Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074578/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114675 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie transportu prób do badań laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 7
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-072
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.olsztyn.wiw.gov.pl/bip/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie transportu prób do badań laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab725eb-c783-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014607/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa transportu prób do badań laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074578/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW-A-AGZ.272.1.09.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178229,82 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu prób do badań laboratoryjnych o częstotliwości określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 140336,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu prób do badań laboratoryjnych o częstotliwości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 78885,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119252,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119252,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119252,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. RIS Radosław Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431036383
7.3.3) Ulica: Markajmy, ul. Bartoszycka 34a
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Radosław Kozłowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RIS
jakie przetargi wygrała firma
Radosław Kozłowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119252,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67216,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67216,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67216,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. RIS Radosław Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431036383
7.3.3) Ulica: Markajmy, ul. Bartoszycka 34a
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Radosław Kozłowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RIS
jakie przetargi wygrała firma
Radosław Kozłowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67216,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
| 2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Lidzbarku Warmińskim w podziale na zadania: Zadanie nr 1 Biskupiec-Dymer, Zadanie nr 2 Barcikowo-Spręcowo
- Remont budynku magazynowego nr 29 polowego sprzętu kwaterunkowego w Bemowie Piskim-postępowanie nr 62/RB
- Remont dachu budynku I/ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych instytucji kultury, dla których Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego jest podmiotem tworzącym.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Szczytnie"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych tj. warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2026.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowych spotkań na potrzeby CUPT.
- Przewóz prób do badań laboratoryjnych II
- Świadczenie usług transportowych w postaci ewakuacji i przewozu pracowników ZUOP
- Organizacja i świadczenie na terenie Gminy i Miasta Nisko usług przewozowych transportu zbiorowego dla dwóch linii autobusowych: linii nr 26 i linii specjalnej.
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Brzesku w roku 2026.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





