eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawy środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.niwa.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3057114a-9a0c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006528/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy środków czystości, w podziale na zadania: Zadanie nr 1: dostawy środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości; Zadanie nr 2: dostawy środków czystości -chemia profesjonalna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284740,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości – chemia gospodarcza, środki czystości określone w Załączniku nr 1A.1. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu
zamówienia zawarte zostały w treści SWZ oraz w treści projektu umowy stanowiącego jej
integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 187842,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości – chemia profesjonalna określone w Załączniku nr 1A.2. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy
związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ oraz w treści projektu umowy stanowiącego jej
integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

4.5.5.) Wartość części: 96898,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190400,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190400,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190400,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBHP Sp. jawna Sławomir Małecki i Ireneusz Mikucki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770976058

7.3.3) Ulica: Borchardta 35

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190400,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 11.03.2022 r. postępowanie zostało unieważnione w Zadaniu nr 2 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy prawnej unieważnienia niniejszego postępowania, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 2, w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:00, dnia 10 marca 2022 r. wpłynęła jedna oferta firmy SUMA Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Koszalinie, przy ul. Morskiej 44, kod 75-225 Koszalin. Zamawiający był zobligowany do odrzucenia ww. oferty, która nie została opatrzona właściwym podpisem elektronicznym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp ponieważ była niezgodna z przepisami ustawy. W konsekwencji czynności odrzucenia oferty firmy SUMA Sp. z o.o. Sp. K. jedynej złożonej na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 2 spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.