Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387718016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Kowalczyka
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@arenaostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5bba42a-37df-4b50-9a0e-7f0c4713a2e71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5bba42a-37df-4b50-9a0e-7f0c4713a2e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym. 2. Przedmiot zamówienia jest podobny do przedmiotu zamówienia podstawowego. 2. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego zgodnie z umową OIS.272.01.2024 w dniu 23.01.2024 roku . 3. Zamówienie będzie powierzone do wykonania Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. BIURO OCHRONY DRAGON RAFAŁ KACZMAREK, ul. Wyspiańskiego 5/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski. 4. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 314.353,12 zł netto. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00573933 /01 z dnia 27.12.2023 r. przewidziano zamówienia polegające na powtórzeniu usług, łącznie do wysokości 200% wartości zamówienia (tj. 628.706,24 zł netto). Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki wynosi 302.092,04 zł netto, co stanowi 48,05 % przyjętej kwoty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3450ac0a-a4d7-11ee-953e-c2ea26915e21
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OIS.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302092,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
1. pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, ul. A. Kowalczyka 1, Ostrów Wielkopolski: świadczenie dozoru oraz obsługi recepcji przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w godz. 6.00 – 23.00, łącznie maksymalnie 6500 rbh,
2. pełnienie dozoru oraz ochronę osób i mienia na Basenie Miejskim Olimpijska, ul. Paderewskiego 4A, Ostrów Wielkopolski: świadczenie dozoru oraz obsługi Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w sezonie od 01.06.2025 r. do 14.09.2025 r. łącznie maksymalnie 996 rbh,
3. pełnienie dozoru poprzez system monitoringu na Basenie Miejskim Olimpijska, ul. Paderewskiego 4A, Ostrów Wielkopolski.
W okresie od 1 lutego 2025 do 31 stycznia 2026 r., za wyjątkiem terminów, o których mowa w pkt 2 obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu Wykonawcy, połączony zdalnie z systemem Zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysyłany zostanie przez Wykonawcę patrol interwencyjny. Maksymalna ilość – 7764 rbh,
4. pełnienie dozoru poprzez system monitoringu na terenie Centrum treningowego, rejon ul. Okólnej, Składowej, Kilińskiego w Ostrowie Wielkopolskim. W okresie od 1 lutego 2025 do 31 stycznia 2026 r. obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu Wykonawcy, połączony zdalnie z systemem Zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysyłany zostanie przez Wykonawcę patrol interwencyjny. Maksymalna ilość - 8760 rbh.
Szczegółowe dane zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OCHRONY DRAGON RAFAŁ KACZMAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221142090
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY DRAGON RAFAŁ KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY DRAGON RAFAŁ KACZMAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372237,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim".
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie usług konserwacji - przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.
- Usługa ochrony osób i mienia siedziby ZTP oraz Pasażu Handlowego "Hale Mirowskie".
- Ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.