Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00032904/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia przeciwpożarowego i systemów bezpieczeństwa SSWiN, CCTV, KD w budynku Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971798677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-071
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfm.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfm.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia przeciwpożarowego i systemów bezpieczeństwa SSWiN, CCTV, KD w budynku Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99f5b398-1a37-4099-8049-3e54a4c1a905
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.TP4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia Części 1 – Przegląd systemów bezpieczeństwa CCTV, KD - Iprotect, SSWiN jest świadczenie usługi polegającej na konserwacji, przeglądach konserwacyjnych, utrzymaniu w gotowości i sprawności techniczno – eksploatacyjnej, naprawie oraz usuwaniu awarii systemów zabezpieczeń technicznych SSWiN, KD, CCTV w budynku NFM. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. do SWZ w zakresie części 1.2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2023 poz. 1465).
3. Zamawiający ustanawia obowiązkową wizję lokalną. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem, jego specyfiką oraz warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Nie odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.
Termin przeprowadzenia wizji lokalnej przez wykonawcę należy ustalić z panią Katarzyną Wałuszko, tel. 71 715 97 12 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-14:00) nie później niż na 4 dni przed terminem otwarcia ofert. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Z odbycia wizji lokalnej sporządza się protokół. Wzór protokołu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.5.) Wartość części: 60047,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia Części 2 - Przegląd systemów bezpieczeństwa pożarowego SSP, kurtyny pożarowe ruchome, klapy pożarowe, DSO, Napowietrzanie klatek schodowych, drzwi pożarowe, system list. Zakres usługi obejmuje realizację przeglądów systemów bezpieczeństwa pożarowego, utrzymanie w gotowościi sprawności techniczno – eksploatacyjnej, naprawie oraz usuwaniu awarii systemów bezpieczeństwa pożarowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ w zakresie części 2.
2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2023 poz. 1465).
3. Zamawiający ustanawia obowiązkową wizję lokalną. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem, jego specyfiką oraz warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Nie odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej przez wykonawcę należy ustalić z panią Katarzyną Wałuszko, tel. 71 715 97 12 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-14:00) nie później niż na 4 dni przed terminem otwarcia ofert. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Z odbycia wizji lokalnej sporządza się protokół. Wzór protokołu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
4.5.5.) Wartość części: 313494,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia Części 3 - Przegląd instalacji tryskaczowej jest świadczenie usługi polegającej na konserwacji, przeglądach konserwacyjnych, utrzymaniu w gotowości i sprawności techniczno – eksploatacyjnej, naprawie oraz usuwaniu awarii instalacji tryskaczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ w zakresie części 3.2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2023 poz. 1465).
3. Zamawiający ustanawia obowiązkową wizję lokalną. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem, jego specyfiką oraz warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Nie odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej przez wykonawcę należy ustalić z panią Katarzyną Wałuszko, tel. 71 715 97 12 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-14:00) nie później niż na 4 dni przed terminem otwarcia ofert. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Z odbycia wizji lokalnej sporządza się protokół. Wzór protokołu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
4.5.5.) Wartość części: 93213,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73480,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73480,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73480,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971790919
7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przegląd dźwigowego systemu ostrzegawczego, przegląd systemu kontroli dostępu oraz systemu włamania
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73480,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385587,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385587,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385587,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971790919
7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385598,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113947,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113947,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113947,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971790919
7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113947,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2025 r.
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Utrzymanie w sprawności technicznej pomieszczeń w budynku nr 40 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.