eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › "Remont drogi gminnej nr 105508L w m. Janówek oraz przebudowa drogi gminnej nr 105533L w m. Minkowice"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114623 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej nr 105508L w m. Janówek oraz przebudowa drogi gminnej nr 105533L w m. Minkowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 46 05 710

1.5.8.) Numer faksu: (81) 460 57 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej nr 105508L w m. Janówek oraz przebudowa drogi gminnej nr 105533L w m. Minkowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbf52b5-bef3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002054/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont drogi gminnej nr 105508L w m.Janówek

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej 105533L w m. Minkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067128/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1142439,90 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zadania nr 1 obejmuje w szczególności:
realizację zadania pn. „Remont drogi gminnej nr 105508 L w miejscowości Janówek, gm. Mełgiew na odcinku od km 0+000,00 do km 0+994,33”.
Planowane przedsięwzięcie do realizacji to remont drogi gminnej nr 105508 L w m. Janówek na odcinku o długości ok. 990 m, położonej w gminie Mełgiew.
Początek remontowanego odcinka drogi gminnej nr 105508 L przyjęto na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2101 L gdzie założono km 0+000,00. Koniec remontowanego odcinka drogi gminnej założono w km 0+994,33.
Remont drogi gminnej nr 105508L swoim zakresem obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni drogi gminnej w technologii mas bitumicznych o szerokości 4,0 m i pochyleniu poprzecznym daszkowym 2% wraz z wykonaniem odtworzenia zdegradowanej krawędzi nawierzchni jezdni drogi gminnej. Na początku opracowania od km -0+025,00 do km 0+009,61 i na końcu opracowania od km 0+959,60 do km 0+996,36 (w zakresie robót nawierzchniowych bitumicznych) zaprojektowano wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi gminnej.
Na całej długości remontowanego odcinka drogi gminnej nr 105508 L zaprojektowano obustronne pobocze o szerokości 0,75 m umocnione kruszywem łamanym 0/31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm i pochyleniu poprzecznym 8% w kierunku terenu.
Odwodnienie projektowanego do remontu odcinka drogi gminnej nr 105508 L będzie funkcjonować jak dotychczas tj. w sposób powierzchniowy poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne, dzięki którym wody opadowe i roztopowe z nawierzchni jezdni odprowadzone będą na przyległy teren zielony.
W zakresie remontu przedmiotowego odcinka drogi gminnej nr 105508 L zaprojektowano zjazdy o szerokości 4,0 m o nawierzchni gruntowej ulepszonej mieszanką kruszywa niezwiązanego C90/3 utrwaloną mechanicznie grubości 15 cm, z obustronnymi poboczami gruntowymi ulepszonymi kruszywem na szerokości 0,75 m. Istniejący zjazd w km 0+019,80 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej zaprojektowano do przebrukowania (regulacji wysokościowej nawierzchni wraz z obramowaniem).
Ponadto zakres prac objętych niniejszym zamówieniem na odcinku drogi gminnej nr 105508 L swoim zakresem obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórkę elementów dróg, ogrodzeń, przepustów i inne),
2) Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach kategorii III, wykonanie nasypów w gruntach kategorii III),
3) Podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego, podbudowa i podłoże ulepszone z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem, wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie),
4) Nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna, wiążąca i wyrównawcza, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic oraz placów i chodników),
5) Roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków, pobocze utwardzone kruszywem łamanym),
6) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome nawierzchni, oznakowanie pionowe).
4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym: projekt wykonawczy,
2) szczegółowe specyfikacje techniczne (zadanie nr 1)
3) przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz specyfikacji technicznej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub specyfikacji technicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 743489,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zadania nr 2 obejmuje w szczególności:
realizację zadania pn. „Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych poprzez przebudowę drogi gminnej nr 105533 L od km 0+000,00 do km 0+492,57 w miejscowości Minkowice, gm. Mełgiew”. Przedmiotowa droga gminna zlokalizowana jest w miejscowości Minkowice w gminie Mełgiew i przebiega przez obszar niezabudowany o charakterze rolniczym.
Początek opracowania wyznaczono w kilometrażu 0+000,00 na przecięciu krawędzi jezdni drogi gminnej z jezdnią drogi powiatowej nr 2106L Wierzchowiska – Minkowice. Koniec zlokalizowano w miejscu dowiązania do istniejącej nawierzchni asfaltowej przedmiotowej drogi gminnej w km 0+492,57.
Przebudowa drogi gminnej nr 105533 L swoim zakresem obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni drogi gminnej w technologii mas bitumicznych o szerokości 3,50 m i pochyleniu poprzecznym jednostronnym 2% wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m.
Zaprojektowano 2 mijanki drogowe w miejscach istniejących poszerzeń jezdni
z obustronnym załamaniem krawędzi 1:10 i 1:5:
• mijanka nr 1: km 0+006,00 – km 0+031,00 (wlot skrzyżowania z DP)
• mijanka nr 2: km 0+467,57 – km 0+492,57 (dojazd do istniejącego łuku w prawo o nawierzchni asfaltowej)
Skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2106L zaprojektowano jako zwykłe z łukami
dla relacji skrętnych w prawo o promieniach R=6 m. Zachowano kąt skrzyżowania
90° .
Roboty budowlane wchodzące w zakres inwestycji obejmą:
1) geodezyjne wytyczenie obiektu,
2) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
3) zdjęcie humusu w zakresie robót drogowych,
4) wykonanie robót ziemnych oraz wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża
konstrukcji na poszerzeniach i w miejscu dowiązania do drogi powiatowej,
5) uzupełnienie poszerzeń gruntem przydatnym do stabilizacji cementem,
6) wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem,
7) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa
0/31,5,
8) wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi z betonu asfaltowego – w-wy
wiążącej i w-wy ścieralnej,
9) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,
10) wyprofilowanie terenu przyległego,
11) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (wg odrębnego opracowania),
12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem na odcinku drogi gminnej nr 105533 L obejmuje swoim zakresem część kwalifikowalną i część niekwalifikowalną zadania:
1) Część kwalifikowalna:
a) roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach kat. I-II)
b) podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego, podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem)
c) nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wyrównawcza i warstwa wiążąca)
d) roboty wykończeniowe (pobocze utwardzone kruszywem łamanym)
2) Część niekwalifikowalna:
a) roboty przygotowawcze (wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, rozbiórki elementów dróg i ulic)
b) roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach kat. I-II)
c) podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego, podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem)
d) nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wyrównawcza i warstwa wiążąca)
e) roboty wykończeniowe (pobocze ulepszone kruszywem łamanym)
f) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 b do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym: projekt wykonawczy,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zadanie nr 2)
3) przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz specyfikacji technicznej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub specyfikacji technicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 398950,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633615,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839929,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633615,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip: 9222295093

7.3.3) Ulica: ul. Peowiaków 7

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633615,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323507,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414224,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323507,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7141627101

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323507,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.