eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja poziomów instalacji wody ciepłej i zimnej oraz kanalizacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja poziomów instalacji wody ciepłej i zimnej oraz kanalizacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292400115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 76

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676319

1.5.8.) Numer faksu: 413676931

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DPSJP2.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

HTTPS://DPSJP2.BIP.GOV.PL; HTTPS://MINIPORTAL.UZP.GOV.PL

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja poziomów instalacji wody ciepłej i zimnej oraz kanalizacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2116ba3e-10c2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00126758/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja pionów i poziomów instalacji wody ciepłej i zimnej oraz kanalizacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174884/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 595650,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poziomów instalacji kanalizacyjnej oraz wody
zimnej, ciepłej i cyrkulacji w piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej w części
pięciokondygnacyjnej od strony ulicy Jagiellońskiej do głównej klatki schodowej. Prace obejmują
zakres nr 4 projektu, w szczególności:
• Demontaż istniejących instalacji oraz wykonanie nowych instalacji i połączenie jej z pionami
zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem oraz specyfikacją warunków zamówienia.
• Do wykonania pozostaje zakres nr 4, określony graficznie na rysunku projektu (od pionów K87
i 42W do pionów K101 i 50W), wydzielony w odrębny przedmiar robót.
• Należy przewidzieć instalacje tymczasowe do zasilenia odciętych pionów instalacyjnych.
• Zdemontowane elementy wykonane z metalu, w szczególności rury, kształtki, zawory itp.,
pozostają własnością Zamawiającego i Wykonawca będzie je odkładał w miejsce wskazane
przez Zamawiającego.
• Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić pomieszczenia i ciągi komunikacyjne do stanu sprzed modernizacji w zakresie uzupełnienia i pomalowania wszelkich ubytków w ścianach i
stropach, również w przypadku trwałych zabudów (np. z płyt g-k).
• W przypadku montażu zaworów kulowych należy stosować te z dławikiem, mające możliwość
uszczelnienia.
• Roboty prowadzone będą w czynnym (zasiedlonym) budynku zbiorowego zamieszkania. Z
uwagi na to, prace wykonywane mogą być w godzinach 7.00 – 20.00. Wykonawca musi
zorganizować czynności tak, aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu, w szczególności pracy
kuchni i pralni (mieszczą się w innej części budynku niż ta objęta niniejszym postępowaniem).
Wszelkie czasowe wyłączenia wody musza być uzgadniane i akceptowane przez
przedstawiciela Zamawiającego.
• Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo przeciwpożarowe, w tym drożność dróg
ewakuacyjnych,
Szczegółowe informacje dot. budowy w/w inwestycji zawiera dokumentacja projektowa,
przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamela Inwestycje Anna Kamela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590330989

7.3.3) Ulica: Gomółki 24B

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-456

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.