Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00079112/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
- 2021/BZP 00283123/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112996 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa baterii i akumulatorów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie ( 9 zadań ).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 024, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa baterii i akumulatorów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie ( 9 zadań ).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98531a46-c9c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/WOG/D/Łączn./21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 159271,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122639,14 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I ( Zadanie 1) - baterie do notebooka.Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31434000-7 - Akumulatory litowe
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II ( Zadanie 2) - baterie litowe i akumulatory zasadowe.Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III ( Zadanie 3) - akumulatory ołowiowo-rozruchowe, akumulatory ołowiowe i akumulatory kwasowo-ołowiowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 70071,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV ( Zadanie 4) - akumulatory żelowe.Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V ( Zadanie 5) - akumulatory głębokiego rozładowania.Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31434000-7 - Akumulatory litowe
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI (Zadanie 6) - akumulatory ołowiowe.Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII (Zadanie 7) - akumulatory.Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 8200,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII (Zadanie 8) - bateria trakcyjnaWykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX ( Zadanie 9) – baterie litowe, alkaiczne, akumulatory niklowo-kadmowe.Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru oraz terminu udzielanej gwarancji. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami łączności. Na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
1) pojemność nie mniejsza niż określona w załączniku nr 4 do SWZ,
2) napięcie,
3) maksymalny rekomendowany prąd rozładowania,
4) współczynnik samorozładowania (w % na rok)
5) okres przechowywania w zależności od temperatury otoczenia,
6) stopień ochrony IP,
7) charakterystyka czasu pracy w zależności od wielkości prądu rozładowania (prądu obciążenia),
8) maksymalny prąd obciążeniowy,
9) zakres temperatur pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane baterie oraz akumulatory nie były wyprodukowane wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca dostarczy zamówione baterie oraz akumulatory do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8254,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8254,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8254,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta Krzysztof Kurpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8254,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2889,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2889,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2889,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D.K.KURPIEL Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2889,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 255 ust. 1 Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019
ze zm.) – do terminu składania ofert, tj. do dnia 21.06.2021 r. do godziny 10:00 – na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5355,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5355,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5355,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5355,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 255 ust. 1 Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019
ze zm.) – do terminu składania ofert, tj. do dnia 21.06.2021 r. do godziny 10:00 – na zadaniee nr 5 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3247,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3247,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17195,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK Energy Solutions Agnieszka Czyrnek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312453625
7.3.3) Ulica: ul. Jana Śliwki 86
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17195,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4943,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4943,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4943,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS Sp. j. Danuta, Krzysztof Kurpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4943,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Zakup, dostawa, demontaż starych, montaż i uruchomienie nowych zestawów baterii bezobsługowych do istniejących zasilaczy UPS, utylizacja starych baterii dla WBB i B UJ i WFA i IS UJ w Krakowie.
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.