Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00056271/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona budynków Urzędu Miasta Tarnowa w okresie od 01 marca 2025 r. do 28 lutego 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.choczynska@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10509721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona budynków Urzędu Miasta Tarnowa w okresie od 01 marca 2025 r. do 28 lutego 2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07d6bd0-5816-4c3d-b328-4dc49b58956c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036099/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ochrona budynków Urzędu i konwojowanie gotówki w okresie 03.2025-02.2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOR-RAG.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje ochronę budynków Urzędu Miasta Tarnowa:
1. Budynek Nowa 3 – objęty stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony w dni robocze pomiędzy godziną 07:00 a 21:00 oraz inne dni lub godziny (prawo opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. konieczności udostępnienia budynku w dni wolne od pracy lub poza godzinami służby określonymi w harmonogramie). W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
2. Budynek Nowa 4 – objęty stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony w trzy soboty miesiąca pomiędzy 07:00 a 21:00 oraz inne dni (w ramach prawa opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. potrzeby udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy). W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
3. Budynek Mickiewicza 2 – objęty stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony w dni robocze pomiędzy godziną 14:00 a 21:00 oraz inne dni lub godziny (prawo opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. w razie choroby lub urlopu pracownika Zamawiającego, w razie konieczności udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy). Budynek czynny w dni robocze od godziny 06:00 do 21:00. W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych
w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
4. Budynek Legionów 14 – objęty stałą ochroną przy pomocy dozoru CCTV w dni robocze pomiędzy godziną 06:00 a 21:00 (przez portiera lub pracownika ochrony pełniącego służbę w budynku Mickiewicza 2). W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu ochrony obiektu na stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony
w dni robocze pomiędzy godziną 06:00 a 21:00 oraz inne dni lub godziny (prawo opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. w razie konieczności udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stacjonarnej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
5. Budynek Gumniska 30 – objęty stałą ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV), (w dni robocze pomiędzy godziną 07:00 a 16:00 w budynku przebywają pracownicy UMT. W pozostałych godzinach
w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty dozorem SIW i CCTV. Zamawiający przewiduje możliwość konieczności udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy lub poza godzinami pracy. Klucze do obiektu oraz obsługa SIW (kodowanie i rozkodowywanie systemu) będzie należała do pracowników Zamawiającego.
6. Budynek Krzyska 17A – objęty całodobową (7 dni w tygodniu) stałą ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz IZ).
7. Szczegółowy planowany wykaz godzin pełnienia służby stacjonarnej w poszczególnych obiektach Urzędu będzie określał harmonogram na dany miesiąc sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z § 1 ust 3 i 4 Projektowanych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ), stanowiący załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:- oferta nr 1 złożona przez Agencję Ochrony CERBER 2.0 Sp. z o.o., ul. Braci Saków 5A, 33-100 Tarnów
- oferta nr 2 złożona przez Wykonawców występujący wspólnie: „Centrum Ochrony Security” Sp. z o.o. (Pełnomocnik), ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, „Security Group” Sp. z o.o. (Współuczestnik), ul. Jabłoniowa 3, 41-200 Sosnowiec, Komes Serwis Sp. z o.o. (Współuczestnik), ul. Ks. Franciszka Ścigały 10, 40-208 Katowice Komes Bis Sp. z o.o. (Współuczestnik), ul. Ks. Franciszka Ścigały 10, 40-208 Katowice.
Z uwagi na fakt, iż obie oferty zostały odrzucone:
- oferta nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
- oferta nr 2 na podstawie 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Świadczenie usług ochrony obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 1.06.2025 r. do 31.05.2026 r.
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- P/1/2025 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.