Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00090749/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL DZIECIĘCY IM. J. BRUDZIŃSKIEGO W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000898946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Karola Chodkiewicza 44
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-667
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-pub@wsd.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsd.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10577271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d206aa-41ea-4329-ba4a-940a03ca7758
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023431/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług transportu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2025/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1009800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz w ilości godzin określonej w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ obejmujących swoim zakresem:
a) transport realizowany przez zespoły podstawowe – tj. w skład których wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny oraz kierowca jeżeli żaden z członków ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art.106 ust.1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r., o kierujących pojazdami (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.)
Transport tego rodzaju będzie realizowany pojazdem co najmniej typu B.
b) transport realizowany przez zespoły specjalistyczne – tj. w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu (lekarza zapewnia Zamawiający) oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny
oraz kierowca jeżeli żaden z członków ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art.106 ust.1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r., o kierujących pojazdami (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1210, z późn. zm.)
Transport tego rodzaju będzie realizowany pojazdem co najmniej typu C.
c) transport krwi i materiałów biologicznych – bez osoby uprawnionej do wykonywania medycznych czynności ratunkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1015750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1015750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Agamed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671483349
7.3.3) Ulica: ul. Deszczowa 47
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-467
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1015750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Roboty budowlane polegające na połączeniu pomieszczeń 7, 8, 10 i 11, oraz remoncie szybu windowego w budynku dydaktycznym przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy
- Przedłużenie licencji na wirtualne urządzenia Cisco IronPort (Email Security Appliance) pracujące w trybie Cluster w środowisku VMware wraz z zakupem nowej licencji - Cisco ESA Image Analyzer License
- WZPiFP-92-25 Dostawa części eksploatacyjnych do pojazdów KWP w Bydgoszczy
- Badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Smoleńskiej 98/17, Smoleńskiej 90/3 oraz Smoleńskiej 90/9 w Bydgoszczy
- Przebudowa Domu Studenta Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - DS nr 2 "Atomek" przy ul. Łużyckiej 21 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026."
- Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dzierżoniów wraz z zapewnieniem opieki do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej w roku szkolnym 2025/2026
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- Zakup biletów miesięcznych na liniach regularnych dla dzieci i młodzieży dojeżdżających do jednostek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w terminie 01.09.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie wrzesień 2025 r. - czerwiec 2026 r.
- Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.