Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100934/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00100934/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00100934/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00101001/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00102312/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115131 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386500404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 587386400
1.5.8.) Numer faksu: 587386409
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4reda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/4772641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Małego Trójmiasta Kaszubskiego w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000737574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawadzkiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678 30 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2.reda.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b919ba8-d8cc-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.ZSP.TP.BN.U.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 640747,29 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Redzie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :
Załączniku Nr 1a do SWZ dla części nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 401526 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Redzie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :
Załączniku Nr 1b do SWZ dla części nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 239221,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 09.07.2021 czerwca 2021 roku o godz. 9:30 upłynął termin składania ofert. Do wyznaczonego
terminu wpłynęły 4 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty dla :
części 1 tj. 476 400 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. 375 295,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538290 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 09.07.2021 czerwca 2021 roku o godz. 9:30 upłynął termin składania ofert. Do wyznaczonego
terminu wpłynęły 4 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty dla
części 2. tj. 270 775 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. 262 153,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270775 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324440 PLN
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z REDY
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- USŁUGA CATERINGOWA REALIZOWANA W GOS WYSOKI KAMIEŃ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - Powtórzenie
- Usługi cateringowe na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.