eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Feromony .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Feromony .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych

1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f14a705-9e2b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Feromony .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f14a705-9e2b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: HP.270.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Feromony agregacyjne w formie ampułek wabiący rytownika pospolitego – 6 500 szt. Kod CPV: 24210000-9
Przedmiotem zamówienia są dostawy Feromonów wabiących rytownika pospolitego do pułapek w celu prognozowania jego występowania i monitoringu liczebności populacji w drzewostanach świerkowych i mieszanych z udziałem świerka.
Ampułki muszą zapewnić:
• Stałe wydzielanie feromonu niezależnie od warunków pogodowych
• Możliwość kontroli napełnienia ampułki
• Okres wabienia minimum 12 tygodni
• Możliwość stosowania z różnymi pułapkami
Okres przydatności do stosowania minimum 15 miesięcy od daty dostawy.
Środek powinien znajdować się w wykazie IBL środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w okresie obowiązywania umowy.

2. Feromony agregacyjne w formie ampułek wabiący kornika drukarza –
18 000 szt. Kod CPV: 24210000-9
Feromony wabiące kornika drukarza do pułapek w celu prognozowania jego występowania i monitoringu liczebności populacji w drzewostanach świerkowych i mieszanych z udziałem świerka.
Ampułki muszą zapewnić:
• Stałe wydzielanie feromonu niezależnie od warunków pogodowych
• Możliwość kontroli napełnienia ampułki
• Okres wabienia minimum 12 tygodni
• Możliwość stosowania z różnymi pułapkami

Okres przydatności do stosowania minimum 15 miesięcy od daty dostawy.
Dostawa do nadleśnictw na terenie kraju na koszt wykonawcy.
Środek powinien znajdować się w wykazie IBL środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w okresie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24210000-9 - Tlenki, nadtlenki i wodorotlenki

4.5.5.) Wartość części: 525760,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Feromon agregacyjny w formie ampułki wabiący chrząszcza kornika drukarza do pułapek naturalnych i sztucznych w ilości 4 000 sztuk
Kod CPV: 24210000

2. Feromon agregacyjny w formie ampułki wabiący rytownika pospolitego do pułapek naturalnych i sztucznych w ilości 1 000 sztuk Kod CPV: 24210000

Ampułki muszą zapewnić:
• Stałe wydzielanie feromonu niezależnie od warunków pogodowych
• Możliwość kontroli napełnienia ampułki
• Okres wabienia minimum 12 tygodni
• Możliwość stosowania z różnymi pułapkami
Okres przydatności do stosowania minimum 15 miesięcy od daty dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24210000-9 - Tlenki, nadtlenki i wodorotlenki

4.5.5.) Wartość części: 207800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481852,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591199,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481852,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IPSOLAB Piotr Barczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380305357

7.3.4) Miejscowość: Gołaczewy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481852,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212580,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212580,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212580,9 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630134939

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212580,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.