Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089428/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Przytoczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.przytoczna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Przytoczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-237edb3a-a866-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004489/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Przytoczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2132895,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia obejmuje wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”- REWITALIZACJI SKWERU W CENTRUM PRZYTOCZNEJ
a) Etap I - Prace projektowe
1) Wykonawca, przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej z zakresie dostosowanym do specyfiki zamówienia z uzyskaniem niezbędnych prawem zgód. Podstawą do sporządzenia w/w dokumentacji są:
- zapisy programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ
- projekt koncepcyjny pn.: REWITALIZACJA SKWERU W CENTRUM PRZYTOCZNEJ, stanowiący załącznik nr 10a do SWZ
- obowiązujące przepisy i normy,
- Szacunkowe zbiorcze zestawieniu kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: „REWITALIZACJA POPEGEEROWSKIEJ MIEJSCOWOŚCI PRZYTOCZNA” – CZĘŚĆ 1 – SKWER
Szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Ilości i zakres prac wskazany w szacunkowym zbiorczym zestawieniu kosztów nie jest wiążący dla wykonawcy.
Opracowania projektowe na wszystkich etapach muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonania projektu budowlanego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji w terenie, weryfikacji założeń koncepcyjnych oraz uzyskania niezbędnych uzgodnień wraz z akceptacją Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania dokumentacji projektowej:
• projektu budowlanego z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia lub zgłoszenia robót - 3 egz. (w tym egz. opieczętowany przez organ administracji architektoniczno-budowlanej) wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę (wraz z 3 kompletami dokumentów zgłoszeniowych).• projekt wykonawczy - 3 egz.
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.
• przedmiar robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych – 2 egz.
• kosztorys uproszczony zadania - 2 egz.
• wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym, w wersji edytowalnej oraz formie nie edytowalnej (pdf) - 1 egz.
b) Etap II - kompleksowe wykonanie robót budowlanych
• wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego,
• wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej,
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o zakończeniu budowy (dla prac prowadzonych na podstawie pozwolenia na budowę)
• uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.
W ramach zadania należy wykonać:
- prace rozbiórkowe,
- demontaż istniejących elementów małej architektury i przekazanie ich Zamawiającemu,
- prace ziemne, w tym: wykonanie nowego ukształtowania terenu, wybranie i wywózka istniejących gruntów nasypowych z możliwą częściową wymianą gruntu,
- wykonanie niecki pod fontannę z montażem fontanny oraz wykonanie pomieszczenia maszynowni fontanny,
- wykonanie robót sanitarnych w tym: przyłączy sanitarnych, instalacji odzysku wody deszczowej, instalacji automatycznego nawadniania;
- wykonanie robót elektrycznych w tym: nowej instalacji oświetlenia terenu wraz z zasilaniem oświetlenia słupa ogłoszeniowego, instalacji elektrycznej zasilania fontanny, montaż latarni i lamp ogrodowych,
- przygotowanie podłoża,
- wykonanie nawierzchni betonowych i ceramicznych wraz z murkami oporowymi i schodami zewnętrznymi,
- wykonanie nawierzchni zielonych,
- wykonanie nawierzchni grysowej z agrowłókniną i obrzeżami polietylenowymi,
- roboty porządkowe zieleni,
- wykonanie nasadzeń,
- montaż elementów małej architektury (w tym: słup ogłoszeniowy, ławki z oparciem, ławki bez oparcia, kosze na odpady i stojaki na rowery).
3. Opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) załącznik nr 9 - program funkcjonalno-użytkowy dla zadania pn: „Rewitalizacja popereerowskiej miejscowości Przytoczna” dla części 1 i 2
2) załącznik nr 10a - projekt koncepcyjny pn: „REWITALIZACJA SKWERU W CENTRUM PRZYTOCZNEJ” - dla części 1
3) załącznik nr 11a - Szacunkowe zbiorcze zestawieniu kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: „REWITALIZACJA POPEGEEROWSKIEJ MIEJSCOWOŚCI PRZYTOCZNA” dla części 1 - SKWER
4) załącznik nr 12 - Promesa wstępna Nr Edycja3PGR/2021/2890/PolskiLad
Pozostałe zapisy zgodnie z rozdziałem III, pkt. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
34930000-5 - Urządzenia wodne
44115500-4 - Układy natryskowe
4.5.5.) Wartość części: 851613 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 zamówienia obejmuje wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” - REWITALIZACJI PARKU W PRZYTOCZNEJa) Etap I - Prace projektowe
1) Wykonawca, przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej z zakresie dostosowanym do specyfiki zamówienia z uzyskaniem niezbędnych prawem zgód. Podstawą do sporządzenia w/w dokumentacji są:
- zapisy programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;
- projekt koncepcyjny pn.: REWITALIZACJA PARKU , stanowiący załącznik nr 10b do SWZ;
- obowiązujące przepisy i normy
- Szacunkowe zbiorcze zestawieniu kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: „REWITALIZACJA POPEGEEROWSKIEJ MIEJSCOWOŚCI PRZYTOCZNA” – CZĘŚĆ 2 - PARK
Szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Ilości i zakres prac wskazany w szacunkowym zbiorczym zestawieniu kosztów nie jest wiążący dla wykonawcy.
Opracowania projektowe na wszystkich etapach muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonania projektu budowlanego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji w terenie, weryfikacji założeń koncepcyjnych oraz uzyskania niezbędnych uzgodnień wraz z akceptacją Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania dokumentacji projektowej:
• projektu budowlanego z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia lub zgłoszenia robót - 3 egz. (w tym egz. opieczętowany przez organ administracji architektoniczno-budowlanej) wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę (wraz z 3 kompletami dokumentów zgłoszeniowych).
• projekt wykonawczy - 3 egz.
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.
• przedmiar robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych – 2 egz.
• kosztorys uproszczony zadania - 2 egz.
• wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym, w wersji edytowalnej oraz formie nie edytowalnej (pdf) - 1 egz.
b) Etap II - kompleksowe wykonanie robót budowlanych
• wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego,
• wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej,
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o zakończeniu budowy (dla prac prowadzonych na podstawie pozwolenia na budowę)
• uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.
W ramach zadania należy wykonać:
- Prace rozbiórkowe istniejących ścieżek z demontażem krawężników,
- demontaż elementów małej architektury i przekazanie zdemontowanych elementów małej architektury Zamawiającemu,
- wykonanie części nawierzchni ścieżek parkowych o nawierzchni asfaltowej,
- wykonanie części nawierzchni ścieżek parkowych o nawierzchni mineralnej,
- wykonanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej pól pod ławkami,
- demontaż urządzeń placu zabaw
- zakup z montażem 5 urządzeń zabawowych,
- montaż ogrodzenia placu zabaw,
- wykonanie nawierzchni wypełnionej pisakiem w obszarze placu zabaw
- remont ogrodzenia frontowego z siatki,
- wykonanie fundamentów pod bramę wejściową oraz pod rzeźby plenerowe
- demontaż ogrodzenia w pozostałej części terenu,
- montaż nowego ogrodzenia systemowego
- demontaż istniejących słupów oświetleniowych z oprawami,
- montaż nowych latarni,
- rozbudowa istniejącej instalacji oświetleniowej z montażem
- reflektorów,
- montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne itp.),
- roboty porządkowe zieleni oraz w zakresie nawierzchni zielonej,
- nowe nasadzenia.
2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) załącznik nr 9 - program funkcjonalno-użytkowy dla zadania pn: „Rewitalizacja popereerowskiej miejscowości Przytoczna” dla części 1 i 2;
2) załącznik nr 10b - projekt koncepcyjny pn: „REWITALIZACJA PARKU” - dla części 2
3) załącznik nr 11b - Szacunkowe zbiorcze zestawieniu kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: „REWITALIZACJA POPEGEEROWSKIEJ MIEJSCOWOŚCI PRZYTOCZNA” dla części 2 - PARK
4) załącznik nr 12 - Promesa wstępna Nr Edycja3PGR/2021/2890/PolskiLad
Pozostałe zapisy zgodnie z rozdziałem III, pkt. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1281282,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw na terenie sołectwa Palikówka
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
więcej: Urządzenia wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.