eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pozostałe remonty budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pozostałe remonty budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007000078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roździeńska 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-382

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 98 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgkatowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgkatowice.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pozostałe remonty budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec9ff94-99f7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071104/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Pozostałe remonty budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/61/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27108,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drewnianych ścianek palnych na ścianki murowane oraz likwidacji boazerii na ścianach, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV, ułożeniu posadzek z płytek ceramicznych oraz malowanie ścian w pomieszczeniach portierni i wiatrołapie oraz likwidacji korka na ścianach auli z malowaniem, w szczególności:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- rozebranie ścianek działowych z dwóch warstw desek nieotynkowanych,
- wymiana okna i drzwi PCV (drewnopodobne ) z obróbką i obsadzeniem,
- uzupełnienie ścianek z cegieł,
- ułożenie nadproży,
- obsadzenie podokienników,
- wykonanie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach,
- wykonanie tynków wewnętrznych kat. III na stropach,
- przygotowanie powierzchni z szpachlowaniem nierówności,
- wykonanie tynków wewnętrznych z gipsu szpachlowego,
- zeskrobanie i zmycie starej farby,
- wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej gr. 5 mm.,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych,
- wykonanie cokolików z płytek ceramicznych z przycinaniem płytek,
- uzupełnienie posadzki lastrykowej,
- uzupełnienie cokolików lastrykowych,
- zerwanie ścian pokrytych korkiem w auli,
- wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków ścian,
- wywiezienie gruzu i utylizacja.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunku stanowiących integralną część SWZ. Do dokumentacji projektowej dołączony jest przedmiar robót, jednakże nie stanowi on dokumentu przesądzającego o ilości robót – zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, a nie przedmiarem robót. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112310-4 - Ścianki działowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73566,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73566,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pragmatic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542730521

7.3.3) Ulica: Krakowska nr 201

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-393

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73566,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-08-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.