eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › TP 07/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ZESTAWÓW OPERACYJNYCH ORAZ BIELIZNY I OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TP 07/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ZESTAWÓW OPERACYJNYCH ORAZ BIELIZNY I OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28

1.5.8.) Numer faksu: 71 395 74 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: enowakowska@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP 07/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ZESTAWÓW OPERACYJNYCH ORAZ BIELIZNY I OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b0d1b06-833a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 07/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213442,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek wykonany z dzianiny wiskozowej o niskiej przywieralności; impregnowany glikolem
polietylenowym, zawierający 10% jodopowidon, 1% czystego jodu. Przeznaczony do ran zakażonych oraz narażonych na zakażenie.
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.

Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 475,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz
wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
10cmx10cm op a 5 szt 50
10cmx12cm owalny op a 5 szt 100
16,2cmx17cm (+/- 0,2cm) op a 6 szt 15
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny. Dla w/w opatrunków poliuretanowych wymagane
potwierdzenie bariery folii dla wirusów od 28nm.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.5.5.) Wartość części: 145825,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cienki absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, owalny, wspomaga oczyszczanie się rany i
zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla
płynów oraz wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
7cmx9cm owalny op a 10 szt 85
10cmx12cm owalny op a 10 szt 80
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny. Dla w/w opatrunków poliuretanowych wymagane
potwierdzenie bariery folii dla wirusów od 28nm.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 10856,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gaza 100% bawełniana niejałowa 17nit.90cmx100m; opakowana w folię lub papier– max 5
opakowań w kartonie zbiorczym.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
90 cm x 100 m mb 26 000
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 4 w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna

4.5.5.) Wartość części: 14820,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gaza opatrunkowa 100% bawełna – jałowa; 17nit. sterylizowana parą wodną, bielona
bezchlorowo, opakowanie pośrednie folia
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
0,5m2 szt 500
1m2 szt 6 000
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 5 w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna

4.5.5.) Wartość części: 5610,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy gazowe niejałowe ze 100%gazy bawełnianej,bez luźnych nitek,podwijane brzegi
13nit.8w.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
5x5cm a 100szt. op 8 000
7,5x7,5cm a 100szt op 1 500
10x10cm a 100szt. op 7 500
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 6 w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 45560,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy gazowe jałowe ze 100% gazy bawełnianej, 17nit.8w; sterylizowane parą wodną,
brzegi podwinięte bez luźnych nitek, opakowane folia-papier, opakowanie pośrednie a 50 sztuk
(lub 25 sztuk – Wykonawca odpowiednio przeliczy) ; z etykietą pośrednią, etykieta jednostkowa,
pośrednia i zbiorcza zawierająca informacje identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy,
numeru serii i daty przydatności do użycia.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
5X5cm Op (50x2szt) 4 500
7,5x7,5cm op (50x2szt) 1 300
10x10cm op (50x2szt) 4 000
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania nr 7 w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 69930,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy gazowe jałowe* ze 100% gazy bawełnianej, z wszytą na całej długości nitką
radiacyjną 12w 17nit. 10X10cm. Wykonane z gazy bielonej bezchlorowo, sterylizowane parą
wodną, brzegi podwójnie zakładane typu ES. Pakowane po: 2 x 10szt lub odpowiednio 4 x 10szt
– gdzie każde 10 sztuk kompresów przewiązane banderolą papierową lub nitką; opakowanie
folia-papier. Opakowanie pośrednie - dodatkowe opakowanie foliowe zawartości kartonu
zbiorczego pozwalające na bezpieczny transport w warunkach bloku operacyjnego. Opakowanie
jednostkowe zawierające dodatkowe 2 etykiety transferowe typu TAG znajdujące się na
zewnętrznej powierzchni opakowania jednostkowego, zawierające co najmniej: nazwę i rozmiar
wyrobu, ilość nitek i warstw, ilość sztuk, numer serii, datę ważności oraz nazwę wytwórcy.
Etykieta zbiorcza zawierająca informacje identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy,
numer serii i daty przydatności do użycia.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
10x10cm a 20szt op 250
10x10cm a 40szt op 120
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 1182,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy gazowe jałowe* ze 100% gazy bawełnianej, z wszytą na całej długości nitką
radiacyjną 12w 17nit. 5X5cm. Wykonane z gazy bielonej bezchlorowo, sterylizowane parą
wodną, brzegi podwójnie zakładane typu ES, opakowanie folia-papier. Opakowanie pośrednie -
dodatkowe opakowanie foliowe zawartości kartonu zbiorczego pozwalające na bezpieczny
transport w warunkach bloku operacyjnego. Opakowanie jednostkowe zawierające dodatkowe 2
etykiety transferowe typu TAG znajdujące się na zewnętrznej powierzchni opakowania
jednostkowego, zawierające co najmniej: nazwę i rozmiar wyrobu, ilość nitek i warstw, ilość
sztuk, numer serii, datę ważności oraz nazwę wytwórcy. Etykieta zbiorcza zawiera informacje
identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy, numer serii i daty przydatności do użycia.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
5cmx5cm a 10szt. op 300
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00302098/01 z dnia 2021-12-07
2021-12-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 756,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10a Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4 warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu(lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a '5szt.
z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed
oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym
systemem etykiet kontrolnych
10b Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4Warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po
wstępnym technologicznym praniu (lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a'2szt.
z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym
systemem etykiet kontrolnych
J. m., zapotrzebowanie roczne oraz dodatkowe kryteria jakościowe dla Zadania 10 (a,b) w Zał. nr 1 do SWZ.
Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny
inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.
Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami
EN 14079.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 3344,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trójwarstwowa maska chirurgiczna wiązana na troki, typ kaczy dziób; odporna na przesiąkanie,
poziom filtracji bakteryjnej >= 98%; hypoalergiczna. Opakowanie w formie podajnika. Zgodna z
normą PN EN 14683 II.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
szt 5000
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek jałowy, włókninowy (100% poliester), w pełni hypoalergiczny oraz niecytotoksyczny z
dodatkową warstwą chłonną (zabezpieczoną przed przywieraniem do rany) - do mocowania
wenflonów z syntetycznym klejem kauczukowym lub akrylowym; zabezpieczony paskami
papieru ułatwiającymi aplikację; zaokrąglone brzegi op. a'100szt.
ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
6x8cm(+/-0,2cm) op a 100szt 700
UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.5.5.) Wartość części: 10115,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chłonne sterylne ręczniki celulozowe do osuszania rąk o wymiarze minimum 33x33cm;
pakowane x2 szt.; gramatura podstawowa minimum 55g/m2. Opakowanie typu folia-papier.
Zapotrzebowanie roczne: 400.
Wszystkie obłożenia zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 380,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serweta z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70 g/m2, nieprzylepna 45cmx75cm.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 10
Wszystkie obłożenia zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19,40 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serweta jałowa z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70g/m², nieprzylepna, rozmiar
45x45cm (lub 50x50cm).
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 20
Wszystkie obłożenia zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30,80 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do znieczulenia przewodowego o składzie: 1 serweta samoprzylepna dwuwartwowa 50 x
50 cm; 1 narzędzie do mycia (plastikowe, proste atraumatyczne 12 cm); 10 sztuk kompresów
gazowych 7,5 x 7,5 cm (ES 12 warst., 17 nit.); 5 sztuk tupfery nr 4 , 24 x 24 cm 20 nit. Pakowane
w papier krepowy. Opakowanie a'34szt.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
op 1
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 380,62 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

* Zestaw operacyjny do jamy brzusznej:
1. Serweta na stół narzędziowy 150x190cm, obszar chłonny 75x190cm - 1szt.
2. Pojemnik na igły (10szt.), magnetyczny, w połowie transparentny, żółty - 1szt.
3. Miska z polipropylenu 500ml z podziałką - 1szt.
4. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 150x240cm - 1szt.
5. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm - 2szt.
6. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 175x175cm - 1szt.
7. Kieszeń foliowa 40x35cm z taśmą samoprzylepną, dwukomorowa - 2szt.
8. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm – 2szt.
9. Worek na mocz 1500ml - 1szt.
10. Kleszczyki do dezynfekcji dł. ok 20cm, niebieskie - 1szt.
11. Fartuch chirurgiczny wzmocniony (SMS) XLL – 2szt.
12. Serweta na stolik Mayo 80x145cm (+/-2cm), obszar chłonny 65x85cm – 1szt.
13. Organizator przewodów (rzep) wym 2,5x30cm, przyklejany - 1szt.
14. Kompres gazowy 10x10cm 17N, 12W, znacznik RTG, biały - 40szt.
15. Tupfer okrągły gazowy 40x40cm (gaza 20N, znacznik RTG, biały) - 4szt.
16. Kompres gaz. laparo. 45x45cm (gaza 20N, 4W, znacznik RTG, biały) - 5szt.
17. Dren łączący do ssaka PVC 25Ch/16Ch dł. 3.0m + aspiracja Yankauer 22Ch (okrągła
końcówka) – 1szt.
18. Miska z polipropylenu 250ml, z podziałką - 1szt.
19. Czyścik do koagulacji RTG 5x5cm - 1szt.
20. Ręcznik chłonny ok.20x25cm - 2szt.
21. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 22 - 1szt.
22. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 11 - 1szt.
23. Koagulacja monopolarna - 1szt. Serweta w pozycji 4 oraz 6 wykonana z laminatu 3-
warstwowego (włóknina polipropylenowa min. 12g/m2 / folia polietylenowa 40 mikronów /
włóknina wiskozwa min. 20g/m2.). Łączna gramatura serwety min. 70g/m2. Duża odporność serwet na przenikanie płynów dla obu stref. Odporność na rozerwanie na sucho w strefie
krytycznej min. 115kPa, w strefie pozakrytycznej min. 80kPa.
- Serwety w pozycji 5 wykonane z laminatu 3-warstwowego (włóknina polipropylenowa min.
12g/m2 / folia polietylenowa 40 mikronów / włóknina wiskozowa min. 20g/m2.). Łączna
gramatura serwety min. 70g/m2. Odporna na przenikanie płynów. Odporność na rozerwanie na sucho dla obu stref min. 115kPa.
- Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny SMS o gramaturze min. 35g/m2. Wyposażony w nieprzemakalne wstawki z przodu i na rękawach wykonane z laminatu dwuwarstwowego o
gramaturze: przód fartucha min. 33 g/m2, rękawy min. 40 g/m2 (rękawy na wysokości wstawki szyte techniką ultradźwiękową, zapewniające pełną barierowość). Fartuch złożony w sposób
zapewniający aseptyczną aplikację, wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne z kartonikiem, z tyłu zapięcie na rzep. Zgodny z normą PN EN 13795 - wymagania wysokie.
Fartuch charakteryzuje się bardzo niskim poziomem pylenia. Dostępny w rozmiarach min. od L do XLL. Zestaw wyraźnie oznaczony słownie oraz kolorystycznie.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE
szt 100.

LUB

* Lub: * Zestaw operacyjny do jamy brzusznej: 1. Serweta na stół narzędziowy 150x190cm, obszar chłonny 65x190cm - 1szt.
2. Pojemnik na igły (10szt.), magnetyczny, z transparentnym wieczkiem, czerwony - 1szt.
3. Miska z polipropylenu 500ml z podziałką – 1szt.
4. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 150x240cm - 1szt.
5. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm - 2szt.
6. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 180x180cm - 1szt.
Serwety w poz. 4, 5, 6 z 2 warstwowego laminatu z dodatkowym wzmocnieniem w strefie krytycznej.
7. Kieszeń foliowa 40x30cm z taśmą samoprzylepną, dwukomorowa - 2szt.
8. Serweta operacyjna 3-warstwowa z taśmą samoprzylepną 90x75cm – 2szt.
9. Worek na mocz 2000ml - 1szt.
10. Kleszczyki do dezynfekcji dł. ok 20cm, niebieskie - 1szt.
11. Fartuch chirurgiczny wzmocniony (SMS) XL– 2szt., natomiast rozmiar XXL wyjątkowo (tylko na życzenie Zamawiającego).
12. Serweta na stolik Mayo 80x145cm (+/-2cm), obszar chłonny 60x145cm – 1szt.
13. Organizator przewodów (rzep) wym 2x22cm, przyklejany - 1szt.
14. Kompres gazowy 10x10cm 17N, 12W, znacznik RTG, biały - 40szt.
15. Tupfer okrągły gazowy 30x40cm (gaza 17N, znacznik RTG, biały) - 4szt.
16. Kompres gaz. laparo. 45x45cm (gaza 17N, 4W, znacznik RTG, biały) - 5szt.
17. Dren 24CH, dł. 3.0m + aspiracja Yankauer CH 21 – 1 szt
18. Miska z polipropylenu 250ml, z podziałką - 1szt.
19. Czyścik do koagulacji RTG 5x5cm - 1szt.
20. Ręcznik chłonny 30x30cm - 2szt.
21. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 22 - 1szt.
22. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny nr 11P - 1szt.
23. Koagulacja monopolarna - 1szt.

Do serwet z pozycji 4, 5 i 6 - Serwety wykonane z dwuwarstwowego laminatu (włóknina PP + folia PE) o gramaturze łącznej 60g/m2, dodatkowo wzmocniona w strefie krytycznej warstwą materiału SM, łączna gramatura w strefie krytycznej 140g/m2, odporność na rozerwanie w obu strefach spełnia wymagania.
Zestaw spełnia pozostałe wymagania. * Wykonawca zaznaczy poprzez zakreślenie, który ZESTAW oferuje.


Wszystkie zestawy (opakowania bezpośrednie) zaopatrzone w etykiety typu TAG - zawierające
minimum: serię, datę ważności i dane Wytwórcy. Zestawy dodatkowo pakowane w op. pośrednie (wewnątrz opakowania zbiorczego) - pozwalające na bezpieczny transport w
warunkach bloku operacyjnego. Obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 13900,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do laproskopii:
1. Serweta górna z taśmą samoprzylepną - ekran anestezjologiczny - 240x150cm - 1szt.
2. Serwety boczne z taśmą samoprzylepną 90x75cm - 2szt.
3. Serweta dolna z taśmą samoprzylepną 175x175cm - 1szt.
4. Osłona na stół narzędziowy 150x190cm, obszar chłonny 75x190cm - 1szt.
5. Ręcznik chłonny min. 18x25cm - 2szt.
6. Fartuch chirurgiczny, wzmocniony (SMS) XLL - 2szt.
7. Serweta na stolik Mayo 79x145cm (+/-2cm), obszar chłonny 65x85cm - 1szt.
8. Miska 250ml, z podziałką – 1szt.
9. Tupfer okrągły gazowy 25x25cm (gaza 20N, znacznik RTG, biały) - 4szt.
10. Miska 120ml z podziałką - 1szt.
11. Osłona foliowa na kamerę 14-15x250cm (+ taśma mocująca) - 2szt.
12. Pojemnik na igły magnetyczny (10szt.) w połowie transparentny – 1szt.
13. Kompres gazowy 10x10cm (gaza 17N 12W, znacznik RTG, biały) – 20szt.
14. Strzykawka 3-5ml 3-częściowa LL - 1szt.
15. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym ostrzem, bezpieczny, nr 15 – 1szt.
16. Igła Veressa 150mm 14G - 1szt.
17. Opatrunek chłonny ok. 9-10x10cm - 3szt.
18. Organizator przewodów (rzep) 2,5-3x30cm, przyklejany - 1szt. Serwety w pozycji 1,2 oraz 3
wykonane z laminatu 3-warstwowego (włóknina polipropylenowa min. 12g/m2 / folia
polietylenowa 40 mikronów / włóknina wiskozowa min. 20g/m2.). Łączna gramatura serwety
min. 70g/m2. Wysoka odporność na przenikanie płynów dla wszystkich serwet w strefie
krytycznej oraz pozakrytycznej. Odporność na rozerwanie na sucho serwet w pozycji 1 oraz 3 w
strefie krytycznej min.115kPa, w strefie pozakrytycznej min. 80kPa. Odporność na rozerwanie
na mokro dla strefy krytycznej min. 85kPa. Odporność na rozerwanie na sucho serwet w pozycji
2 dla obu stref min.115kPa. Odporność na rozerwanie na sucho w strefie krytycznej min. 85kPa.
- Sterylny fartuch chirurgiczny / poz.6/ do procedur standardowych, wykonany z lekkiej i
przewiewnej włókniny typu SMS o gramaturze min.35g/m2; fartuch złożony w sposób
zapewniający aseptyczną aplikację, wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne z
kartonikiem, z tyłu zapięcie na rzep. Rękawy szyte techniką ultradźwiękową.. Zgodny z normą
PN EN 13795- wymagania standardowe. Fartuch charakteryzuje się niskim poziomem pylenia.
Dostępne rozmiary: min. od L do XLL.
- Serweta na stolik Mayo /poz.7/ wykonana w strefie pozakrytycznej z folii PE 60 mikronów, w
strefie krytycznej dodatkowe wzmocnienie włóknina wiskozowa min. 25g/m2. /nie składana
teleskopowo/. Zestaw wyraźnie oznaczony słownie oraz kolorystycznie.
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 100
Wszystkie zestawy (opakowania bezpośrednie) zaopatrzone w etykiety typu TAG - zawierające
minimum: serię, datę ważności i dane Wytwórcy. Zestawy dodatkowo pakowane w op.
pośrednie (wewnątrz opakowania zbiorczego) - pozwalające na bezpieczny transport w
warunkach bloku operacyjnego. Obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochraniacze na obuwie foliowe
JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE
szt 50000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZADANIE NR 1 - w zakresie tego zadania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZADANIE NR 2 - w zakresie tego zadania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZADANIE NR 3 - w zakresie tego zadania nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20442,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35380,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20442,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYR INTERNATIONAL GROUP SP.ZO.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOBREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20442,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8186,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10179,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8186,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP.ZO.O SP.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOBREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8186,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69957,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88047,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69957,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP.Z O.O SP.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOBREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69957,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111349,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196899,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111349,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP.ZO.O SP.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOBREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111349,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4902,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4902,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY OPATRUNKOWE S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4902,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPROFIL SP.ZO.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361732491

7.3.3) Ulica: ZIELONA 11

7.3.4) Miejscowość: OLSZYNEK

7.3.5) Kod pocztowy: 11-015

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12096,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21243,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10432,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BATIST -MEDICAL POLSKA SP.Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252412845

7.3.3) Ulica: KOLISTA 25

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-486

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12096,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15599,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15599,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP.ZO.O SP.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOBREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15599,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18576,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18576,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5422588828

7.3.3) Ulica: OKOPOWA 58/72

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-042

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18576,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3207,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3207,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O SP.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOBREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3207,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.