Og³oszenie z dnia 2022-04-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00152906/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa d¼wigu zewnêtrznego (SOR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa d¼wigu zewnêtrznego (SOR)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-feb48a97-b592-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00114019
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023351/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Budowa d¼wigu zewnêtrznego SOR
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dostêpno¶æ Plus dla zdrowia
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://usk-opole.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciuopisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików
przesy³anych zapo¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania
dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przyu¿yciu Platformy Przetargowej. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania
danychCzas zapisywanyjest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to
czas, w którym zostaniepotwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku
wybrania opcji z³o¿eniaoferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link
dostêpny w wiadomo¶cimailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c
niezalogowanym na Platformiezakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail
wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie
Przetargowej, czas przekazania danychjest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê
Przetargow±. Oferta oraz inne dokumenty powinny byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/43/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres planowanych prac (ogólnie) w zakresie przedmiotu zamówienia:
Winda/dokumentacja techniczna (fundament, zasilanie, itd.)
• Dostawa, monta¿ i uruchomienie windy;
• Dokumentacja techniczna windy;
• Dokumentacja pod UDT;
• Dokumentacja elektryczna + niskopr±dowa (w tym SSP);
• Czynno¶ci formalno-prawne(np. decyzja UDT/uzgodnienia, decyzja pozwolenia na budowê, pozwolenie na u¿ytkowanie, itd.)
• Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ równie¿ przed³o¿enia do akceptacji rysunków w aspekcie ich zgodno¶ci z ustaleniami programu funkcjonalno-u¿ytkowego, obowi±zuj±cych aktów prawnych i zawartej umowy.
Prace budowlane:
• roboty budowlane, zabezpieczenie i wygrodzenie placu budowy, miejsca prac;
• fundament szybu windowego;
• zasilanie elektryczne windy;
• wykonanie po³±czenia kablowego linii telefonicznej;
• roboty budowlane prace przygotowawcze;
• roboty murowe;
• roboty konstrukcyjne;
• roboty wykoñczeniowe;
• prace porz±dkowe po wykonanych pracach;
• Wykonanie niezbêdnych ekspertyz, analiz, uzgodnieñ, charakterystyk i uzyskanie poprzedzaj±cych decyzji administracyjnych, UDT, itp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42414100-2 - D¼wigi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy :1) w kontek¶cie terminów okre¶lonych w postanowieniu § 13 o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie tych¿e terminów, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminów bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej z inicjatywy Zamawiaj±cego, w zakresie, w jakim okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminów przez Wykonawcê;
b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, a tak¿e robót dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
d) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Zamawiaj±cy lub Wykonawca ponosz± odpowiedzialno¶æ,
e) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym decyzje te powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Zamawiaj±cy lub Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn, za które Zamawiaj±cy lub Wykonawca nie ponosz± odpowiedzialno¶ci,
g) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
2) w kontek¶cie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo,
c) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
e) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
f) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://usk-opole.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-24
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego bran¿y teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, konstrukcyjno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Szkolenie dla kadry zarz±dzaj±cej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeñstwa po¿arowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostêpno¶æ."
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowo¶ci Kopice"
- Sukcesywna dostawa materia³ów bariatrycznych i medycznych
- B/05/2025 Roboty budowlane w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Wykonanie i monta¿ tablic informuj±cych o nazwie formy ochrony przyrody (w ilo¶ci 8 szt.)
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie bie¿±cych prac remontowych i sta³ej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.
- "Remont ³azienek budynku A w Domu Pomocy Spo³ecznej w Mierczycach 34"
- Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie przej¶cia podziemnego prowadz±cego na strzelnicê biatlonow± w Dusznikach-Zdroju
- ZWIÊKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAÑSKIEGO CENTRUM ¯ELAZNEGO SZLAKU
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Bia³ymstoku
- Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie tarasów widokowych w budynku sêdziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
wiêcej: D¼wigi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.