eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Część I: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2642G w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 235 Część II: Budowa Kanalizacji deszczowej w m. Łąg



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114127 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2642G w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 235
Część II: Budowa Kanalizacji deszczowej w m. Łąg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 39 66584

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2642G w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 235
Część II: Budowa Kanalizacji deszczowej w m. Łąg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5e5c0da-bfdb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000685/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa drogi powiatowej nr 2642G w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 235

1.1.5 Budowa kanalizacji deszczowej w m. Łąg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068676/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132373,77 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR I
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2642G w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 235
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SWZ, Dokumentacji projektowej oraz Projektowanych Postanowieniach Umownych stanowiących załącznik do SWZ.

1. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi powiatowej nr 2642G w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 235, wykonaniu poszerzenia drogi powiatowej nr 2642G oraz remontu fragmentu ścieżki rowerowej. Obszar inwestycji położony jest w miejscowości Klawkowo, Gmina Chojnice, powiat chojnicki, województwo pomorskie, w obrębie skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 235 (ul. Kościerska) z drogą powiatową nr 2642G (ul. Kasztanowa).
W ramach rozbudowy przewidziano korektę łuku skrzyżowania dla relacji skrętnej w prawo z drogi powiatowej nr 2642 w drogę wojewódzką nr 235 o promieniu R=8,0m. Zaprojektowano ciąg pieszo-rowerowy szerokości 3m o nawierzchni z kostki betonowej szarej bezfazowej. Przewidziano również remont fragmentu ścieżki rowerowej wraz z przestawieniem istniejącej barierki U-12a (remont ścieżki rowerowej wg. odrębnego opracowania). Dodatkowo zaprojektowano lampę hybrydową przy przejściu pieszo- rowerowym i zastosowano system fakturowych oznaczeń nawierzchni dla osób z dysfunkcjami wzroku.

Konstrukcja nawierzchni:
Poszerzenie jezdni drogi powiatowej nr 2642G:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- warstwa wiążąca a betonu asfaltowego AC16W gr. 5 cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P gr. 7cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 22 cm
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm
Projektowany ciąg pieszo-rowerowy
- kostka betonowa szara bezfazowa gr. 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 12 cm
- warstwa odcinająca z pisku gr. 10 cm
Remontowana ścieżka rowerowa:
- kostka betonowa czerwona bezfazowa gr. 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 12 cm
- warstwa odcinająca z piasku

2. Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji.
3. Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 62774,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR II
Budowa kanalizacji deszczowej w m. Łąg
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SWZ, Dokumentacji projektowej oraz Projektowanych Postanowieniach Umownych stanowiących załącznik do SWZ.

1. Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Łąg, gm. Czersk, na terenie działek o nr. ewid.: 441, 429/3 oraz 440.
Wody opadowe i roztopowe z nawierzchni ulic odbierane będą przez projektowane wpusty deszczowe a następnie odprowadzane będą do projektowanej kanalizacji deszczowej na terenie nieruchomości 429/3 oraz 440. Ostatecznie zbierane wody zostaną odprowadzone do istniejącej kanalizacji deszczowej na ul. Kościelnej. Studnia Di wraz z fragmentem kanały deszczowego zostały wykonane, zgodnie z profilem podłużnym projektowanej kanalizacji deszczowej.
Sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami do wpustów:
- kanał deszczowy fi 250 PCV L=96,00 m
- przykanaliki deszczowe fi 160 PCV L=20,00 m
- wpusty deszczowe betonowe fi 500 z osadnikiem h=1,0 m, 4 szt.
- studnie betonowe fi 120, 3 szt.
Odtworzenie konstrukcja nawierzchni:
Nawierzchnia chodnika:
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo – piaskowej (kostka z rozbiórki)
Nawierzchnia jezdni:
- ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0 MPa gr 15 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej z KŁSM C50/30 mm gr. po zagęszczeniu 22 cm
- asfaltowa podbudowa zasadnicza z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych
AC 20P, o gr. po zagęszczeniu 7 cm
- asfaltowa warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych AC 16W, o gr. po zagęszczeniu 5 cm
- asfaltowa warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych AC 11S, o gr. po zagęszczeniu 4 cm

2. Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji.
3. Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 69598,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94656,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97138,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94656,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Szyca Zakład Usługowy – Usługi Drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-114-02-48

7.3.3) Ulica: Racławki 4a,

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94656,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 86 000,00zł brutto. Cena oferty
z najniższą ceną: 117 504,98 brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na w/w część.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 86 000,00zł brutto. Oferta z najniższą ceną: 117 504,98 brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie.
Zamawiający w dniu 16.06.2021 r podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.