eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówOchrona budynków Urzędu Miasta Tarnowa w okresie od 01 marca 2025 r. do 28 lutego 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona budynków Urzędu Miasta Tarnowa w okresie od 01 marca 2025 r. do 28 lutego 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.choczynska@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050972

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona budynków Urzędu Miasta Tarnowa w okresie od 01 marca 2025 r. do 28 lutego 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07d6bd0-5816-4c3d-b328-4dc49b58956c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036099/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Ochrona budynków Urzędu i konwojowanie gotówki w okresie 03.2025-02.2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOR-RAG.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje ochronę budynków Urzędu Miasta Tarnowa:
1. Budynek Nowa 3 – objęty stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony w dni robocze pomiędzy godziną 07:00 a 21:00 oraz inne dni lub godziny (prawo opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. konieczności udostępnienia budynku w dni wolne od pracy lub poza godzinami służby określonymi w harmonogramie). W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
2. Budynek Nowa 4 – objęty stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony w trzy soboty miesiąca pomiędzy 07:00 a 21:00 oraz inne dni (w ramach prawa opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. potrzeby udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy). W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
3. Budynek Mickiewicza 2 – objęty stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony w dni robocze pomiędzy godziną 14:00 a 21:00 oraz inne dni lub godziny (prawo opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. w razie choroby lub urlopu pracownika Zamawiającego, w razie konieczności udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy). Budynek czynny w dni robocze od godziny 06:00 do 21:00. W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych
w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
4. Budynek Legionów 14 – objęty stałą ochroną przy pomocy dozoru CCTV w dni robocze pomiędzy godziną 06:00 a 21:00 (przez portiera lub pracownika ochrony pełniącego służbę w budynku Mickiewicza 2). W pozostałych godzinach w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stałej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu ochrony obiektu na stałą ochroną fizyczną polegającą na pełnieniu służby ochronnej w obiekcie przez pracowników ochrony
w dni robocze pomiędzy godziną 06:00 a 21:00 oraz inne dni lub godziny (prawo opcji) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (np. w razie konieczności udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy). Godziny rozpoczęcia i zakończenia służby w formie stacjonarnej ochrony fizycznej będą określane w harmonogramie pełnienia służby.
5. Budynek Gumniska 30 – objęty stałą ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz CCTV), (w dni robocze pomiędzy godziną 07:00 a 16:00 w budynku przebywają pracownicy UMT. W pozostałych godzinach
w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy budynek będzie objęty dozorem SIW i CCTV. Zamawiający przewiduje możliwość konieczności udostępnienia obiektu w dni wolne od pracy lub poza godzinami pracy. Klucze do obiektu oraz obsługa SIW (kodowanie i rozkodowywanie systemu) będzie należała do pracowników Zamawiającego.
6. Budynek Krzyska 17A – objęty całodobową (7 dni w tygodniu) stałą ochroną polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SIW, SSP oraz IZ).
7. Szczegółowy planowany wykaz godzin pełnienia służby stacjonarnej w poszczególnych obiektach Urzędu będzie określał harmonogram na dany miesiąc sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z § 1 ust 3 i 4 Projektowanych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ), stanowiący załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
- oferta nr 1 złożona przez Agencję Ochrony CERBER 2.0 Sp. z o.o., ul. Braci Saków 5A, 33-100 Tarnów
- oferta nr 2 złożona przez Wykonawców występujący wspólnie: „Centrum Ochrony Security” Sp. z o.o. (Pełnomocnik), ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, „Security Group” Sp. z o.o. (Współuczestnik), ul. Jabłoniowa 3, 41-200 Sosnowiec, Komes Serwis Sp. z o.o. (Współuczestnik), ul. Ks. Franciszka Ścigały 10, 40-208 Katowice Komes Bis Sp. z o.o. (Współuczestnik), ul. Ks. Franciszka Ścigały 10, 40-208 Katowice.
Z uwagi na fakt, iż obie oferty zostały odrzucone:
- oferta nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
- oferta nr 2 na podstawie 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, gdyż zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.