Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082402/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00095269/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont lokali mieszkalnych w zasobach AZB 1 i 2 z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zgm.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i remont lokali mieszkalnych w zasobach AZB 1 i 2 z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee62ff46-a06c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339215/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont lokali mieszkalnych w zasobach AZB 1, 2
1.1.4 Modernizacja lokali mieszkalnych będących w zasobach ZGM ul. Kupiecka 2/3, 2/1, 2/4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082402/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0013.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 372218,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:Zadanie nr 1: Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Kupiecka 2/3, ul. Kupiecka 2/1, 2/4
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) rozebranie, skucie istniejących warstw wykończeniowych,
2) rozebranie istniejącego ocieplenia z płyt styropianowych,
3) osadzenie nowej stolarki otworowej,
4) skucie i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach z cegły,
5) wymiana posadzki w poszczególnych pomieszczeniach,
6) wykonanie nowego podłączenia do komina spalinowego zgonie z opinią kominiarską,
7) demontaż istniejącej armatury łazienkowej,
8) montaż nowej armatury zgodnie z projektem,
9) roboty malarskie pomieszczeń,
10) roboty malarskie klatki schodowej,
11) roboty towarzyszące i porządkowe,
12) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna,
2) roboty demontażowe,
3) roboty montażowe,
4) instalacja gazu,
5) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
6) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
7) ułożenie przewodów na klatce schodowej,
8) montaż instalacji domofonowej,
9) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
10) montaż tablicy rozdzielczej TL,
11) roboty towarzyszące i porządkowe,
12) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 275422,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:Zadanie nr 2: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Hetmańskiej 5a/11
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty murowe i tynkowe,
3) stolarka drzwiowa i okienna,
4) roboty posadzkowe i okładzinowe,
5) roboty gipsowe,
6) roboty malarskie i porządkowe,
7) wywóz i utylizacja gruzu.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty elektryczne:
a) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
2) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) roboty demontażowe,
b) wyposażenie łazienek i kuchni,
3) roboty towarzyszące i porządkowe,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 38031,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:Zadanie 3: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Lompy 6d/6
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty murowe i tynkowe,
3) wykonanie ścianek działowych w technologii suchej zabudowy,
4) montaż stolarki budowlanej,
5) wymiana posadzki w poszczególnych pomieszczeniach,
6) roboty gipsowe,
7) roboty malarskie pomieszczeń,
8) roboty towarzyszące i porządkowe,
9) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) roboty demontażowe,
b) roboty montażowe,
c) roboty remontowe,
2) instalacja elektryczna:
a) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
b) ułożenie przewodów w pomieszczeniach,
c) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
d) montaż tablicy rozdzielczej TL,
e) roboty towarzyszące i porządkowe,
f) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 58763,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264736,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289990,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264736,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332081782
7.3.3) Ulica: Zjednoczenia 15
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264736,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39999,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55874,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39999,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420009531
7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10C
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MEDREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39999,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57199,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63212,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57199,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420009531
7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10C
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MEDREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57199,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
- SVA/U/4620-45/2024 Przebudowa sieci c.o. i budowa sieci ciepłej wody na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo ul. Bema 7
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Remoncie więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard
- Remonty budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.