Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073927/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114717 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Długoterminowy najem dwóch samochodów osobowych, w tym jednego o napędzie elektrycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015249601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181 C
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-222
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@urpl.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://urpl.gov.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urpl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Długoterminowy najem dwóch samochodów osobowych, w tym jednego o napędzie elektrycznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8f4297e-c765-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002934/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Długoterminowy najem dwóch samochodów osobowych, w tym jednego o napędzie elektrycznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073927/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG-AGZ.26.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 – najem samochodu osobowego o napędzie elektrycznym, trwający 48 miesięcy licząc od 20 grudnia 2021 r., płatny przez zamawiającego w formie ryczałtowego czynszu miesięcznego. Maksymalna sumaryczna liczba (limit) kilometrów przebiegu w całym okresie najmu wynosi 80 000 kilometrów, co jako cena całkowita stanowi główne kryterium oceny ofert o wadze 50%, określone w pkt 8.6.a SWZ w odniesieniu do ZADANIA NR 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 168000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 – najem samochodu osobowego o napędzie spalinowym/ benzynowym, trwający 36 miesięcy licząc od 20 grudnia 2021 r., płatny przez zamawiającego w formie ryczałtowego czynszu miesięcznego. Maksymalna sumaryczna liczba (limit) kilometrów przebiegu w całym okresie najmu wynosi 75 000 kilometrów, co jako cena całkowita stanowi główne kryterium oceny ofert o wadze 50%, określone w pkt 8.6.a SWZ w odniesieniu do ZADANIA NR 24.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu w części dotyczącej ZADANIA NR 1 z powodu braku oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 1 w związku z art. 259 ustawy zamawiający unieważnia w części postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty w tej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-BANASIK Piotr Banasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273541810
7.3.3) Ulica: Gryfitów 4
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-20 do 2024-12-202021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu lekkiego pożarniczego do przewozu ratowników o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych samochodów na potrzeby jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- "Kompleksowa organizacja trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej)."
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczniów z niepełnosprawnościami uczących się w placówkach edukacyjnych".
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kocach-Schabach"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.