Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00053744/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00071689/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czyszczących i piorących z podziałem na dwa zadania .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7186276/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czyszczących i piorących z podziałem na dwa zadania .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84913bca-b9d9-4aa3-ab9f-c92d6c0ac1cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023541/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków czyszczących i piorących z podziałem na dwa zadania . Zadanie 1 : Dostawa środków czyszczących. Zadanie 2 : Dostawa środków piorących .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119539,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 : Dostawa środków czyszczących ( proszki do czyszczenia, mleczka , płyny do mycia podłóg , mydła).14. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A ( dla zadania 1) do SWZ, który zawiera m.in. opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary oraz ilość.
Realizacja przedmiotu umowy:
1) Zadanie 1 odbywać się będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, asortyment określony w Formularzu asortymentowo zamawiany będzie sukcesywnie przez okres 6 miesięcy
Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do obiektów wskazanych w załączniku
nr 3 do Projektu umowy dla zadania 1 ( załącznik 5.1,)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.5.5.) Wartość części: 74996,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa środków piorących ( proszki, płyny , odplamiacze , wybielacze) .Szczegółowy zakres zamówienia określa:
Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1B ( dla zadania 2) do SWZ, który zawiera m.in. opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary oraz ilość.
Realizacja przedmiotu umowy:
1) Zadanie 2 odbywać się będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, asortyment określony w Formularzu asortymentowo zamawiany będzie sukcesywnie przez okres 6 miesięcy.
Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do obiektów wskazanych w załączniku nr 3 do Projektu umowy dla zadania 2 ( załącznik 5.2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.5.) Wartość części: 44542,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73551,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90185,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73551,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Benita Grażyna Błasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110005871
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA " B E N I T A " Grażyna Błasiak
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA " B E N I T A " Grażyna Błasiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73551,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51780,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58709,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51780,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Benita Grażyna Błasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110005871
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA " B E N I T A " Grażyna Błasiak
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA " B E N I T A " Grażyna Błasiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51780,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Usługa hotelarska celem przeprowadzenia konferencji dla zespołu ds. utrzymania i rozwoju ZSRK w dniach 15 - 17.09.2025 r. w Katowicach.
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. II
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Rozbiórka obiektów budowlanych we wskazanych adresach we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do podczyszczalni ścieków w technologii osmozy odwróconej (RO CLEANER AA, RO CLEANER C, RO CLEANER D, Roprep Scaling) do RZOO w Sianowie
- SUKCESYWNY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawy środków czystości do Składnic, Ośrodków i centrali RARS
- Zakup i dostawa środków czystościowych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla RCKiK w Krakowie i Terenowych Oddziałów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.