eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › na świadczenie specjalistycznych usług społecznych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
na świadczenie specjalistycznych usług społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006618942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łuzycka 12

1.5.2.) Miejscowość: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.gryfino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

na świadczenie specjalistycznych usług społecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfac232-ac5f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069122/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 zamówienia na usługi społeczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGD/OPS.GRYFINO/001

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – terapia indywidualna dla osób uzależnionych – 1 osoba (dwa razy w tygodniu po 4 godz.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – terapia grupowa dla osób uzależnionych – 1 osoba (dwa razy w tygodniu po 4 godz.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - terapia dla osób z syndromem Dorosłych Dzieci Alkoholików – 1 osoba ( 1 raz w tygodniu po 7 godz.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – terapia dla osób współuzależnionych 1 osoba (4 razy w tygodniu po 6 godz.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – terapia dla osób uzależnionych – Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Dębcach – 1 osoba (3 razy w miesiącu po 3 godz.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 - Usługi z zakresu terapii rodzinnej w miejscu zamieszkania – 1 osoba (do 8 rodzin miesięcznie dwa razy w miesiącu po 90 min.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 – usługi opiekuńcze, o których mowa w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej – realizowane w miejscu zamieszkania – 2 osoby (7 dni w tygodniu w zależności od potrzeb, maksymalnie 2100 h) w mieszkaniach chronionych – 4 osoby (minimum 3 h dziennie, 7 dni w tygodniu, maksymalnie 1650 h)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 – asystent osobisty osoby niepełnosprawnej- 2 osoby (7 dni w tygodniu, w zależności od potrzeb, maksymalnie 2200 h)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9 – opieka wytchnieniowa – 2 osoby ( 7 dni w tygodniu, w zależności od potrzeb, maksymalnie 1680 h)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10 - usługa psychologa dla dzieci i młodzieży w miejscu zamieszkania (do 12 dzieci 2 - 4 razy w miesiącu w zależności od potrzeb dziecka po 60 minut)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 11 – specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie – 1 osoba (4 razy w miesiącu po dwie godziny)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 12 – specjalista ds. uzależnień od narkotyków – 1 osoba (2 razy w miesiącu po 2 godziny)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 13 – terapeuta rodzinny – 1 osoba (4 razy w miesiącu po 3 godziny)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 14 – psycholog dla dzieci, młodzieży i ich rodzin – 1 osoba 2 razy w miesiącu po dwie godziny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.