Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania AMICS do spektrometru mikro fluorescencji rentgenowskiej Bruker M4 TORNADO umożliwiającą automatyczną identyfikację minerałów dla Wydziału Oceanografii i Geografii UG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania AMICS do spektrometru mikro fluorescencji rentgenowskiej Bruker M4 TORNADO umożliwiającą automatyczną identyfikację minerałów dla Wydziału Oceanografii i Geografii UG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebf6131-97d9-4175-a31b-a983b5fea1fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna udzielenia zamówienia:
Postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Uzasadnienie wyboru trybu:
Zamawiający posiada spektrometr Tornado M4 z zainstalowaną podstawową wersją oprogramowania do jego obsługi. Planowany przez Zamawiającego zakup rozszerzonego oprogramowania AMICS jest niezbędnym wyposażeniem spektrometru umożliwiającym automatyczną identyfikację minerałów, która została zaplanowana i zostanie wykorzystana w ramach badań naukowych w projekcie pn: „Rekonstrukcja postdepozycyjnej ewolucji glin lodowcowych ostatniego zlodowacenia plejstoceńskiego”.
Producentem spektrometru oraz jego oprogramowania, od którego Zamawiający może uzyskać przedmiotowe zamówienie jest firma Bruker Nano GmbH, która wyznacza na rynek polski jedynego przedstawiciela, tj. firmę Labsoft Sp. z o.o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.164.2024.ER
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem negocjacji są warunki umowy dotyczącej dostawy oprogramowania AMICS do spektrometru mikro fluorescencji rentgenowskiej Bruker M4 TORNADO umożliwiającą automatyczną identyfikację minerałów dla Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytet Gdańskiego.
2. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 (pakiety oprogramowania i systemy informatyczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labsoft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512443337
7.3.3) Ulica: Popławska 469
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa serwisu, konserwacji i pogotowia dźwigowego dla dźwigów osobowych, towarowych oraz platform dla niepełnosprawnych zlokalizowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawa skaningowego mikroskopu elektronowego
- Dostawa ciągnika wraz z dodatkowym sprzętem.
- NAPRAWA SYSTEMU ZASILANIA GWARANTOWANEGO POPRZEZ WYMIANĘ WYEKSPLOATOWANYCH BATERII AKUMULATORÓW WRAZ Z DEDYKOWANYMI AKCESORIAMI MONTAŻOWYMI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH
- Roboty budowlane w ramach zadania: "Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III)"
- Dostawa, ustawienie, zamontowanie i trwałe przymocowanie do ścian mebli i zabudów kuchennych wraz z armaturą oraz dostawa, ustawienie, zamontowanie i podłączenie sprzętów AGD
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczeństwo w Gminie Szklarska Poręba
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup systemu poczty elektronicznej oraz oprogramowania podwójnej autentykacji wraz z 100 szt. tokenów
- "Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej 2/25"
- Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej, serwerów oraz biblioteki taśmowej na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Urzędu Miasta Leszna, realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.