eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Modernizacja i remont lokali mieszkalnych w zasobach AZB 1 i 2 z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont lokali mieszkalnych w zasobach AZB 1 i 2 z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zgm.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont lokali mieszkalnych w zasobach AZB 1 i 2 z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee62ff46-a06c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339215/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont lokali mieszkalnych w zasobach AZB 1, 2

1.1.4 Modernizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach ZGM ul. Kupiecka 2/3, 2/1, 2/4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082402/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0013.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372218,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 1: Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Kupiecka 2/3, ul. Kupiecka 2/1, 2/4
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) rozebranie, skucie istniejących warstw wykończeniowych,
2) rozebranie istniejącego ocieplenia z płyt styropianowych,
3) osadzenie nowej stolarki otworowej,
4) skucie i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach z cegły,
5) wymiana posadzki w poszczególnych pomieszczeniach,
6) wykonanie nowego podłączenia do komina spalinowego zgonie z opinią kominiarską,
7) demontaż istniejącej armatury łazienkowej,
8) montaż nowej armatury zgodnie z projektem,
9) roboty malarskie pomieszczeń,
10) roboty malarskie klatki schodowej,
11) roboty towarzyszące i porządkowe,
12) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna,
2) roboty demontażowe,
3) roboty montażowe,
4) instalacja gazu,
5) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
6) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
7) ułożenie przewodów na klatce schodowej,
8) montaż instalacji domofonowej,
9) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
10) montaż tablicy rozdzielczej TL,
11) roboty towarzyszące i porządkowe,
12) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 275422,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 2: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Hetmańskiej 5a/11
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty murowe i tynkowe,
3) stolarka drzwiowa i okienna,
4) roboty posadzkowe i okładzinowe,
5) roboty gipsowe,
6) roboty malarskie i porządkowe,
7) wywóz i utylizacja gruzu.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty elektryczne:
a) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
2) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) roboty demontażowe,
b) wyposażenie łazienek i kuchni,
3) roboty towarzyszące i porządkowe,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 38031,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Zadanie 3: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Lompy 6d/6
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty murowe i tynkowe,
3) wykonanie ścianek działowych w technologii suchej zabudowy,
4) montaż stolarki budowlanej,
5) wymiana posadzki w poszczególnych pomieszczeniach,
6) roboty gipsowe,
7) roboty malarskie pomieszczeń,
8) roboty towarzyszące i porządkowe,
9) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) roboty demontażowe,
b) roboty montażowe,
c) roboty remontowe,
2) instalacja elektryczna:
a) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
b) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
c) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
d) montaż tablicy rozdzielczej TL,
e) roboty towarzyszące i porządkowe,
f) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 58763,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264736,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289990,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264736,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332081782

7.3.3) Ulica: Zjednoczenia 15

7.3.4) Miejscowość: Pawłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264736,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39999,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55874,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39999,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420009531

7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10C

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39999,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57199,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63212,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57199,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420009531

7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10C

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57199,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.