Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00085426/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
- 2022/BZP 00092156/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00108534/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00219794/01 - Wynik z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE
BUDYNKU OŚRODKA REHABILITACYJNEGO SOPOCKI PORT ZDROWIA W SOPOCIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Fundacja "Sport na Zdrowie"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221535247
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bitwy pod Płowcami 67
1.4.2.) Miejscowość: Sopot
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-731
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacjasportnazdrowie@wp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sportnazdrowie.org/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający subsydiowany
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112983
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00085426/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej fundacjasportnazdrowie@wp.pl
Po zmianie:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/ oraz poczty elektronicznej fundacjasportnazdrowie@wp.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP
Po zmianie:
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Maksymalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę, okres gwarancji i rękojmi wynosi 84 miesiące.
Pozostałe zmiany do umowy zostały określone w paragrafie 10 i 15 istotnych postanowień umowy.
Po zmianie:
UWAGA
SKŁADANIE OFERT NA https://platformazakupowa.pl/ .
Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Maksymalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę, okres gwarancji i rękojmi wynosi 84 miesiące.
Pozostałe zmiany do umowy zostały określone w paragrafie 10 i 15 istotnych postanowień umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-07 15:00
Po zmianie:
2022-04-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-07 15:30
Po zmianie:
2022-04-14 11:05
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 4 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sopocie w 2026 r.
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Stanisławowo i Nowy Modlin
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bukowice"
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





