Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042063/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00048598/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00055242/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00057837/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115269 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących wraz z sukcesywną dostawą do Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu i podległych PT w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3671844
1.5.8.) Numer faksu: 71 3672938
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wroclaw@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących wraz z sukcesywną dostawą do Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu i podległych PT w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ea5dae-a72f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013329/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących wraz z sukcesywną dostawą do OR KRUS we Wrocławiu i podległych PT w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1500-OP.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487802,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych wraz z rozładunkiem do siedzib OR KRUS we Wrocławiu i podległych Placówek Terenowych KRUS w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy, w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, projektowanych postanowieniach umowy oraz zgodnie z wymaganiami w niej określonymi.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatny odbiór pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametrów poszczególnego asortymentu zawiera Załącznik nr 1 do Formularza oferty – Formularz cenowy.
4. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 do Formularza oferty ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), jednak nie mogą przekroczyć wartości umowy. W przypadku zakupu mniejszej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za materiały odebrane przez Zamawiającego, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę całej kwoty wynagrodzenia według oszacowanej ilości.
5. Dostawy będą realizowane w terminach określonych w rozdziale V, na podstawie składanego zamówienia, wynikającego z potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
7. Oferowane materiały eksploatacyjne mogą być produktem oryginalnym lub równoważnym.
8. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych.
10. W przypadku zaproponowania w ofercie tonerów równoważnych lub lepszych od wskazanych w zestawieniu należy wraz z ofertą przedstawić dokumenty wymienione w rozdziale IV SWZ.
11. Przez toner równoważny Zamawiający rozumie toner o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych bądź lepszych (w zakresie wydajności, trwałości i jakości wydruku) w stosunku do tonera oryginalnego (wzorcowego), w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w zestawieniu zamawianych tonerów, który jest:
1) fabrycznie nowy, dedykowany do danego sprzętu, zalecany przez producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony oraz nie zawiera elementów pochodzących z recyklingu chyba, że producent oryginalnego materiału eksploatacyjnego odzyskuje go w drodze recyklingu i zamienia w certyfikowane, profesjonalnie zregenerowane naboje z tonerem, zgodne z:
a) normą ISO 9001:2008 lub nowszą (lub równoważną), tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie w stosunku do dostarczanych tonerów równoważnych środków zapewnienia jakości, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO lub nowszej (lub równoważnej);
b) normą ISO 14001:2004 lub nowszą (lub równoważną), tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie w stosunku do dostarczanych tonerów równoważnych środków zarządzania środowiskiem, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO lub nowszej (lub równoważnej);
2) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
3) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752:2004 dla kaset z tonerem do urządzeń monochromatycznych (lub równoważna), ISO/IEC 19798:2007 dla kaset z tonerem do kolorowych urządzeń (lub równoważna), jest co najmniej taka jak wydajność materiału oryginalnego zalecanego przez producent danego urządzenia,
4) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu (w szczególności dotyczy krycia i odwzorowania koloru, braku śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywaniu proszku tonera podczas montażu i eksploatacji),
5) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tonerem, a po jego zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału (w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, zaoferowany toner równoważny musi posiadać analogiczny element),
6) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
7) w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem,
8) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu,
9) w których chip bądź jakikolwiek inny element eksploatacyjny nie był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału,
10) nie powodują konieczności przeprowadzenia dodatkowych czynności (np. usuwania resztek zużytego tonera z pojemnika i czyszczenia wywoływacza) oraz nie powodują wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących),
12. Wykonawca, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego tonery spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy tonera, symbolu oraz nazwy producenta w Formularzu cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
13. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego toner jest przeznaczony) lub jeżeli dostarczony produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub innego wymaganego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany tonera na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych, przy czym za dni robocze uznaje się dni pracy Zamawiającego w godz. 7.00-15.00, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego informacji o wadliwym tonerze, przekazanej drogą mailową na adres skrzynki pocztowej wskazany przez Wykonawcę w złożonej Ofercie lub w treści zawartej umowy. Wymiana tonera w razie stwierdzenia jego wad nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzeń wielofunkcyjnych w pełnej wysokości, w sytuacji gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawę żądania przez Zamawiającego zwrotu kosztów naprawy urządzeń wielofunkcyjnych stanowić będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzeń wielofunkcyjnych, która będzie dla Wykonawcy wiążąca. Zamawiający dokona naprawy uszkodzonych urządzeń wielofunkcyjnych w autoryzowanym serwisie producenta danego urządzenia wielofunkcyjnego.
15. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ, na zasadach i warunkach, których Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie.
16. Wymaga się, aby oferowane tonery posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy licząc od dnia jego dostawy.
17. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami wielofunkcyjnymi posiadanymi przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192320-0 - Taśmy do drukarek
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy a sprawie zamówienia publicznegoSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59202,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175865,46 PLN
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.