eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa baterii i akumulatorów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie ( 9 zadań ).



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112996 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa baterii i akumulatorów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie ( 9 zadań ).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 024, 261 456 815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/17wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa baterii i akumulatorów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie ( 9 zadań ).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98531a46-c9c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/WOG/D/Łączn./21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 159271,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122639,14 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I ( Zadanie 1) - baterie do notebooka.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

31411000-0 - Baterie alkaliczne

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31434000-7 - Akumulatory litowe

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II ( Zadanie 2) - baterie litowe i akumulatory zasadowe.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III ( Zadanie 3) - akumulatory ołowiowo-rozruchowe, akumulatory ołowiowe i akumulatory kwasowo-ołowiowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 70071,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV ( Zadanie 4) - akumulatory żelowe.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V ( Zadanie 5) - akumulatory głębokiego rozładowania.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31434000-7 - Akumulatory litowe

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI (Zadanie 6) - akumulatory ołowiowe.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII (Zadanie 7) - akumulatory.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.5.) Wartość części: 8200,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII (Zadanie 8) - bateria trakcyjna
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX ( Zadanie 9) – baterie litowe, alkaiczne, akumulatory niklowo-kadmowe.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8254,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8254,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8254,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta Krzysztof Kurpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8254,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2889,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2889,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2889,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D.K.KURPIEL Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374

7.3.3) Ulica: Wolności 66

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2889,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 255 ust. 1 Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019
ze zm.) – do terminu składania ofert, tj. do dnia 21.06.2021 r. do godziny 10:00 – na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5355,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5355,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5355,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5355,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 255 ust. 1 Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019
ze zm.) – do terminu składania ofert, tj. do dnia 21.06.2021 r. do godziny 10:00 – na zadaniee nr 5 nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3247,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3247,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17195,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK Energy Solutions Agnieszka Czyrnek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312453625

7.3.3) Ulica: ul. Jana Śliwki 86

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17195,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4943,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4943,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4943,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4943,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.