Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070367/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00081838/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115339 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego budynku OSP w Rozkochowie – etap II,
z podziałem zamówienia na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134013
1.5.8.) Numer faksu: 32 6134013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącego budynku OSP w Rozkochowie – etap II,z podziałem zamówienia na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-716782bb-c2aa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003912/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku OSP Rozkochów -II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070367/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia tj. Rozbudowa istniejącego budynku OSP w Rozkochowie, polegająca na rozbudowie piętra wraz z infrastrukturą techniczną budynku.PIWNICA w zakresie:
Wykonanie posadzki płytkowej z gresowu 30x30 cm- 88,67 m2. Odbicie tynków, gruntowanie podłoży, malowanie tynków, licowanie ścian płytkami. Wykonanie stolarki drzwiowej w zakresie uzupełnienia ścian, wykucia z muru stolarki drzwiowej i montażem drzwi. Instalacja elektryczna w zakresie demontażu istniejącej instalacji wraz z utylizacją, przygotowaniem podłoża pod osprzęt instalacyjny i montaż nowej instalacji elektrycznej.
PARTER w zakresie:
Przebudowa pomieszczeń WC, rozebranie posadzki i położenie posadzki z gresu i parkietu dębowego z listwami przyściennymi, montaż balustrady schodowej. Demontaż boazerii drewnianej, wykonanie okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi i malowanie tynków. Instalacja elektryczna w zakresie demontażu istniejącej instalacji wraz z utylizacją, przygotowaniem podłoża pod osprzęt instalacyjny, i montażem nowej instalacji elektrycznej.
Montaż instalacji CCTV z rejestratorem.
I PIĘTRO w zakresie:
Zerwanie posadzki i wykonanie posadzki z płyt gresowych. Odbicie tynków, gruntowanie podłoży, malowanie tynków, licowanie ścian płytkami. Wykonanie stolarki drzwiowej, balustrady schodowej. Instalacja elektryczna w zakresie demontażu istniejącej instalacji wraz z utylizacją, przygotowaniem podłoża pod osprzęt instalacyjny, i montażem nowej instalacji elektrycznej.
Ponadto wykonanie instalacji wod - kan, kanalizacji sanitarnej oraz wentylacji.
Przebudowa kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w budynku OSP o mocy 49 kW. W kotłowni zaprojektowano gazowy, wiszący, kondensacyjny kocioł o mocy maksymalnej 49 kW przy parametrach 50/30ºC, z zamkniętą komorą spalania. Parametry pracy instalacji – 70/55°C.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 7 do SWZ:
– część I zamówienia - przebudowa kotłowni
– część I zamówienia - roboty modernizacyjne
– część I zamówienia - dokumentacja pierwotna.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
I część zamówienia:
1) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
2) ROBOTY INSTALACYJNE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 766828,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia tj. Zagospodarowanie terenu i wykonanie ogrodzenia:- prace brukarskie – 634 m2
- wykonanie ogrodzenia o dł. 160 mb.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 7 do SWZ – część II zamówienia - zagospodarowanie.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: II część zamówienia:
ROBOTY BRUKARSKIE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 160814,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697255,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697255,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U KOZIOŁ Marek Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON - 120462124
7.3.3) Ulica: ul. Bożniowa 18
7.3.4) Miejscowość: Młoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-546
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697255,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie pn. „Rozbudowa istniejącego budynku OSP Rozkochów – etap II, z podziałem zamówienia na części”,
- Część II zamówienia - Zagospodarowanie terenu i wykonanie ogrodzenia, zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 3) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.