Osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Ad. 1) Minimalne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu placów zabaw/obiektów rekreacyjnych, obejmującą swoim zakresem co najmniej naprawę urządzeń zabawowych, ogrodzeń, urządzeń znajdujących się na siłowniach plenerowych o wartości co najmniej 85 000,00 zł brutto.
Ad. 2) Minimalne wymagania dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Za spełniającego warunek udziału w postępowaniu, w zakresie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże
że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia spawalnicze oraz ważną książeczkę spawacza, która będzie pełnić funkcję konserwatora.
Dla części 2:
1) Doświadczenia wykonawcy,
2) Potencjału technicznego wykonawcy,
Ad. 1) Minimalne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 usługę obejmującą swoim zakresem co najmniej wymianę piasku w piaskownicach/polach piaskowych lub zakładanie/modernizację piaskownic/pól piaskowych o wartości co najmniej
50 000,00 zł brutto.
Ad. 2) Minimalne wymagania dotyczące potencjału technicznego Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym (1) samochodem samowyładowczym o ładowności do 5 ton.
Wykazując spełnienie warunków należy mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust. 3 i art. 118 ust. 2 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego ( Załącznik nr 9 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dla części 1:
1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wykaz usług stanowi załącznik nr 8a do SWZ,
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.
- Dla części 2:
1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wykaz usług stanowi załącznik nr 8b do SWZ,
2) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (w zakresie potwierdzającym spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu) – wykaz narzędzi stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca załącza:1) Formularz cenowy, w zależności od części zamówienia na którą składa ofertę, zgodnie z wzorem określonym w:
– załączniku nr 1a do SWZ dla części 1
– załączniku nr 1b do SWZ dla części 2
2) Potwierdzenie wniesienia wadium/wadium.
3) Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy)
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SWZ - (jeśli dotyczy)
5). Zobowiązanie podmiotu trzeciego o treści zgodnej z art. 118 ust. 4 ustawy
– wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 10 do SWZ - (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:a) Dla części 1: 1500 zł
b) Dla części 2: 1300 zł
2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w:
a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego -Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ 46 1030 1508 0000 0005 5088 9013
z dopiskiem: Wadium - nr postępowania: ZPTP-ZP.271.2.1.2025 (TP) wraz z wskazaniem części, której dotyczy, tj. część 1, część 2.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.
5) Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w pkt2 lit.-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostałyokreślone w rozdziale II pkt 13 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa - https://zptp.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie wyposażenia terenów rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej
- .: "Akcja reaktywacja, czyli plac zabaw na piątkę przy "Piątce" - Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Żwirki i Wigury 1 w Toruniu".
- Przebudowa i doposażenie istniejących, przynależnych do 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach placów zabaw.
- Naprawy wyposażenia placów zabaw i siłowni plenerowych na terenach będących w utrzymaniu Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w 2025 roku - część I
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.