Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485415/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00499503/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Trasa Łagiewnicka S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364059830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zbrojarzy 78
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-412
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123578000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trasalagiewnicka.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3obwodnica.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://3obwodnica.krakow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja projektów budowalnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9a22dd-76f9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.271.18.22.JJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie elementów odwodnienia i instalacji odwadniających, których zakres obejmuje:
• utrzymanie w czystości i zapewnienie drożności przepustów /realizacja wg potrzeb/,
• oczyszczać, odmulać, wybierać osady i inny materiał naniesiony, wycinać korzenie i narosty, usuwać elementy obce (gruz, śmieci, gałęzie, liście, skoszoną trawę, roślinność niepożądaną, śnieg, lód itp.), w szczególności dotyczy to krat na wpustów deszczowych, krat na wylotach z piaskowników itp.
• konserwacje i czyszczenie wpustów deszczowych oraz przykanalików wg potrzeb,
• monitorowanie ścieków, wpustów, studni, elementów odwodnień liniowych, rurociągów, zbiorników, ścieków przykrawężników, itd.,
• odbiór, wywozów i zagospodarowanie odpadów z mycia ulic, czyszczenia studni i separatorów (kody odpadów: 20 03 03, 20 03 06, 13 05 08).
Częstotliwość ww. działań winna być dostosowana do konkretnych warunków lokalnych i pogodowych i zdarzeń mogącym mieć wpływ na użytkowanie urządzeń (kontrole winny odbywać się m.in. po każdym takim zdarzeniu), w taki sposób, aby zapewnić drożność i niezakłóconą pracę odwodnienia.
Prace towarzyszące ww. zadaniu mają charakter prac interwencyjnych, których realizacja jest wynikiem wystąpienia zdarzeń nagłych nieprzewidzianych lub zgłoszeń i wniosków dot. konieczności wprowadzenia natychmiastowych zmian w dotychczasowym systemie odwodnienia pasa drogowego.
Ponadto należy wykonywać bieżące przeglądy niżej wskazanych instalacji odwadniających:
• Pompownia P2, Pompownia P3 oraz zestaw hydroforowy – wyposażenie zbiorników pompowni oraz zestaw hydroforowy dostarczane są przez firmę HYDRO-PARTNER,
• Pompownia P2 oraz Pompownia P3 – Osadniki, Separatory oraz Zbiorniki na substancje niebezpiecznie – elementy dostarczane przez firmę Ecol-Unicon - w załączeniu Instrukcja montażu i użytkowania,
• Pompownia ścieków sanitarnych z budynku dyspozytorni w tunelu TT-09 – KO8.11.10 – Pompownia dostarczana przez firmę ECOL-UNICON,
• Pompa w studni kanalizacji deszczowej Kd10.1 dostarczana przez firmę MALL Polska produkcji PUR AQUA System Sp. z o.o.,
• Wpusty mostowe – elementy dostarczane przez f-mę Wilczek Kraków Sp. z o.o.,
• Odwodnienia liniowe FASERFIX i RECYFIX – elementy dostarczane przez f-mę Hauraton.
Karty eksploatacji i instrukcje dla ww. urządzeń stanowią załączniki do OPZ.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załącznika nr 6 do SWZ.
Należy wskazać, iż przedmiot niniejszego postępowania objęty jest 132 miesięczną gwarancją dotyczącą postępowania na „Budowę Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z ul. Grota Roweckiego do skrzyżowania z ul. Beskidzką i z ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej”, tj. w zakresie min. przeglądów gwarancyjnych. W okresie Gwarancji Generalnego Wykonawcę (Gwaranta) obciążają wszelkie koszty serwisu konieczne do zachowania Gwarancji udzielonych przez producentów maszyn lub urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492447,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503420,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492447,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Wodno-Kanalizacyjne Antoni Karpała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771066247
7.3.3) Ulica: Świńczów 15
7.3.4) Miejscowość: Skała
7.3.5) Kod pocztowy: 32-043
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANTONI KARPAŁA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANTONI KARPAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492447,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 94/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa cateringowa podczas wydarzenia pn.: "I Sympozjum Edukacji Globalnej Global Inspirations in early childhood education Międzynarodowe inspiracje w edukacji małego dziecka"
- Usługa wykonania powłoki ochronnej wewnętrznej części zbiornika wody zasilającej kotły znajdujące się na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji rozbudowy/przebudowy ul. Na Błonie w celu budowy chodnika wraz z analizą połączenia Bronowic i Woli Justowskiej w ramach zadania Program Budowy Chodników
- (DFP.271.151.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- DZP.271.24.2025 DOSTAWA AMBULANSU TYPU B
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 części).
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.