eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0851cf93-5bce-4162-9ad8-da2be0516760

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064495

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064495.
Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę zakupową.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem ww. formularza, nie za pośrednictwem adresu email.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
3. procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
4. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
5. włączona obsługa JavaScript,
6. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
7. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 18/TP2/2025.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/TP2/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 431098,25 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227033,21 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:
Część 1 – Środki czyszczące i polerujące;

2. Opis przedmiotu zamówienia – część 1 i 2
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości i polerujących, artykułów higienicznych z papieru, torebek i toreb z odpadów i resztek polietylenu.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ (dla części 1) oraz 5b do SWZ (dla części 2 zamówienia).
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 90 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta.
Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania we wskazanych przez zamawiającego miejscach na okres 1 roku od dostarczenia zamawianych przedmiotów 7 szt. urządzeń stacjonarno-natryskowych wraz z pistoletem natryskowym (typu microspray) do dozowania preparatu myjąco-dezynfekującego (poz. 4 OPZ cz. 1) i 14 szt. urządzeń do dozowania papieru listkowego dedykowanego do ręczników papierowych listkowych (poz. 1 OPZ cz. 2) oraz serwisowanie ich na zgłoszenie zamawiającego na warunkach określonych w umowie.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń dotyczących prawidłowego stosowania dostarczonych środków czystości dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego nie częściej niż raz na kwartał w okresie 1 roku od podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia procedur higienicznych ze stosowanych środków oraz dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych.
Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny pn. „Oferowany produkt” w formularzu cenowym (załącznik 3a do SWZ). W kolumnie tej Wykonawca obowiązany jest wpisać informacje na temat oferowanego produktu w każdej pozycji. Podane dane (nazwa producenta, nazwa produktu lub numer katalogowy itp.) mają za zadanie zidentyfikować w sposób bezsporny produkt oferowany w postępowaniu. Brak możliwości identyfikacji konkretnego produktu na podstawie wskazanych wiadomości może wskazywać na niezgodność z SWZ. Zamawiający zaleca podanie jak największej ilości informacji w celu wyeliminowania ryzyka podania parametrów wskazujących na dwa lub więcej produktów jednocześnie. Zamawiający w zakresie części 1 i 2 określił w formularzu cenowym tj. (załączniku 3a do SWZ) rodzaj asortymentu, jaki wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (tj. zamówienie podstawowe). Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie według ilości wskazanych w formularzu cenowym, w kolumnie dotyczącej ilości w ramach prawa opcji. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 66254,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w zakresie części 1 i 2 określił w formularzu cenowym tj. (załączniku 3a do SWZ) rodzaj asortymentu, jaki wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (tj. zamówienie podstawowe). Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie według ilości wskazanych w formularzu cenowym, w kolumnie dotyczącej ilości w ramach prawa opcji. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100% -w każdej z części zamówienia odrębnie.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

OBLICZENIE CENY:

Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia. W zakresie części 1 i 2 ceną przyjętą do porównania ofert będzie cena wraz z wartością wynikającą z prawa opcji („wartość brutto zam. podstawowego + prawo opcji”).
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:

Część 2 – Artykuły higieniczne z papieru, torebki i torby z odpadów i resztek polipropylenu;

2. Opis przedmiotu zamówienia – część 1 i 2
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości i polerujących, artykułów higienicznych z papieru, torebek i toreb z odpadów i resztek polietylenu.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ (dla części 1) oraz 5b do SWZ (dla części 2 zamówienia).
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 90 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta.
Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania we wskazanych przez zamawiającego miejscach na okres 1 roku od dostarczenia zamawianych przedmiotów 7 szt. urządzeń stacjonarno-natryskowych wraz z pistoletem natryskowym (typu microspray) do dozowania preparatu myjąco-dezynfekującego (poz. 4 OPZ cz. 1) i 14 szt. urządzeń do dozowania papieru listkowego dedykowanego do ręczników papierowych listkowych (poz. 1 OPZ cz. 2) oraz serwisowanie ich na zgłoszenie zamawiającego na warunkach określonych w umowie.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń dotyczących prawidłowego stosowania dostarczonych środków czystości dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego nie częściej niż raz na kwartał w okresie 1 roku od podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia procedur higienicznych ze stosowanych środków oraz dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych.
Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny pn. „Oferowany produkt” w formularzu cenowym (załącznik 3a do SWZ). W kolumnie tej Wykonawca obowiązany jest wpisać informacje na temat oferowanego produktu w każdej pozycji. Podane dane (nazwa producenta, nazwa produktu lub numer katalogowy itp.) mają za zadanie zidentyfikować w sposób bezsporny produkt oferowany w postępowaniu. Brak możliwości identyfikacji konkretnego produktu na podstawie wskazanych wiadomości może wskazywać na niezgodność z SWZ. Zamawiający zaleca podanie jak największej ilości informacji w celu wyeliminowania ryzyka podania parametrów wskazujących na dwa lub więcej produktów jednocześnie.

4.2.5.) Wartość części: 34179,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w zakresie części 1 i 2 określił w formularzu cenowym tj. (załączniku 3a do SWZ) rodzaj asortymentu, jaki wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (tj. zamówienie podstawowe). Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie według ilości wskazanych w formularzu cenowym, w kolumnie dotyczącej ilości w ramach prawa opcji. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100% -w każdej z części zamówienia odrębnie.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

OBLICZENIE CENY:

Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia. W zakresie części 1 i 2 ceną przyjętą do porównania ofert będzie cena wraz z wartością wynikającą z prawa opcji („wartość brutto zam. podstawowego + prawo opcji”).
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:

Część 3 – Środki czystości dla Służby Mundurowej;

Opis przedmiotu zamówienia – część 3.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości. Wymagania ilościowe zostały określone w formularzu cenowym (załącznik nr 3b do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 5c do SWZ), gdzie podane zostały parametry techniczne i jakościowe każdego z produktów.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie obowiązującej wojskowej dokumentacji techniczno-technologicznej (WDTT) i zgodny ze wzorami przedmiotów obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej (Zestaw przyborów do utrzymania higieny osobistej Wzór 815/MON i Zestaw przyborów do konserwacji obuwia Wzór 816/MON) – załączniki: 5g oraz 5h do SWZ (wojskowa dokumentacja techniczna).
Okres przydatności do użycia zakupionych środków czystości nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakupu.
Dostawa towaru będzie czynnością jednorazową w terminie wcześniej ustalonym pisemnie – Wykonawca prześle pismo ze wskazaniem terminu dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.

4.2.5.) Wartość części: 69056,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39812000-7 - Pasty i kremy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100% -w każdej z części zamówienia odrębnie.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

OBLICZENIE CENY:

Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia. W zakresie części 1 i 2 ceną przyjętą do porównania ofert będzie cena wraz z wartością wynikającą z prawa opcji („wartość brutto zam. podstawowego + prawo opcji”).
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:

Część 4 – Samochodowe środki czyszczące;

Opis przedmiotu zamówienia – część 4.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodowych środków czyszczących.
Wymagania ilościowe zostały określone w formularzu cenowym (załącznik nr 3c do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 5d do SWZ), gdzie podane zostały parametry techniczne i jakościowe każdego z produktów.
Realizacja zamówienia powinna się odbyć w maksymalnie dwóch dostawach.
Termin ważności dostarczonych produktów musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

4.2.5.) Wartość części: 11112,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100% -w każdej z części zamówienia odrębnie.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

OBLICZENIE CENY:

Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia. W zakresie części 1 i 2 ceną przyjętą do porównania ofert będzie cena wraz z wartością wynikającą z prawa opcji („wartość brutto zam. podstawowego + prawo opcji”).
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:

Część 5 – Środki chemiczne do utrzymania czystości;


Opis przedmiotu zamówienia dla części 5 i 6.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na: zakupie i dostawie środków czystości.
W OPZ – załącznik nr 5e do SWZ (dla części 5) oraz 5f dla SWZ (dla części 6) zostały ujęte wszystkie parametry jakościowe tj. pojemność, zastosowanie, właściwości chemiczne i fizyczne, informacja o składnikach, klasyfikacja produktu, wymiary, grubość, materiał / surowiec, ilość w rolce/ opakowaniu pozwalające zidentyfikować przedmiotowy asortyment.

4.2.5.) Wartość części: 17980,78 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100% -w każdej z części zamówienia odrębnie.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

OBLICZENIE CENY:

Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia. W zakresie części 1 i 2 ceną przyjętą do porównania ofert będzie cena wraz z wartością wynikającą z prawa opcji („wartość brutto zam. podstawowego + prawo opcji”).
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:

Część 6 – Pozostałe środki chemiczne.

Opis przedmiotu zamówienia dla części 5 i 6.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na: zakupie i dostawie środków czystości.
W OPZ – załącznik nr 5e do SWZ (dla części 5) oraz 5f dla SWZ (dla części 6) zostały ujęte wszystkie parametry jakościowe tj. pojemność, zastosowanie, właściwości chemiczne i fizyczne, informacja o składnikach, klasyfikacja produktu, wymiary, grubość, materiał / surowiec, ilość w rolce/ opakowaniu pozwalające zidentyfikować przedmiotowy asortyment.

4.2.5.) Wartość części: 28449,31 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100% -w każdej z części zamówienia odrębnie.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

OBLICZENIE CENY:

Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia. W zakresie części 1 i 2 ceną przyjętą do porównania ofert będzie cena wraz z wartością wynikającą z prawa opcji („wartość brutto zam. podstawowego + prawo opcji”).
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Weryfikacja odbędzie się na podstawie składanego wraz z ofertą oświadczenia -załącznik nr 2 do SWZ dot. podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych w części 1, 2, 5.
2. Przy składaniu oferty w postępowaniu na część 1 lub/i 2 zamówienia Wykonawca winien przesłać z ofertą ulotki produktowe (lub przedmiotowe środki dowodowe równoważne), zawierające dane techniczne oferowanych produktów, które w sposób bezsporny umożliwią Zamawiającemu zapoznanie się z ich parametrami, które są istotne dla danego asortymentu (np. typ, rodzaj, wymiar, grubość, wytrzymałość, kolor, opakowanie, przeznaczenie, rozmiar, zawartość, kompatybilność z pożądanymi produktami, posiadane atesty itp.). Rozbieżność paramentów z tymi, wskazanymi w OPZ będzie traktowana jako niezgodność z SWZ.
3. Składając ofertę na część 5 zamówienia Wykonawca do oferty winien dołączyć karty charakterystyki dla każdego z produktów (lub przedmiotowe środki dowodowe równoważne), w celu porównania ich ze wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia wymaganymi cechami. Rozbieżność paramentów z tymi, wskazanymi w OPZ będzie traktowana jako niezgodność z SWZ.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli oferta podlega odrzuceniu lub zajdą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wskazane powyżej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
2. formularz cenowy (załącznik 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SWZ) – w zależności od części, na którą będzie składana oferta;
3. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składa także odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);
5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).

Oferta, dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzona w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć jednocześnie tłumaczenie na język polski.
Treść i forma złożenia oferty musi odpowiadać warunkom zamówienia, określonym przez Zamawiającego w niniejszym dokumencie.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Oferta powinna być: sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które pliki stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa pliki spowoduje uznanie ich za niezastrzeżone.
Zamawiający rekomenduje następujący format przesyłanych danych: .pdf .doc .docx .rtf .xls .odt. ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach mogą zostać przez Zamawiającego uznane za złożone nieskutecznie i oferta może podlegać odrzuceniu gdy nie będzie możliwe z przyczyn technicznych (w szczególności przy braku ogólnodostępnych i bezpłatnych narzędzi informatycznych) zapoznanie się z treścią oferty.
Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje ich odrzucenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy także wspólników spółki cywilnej chyba, że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki lub innych dokumentów.
2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia– załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno, w swoim imieniu.
3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawiera załącznik nr 4 do SWZ (4a,4b,4c4d) - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postępowanie jest podzielone na części, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający planuje ogłosić kolejne postępowanie w ramach dostawy środków czystości.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia wykonawców do składania ofert dodatkowych.
3. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi (kryteriami równoważności).
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
5. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie odpowiadające treścią załącznikowi nr 2 do SWZ.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
8. Jeżeli wybór oferty Wykonawcy prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.